Kuinka moni on vielä haarukassa 60 - 69 vuotta?
Palstan väestölaskenta
20
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä!
- Anonyymi
76v
- Anonyymi
Ope ope! Täällä yksi lisää.
- Anonyymi
Olen.
Beng
Ajattelenkin, siis olen olemassakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen.
Beng
Ajattelenkin, siis olen olemassakin.Minäkin. Hyvä että 60 hilseet olen juuri karistanut.
- Avaaja -
Kohta :D.
- Anonyymi
Tänä vuonna 70 täytän, myöhemmin.
- Anonyymi
Olen haarukassa. Niissä haarukan ensimmäisissä piikeissä. Jos asian voi niin ilmaista:)
En niin kovin paljoa ole palstalla oleskellut viime aikoina.
On ollut jos jotakin muuta puuhaa. Ja tietysti myös se, että olen vielä työelämässä.
Ja inspiraationpoikasiakaan ei ole hypähtänyt päälleni, jos olen palstalla käynyt kurkistamassa, että onkos täällä mulle sopivaa tai sopivia aloituksia.
Aloituksissa olen aika nirsolla päällä ollut viime aikoina.
Vai johtuuko vaan siitä, että sitä kevättä niin kovasti oottelen, että ajatuksiin ei ole muita asioita yltänyt.
Nyt ajattelin pöllähtää palstalle, kun pihalla oon jo ollut kävelemässä ja kaupassakin ollunna ja apteekistakin hain C-poretabletteja.
Hieno aurinkoinen ilma Vaasassa. Plusasteita jep. Illansuus tai vähän aikaisemmin? lähden kylään.
Heikunkeikku- Anonyymi
Minä myös, 61 v. ja Vaasa. Ulkona en ole käynytkään tänään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä myös, 61 v. ja Vaasa. Ulkona en ole käynytkään tänään.
Kivaa jos tällä palstalla käy muitakin vaasalaisia.
Kaikki kun pakkaa olemaan tuolta etelästä tai idän suunnasta.
Ne muut ei tiedä miten mahtava paikka tämä länsireuna on.
Jos tietäisivät, niin kohta Vaasan väkiluku kasvais:)
Heikunkeikku
- Anonyymi
Olen juuri sopivan ikäinen, en liian nuori enkä liian vanha.
- Anonyymi
Kuulun tuohon ikäryhmään.
kylmätotuus - Anonyymi
Täällä 68, pysyykö aloittaja laskuissa mukana.
- Anonyymi
Olen 66 v. eli vielä notkun täällä nelisen vuotta enkä suotta :)
- Anonyymi
Kyllä avaajana pysyn mukana väestölaskennassa vaikka opettaja neljännellä luokallani sanoikin, olet surkein matematiikan oppilas mitä hänen urallaan on ollut.
Hän ei huomioinut sitä, että olin laskelmoiva jo tuolloin ja tein mitä halusin tai olin tekemättä jos ei kiinnostanut. (Ylemmillä luokilla matematiikkani oli ysi tai kymppi). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen 66 v. eli vielä notkun täällä nelisen vuotta enkä suotta :)
Mäkin 68.
- Anonyymi
Olen 68 v. pian 69. Näin tuo elämä hupenee.....
- Anonyymi
Joko sinua pelottaa iän läheisyys joutua tuonne "ylempään" sarjaan hunkkelin, tellukin ja korppelin seuraksi? (Eihän sinne ole pakko mennä).
- Anonyymi
Oon minäkin, mutta loikin milläsattuu palstoilla, riippuuu ´siitä onko mielenkiintoisia avauksia. Oikeestaan oon sitä mieltä ettei tarviis kun olla vaikka "eläkeläiset" ryhmänä, eikä mitään ikävuosi-erotteluja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961565- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403971- 164913
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642