peräpukamien "hirton" jälkeen ? Viikonloppu on edessä, lääkäriä ei saa kiinni.
Pitänee ottaa rauhallisesti. Heti "hirton" jälkeen voi tulla verta, lukee ohjeessa.
Verta tihkui noin kuukauden ennen "hirttoa".
Onko kellään tullut verta vielä kolmantena päivänä
Anonyymi
4
74
Vastaukset
- Anonyymi
Veren vuoto on aivan tavallista toimenpiteen jälkeen. Itselläni pelkästä kolonoskopiasta, vaikka ei ollut edes pukamia, suolistosta vuosi verta 4 päivää.
- Anonyymi
Ei nyt ihan samasta asiasta kyse mutta voiko hän tänään ottaa kun on synttärit vähän alkoholia,kun eilen poistettu slingalla ja biopsioin polyyppeja suolesta? Tähän mennessä ei ole ollut mitään verenvuotoa tai kipuja ilmaa kyllä vielä vähän!En huomannut eilen lääkäriltä kysyä.Oisiko jollain tietoa? kiitos!
- Anonyymi
Minulla loppui verenvuoto samana päivänä kun pukamat hirtettiin.
- Anonyymi
Minulla toisena päivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635429Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193562- 1422755
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172606- 1331956
- 151743
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1641531Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1081450Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731427- 951327