Haluttomuus

Anonyymi

Olen vähän yli 30vuotias mies ja minua on piinannut viime kuukausina täysi haluttomuus. Olen kokeillut sildenafiilia ja muutamaa muuta valmistetta ja ei mitään vaikutusta. Pidän tätä erikoisena koska aina ennen ja vielä viime vuonnakin libidoni oli aivan liiankin hyvä. Kun mietin asiaa niin masennun vain entisestään. Enkä uskalla enää edes tavata naisia mikä on minulle epätavallista.

Mitä on voinut elimistössä tapahtua? Voiko asiaa korjata elämäntapamuutoksilla tai kenties kokeilla jotain luontaistuote valmisteita?

12

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itsellä oli sama tuossa iässä, tosin siihen oli ulkoisia vaikuttavia tekijöitä, suurimpana ero pitkästä parisuhteesta. Nyttemmin tilanne korjautunut aivan ihanan puolison avulla. Aikaa meni n. viisi vuotta tuohon prosessiin mutta se oli kumminkin opettavaa aikaa. Keep your head up ja älä stressaa liikaa. Asiat lutviutuu kyllä ajan kanssa joskin se aika onkin välillä pitkä.

      • Anonyymi

        Annoit kyllä hyvän neuvon. Varmaan nyt tällä hetkellä vain sellainen ajanjakso että on vain annettava itselleen aikaa ja ollakkaan tapailematta naisia ja yrittää väkisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annoit kyllä hyvän neuvon. Varmaan nyt tällä hetkellä vain sellainen ajanjakso että on vain annettava itselleen aikaa ja ollakkaan tapailematta naisia ja yrittää väkisin.

        Juurikin näin, pakottamalla ei hyvä tule. Iisisti vaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin, pakottamalla ei hyvä tule. Iisisti vaan!

        Juu kyllä. Pitää vain oppia sisäistämään ajatusmalli ettei haluttomuus ole maailmanloppu. Vaikka se nyt tällä hetkellä tosi vaikealta tuntuukin. AP


    • Anonyymi

      Joskus halut voi kadota stressin takia tai parisuhteen rakoilemisen takia. Elätkö stressaavassa elämäntilanteessa? Miten voisit vähentämstressiä? Mitä elämässäsi pitäisi muuttaa, jotta voit paremmin.

      Onnistuuko masturbaatio vai liittyykö haluttomuutesi vain naisen kanssa tapahtuvaan toimintaan? Jos näin on voi tilanteen tuoma jännitys lisätä vaikeuskerrointa. Jännitystä voi ehkä pienentää tutustumalla muulla tavalla ennen kuin hyppää sänkyyn.

      Oletko masentunut? Entä nukutko ok? Masennus tai jotkut masennuslääkkeet voi viedä lipidon. Itse sinuna myös varaisin ajan urologille ja kysyisin apua sieltä. Yksi halujen vähenemisen syy voi olla testosteronin puute. Muitakin syitä on käsittääkseni (en ole lääkäri).

      • Anonyymi

        Juu on stressiäkin monen asian vuoksi mitä on tapahtunut elämässä viime ajanjaksolla ja tiedän että työllistymiskuviossa tms.on myös tapahtumassa suuria muutoksia lähiaikoina. Tämä myös yksi monista osatekijöistä. Kun mietin mm. tätä haluttomuusvaikeutta niin en saa sitä mielestäni vaan se kiertää noidankehän lailla.

        Masturbaatio onnistuu tosi harvakseltaan, jos saan itseni kiihotettua niin erektio kestää tosi vähän aikaa ja aika puolijäykäksi jää. Viimeksi olen naisen kanssa ollut vähän yli kuukausi sitten ja tuolloin yhdyntä onnistuikin hyvin ajoittain mutta jäi kesken "löystymisen" vuoksi. Uskalsin kuitenkin naiselle sanoa tuolloin että kyllä haluttais mut ei oikein ota eteen.

        Oot ihan oikeassa tossa testosteroniasiassa. Masennuksen aiheita riittää joista mm. tästä tullut myös yksi. Ja olen syönyt betasalpaajaa ja mt-lääkkeitäkin. Ilmeisesti vuoden syömisen jälkeen niiden vaikutus alkaa näkyä näin. Myöskin yöunet olleet tosi vähissä.

        Olen ottanut selvää luontaistuotteista. Aloitin tänään yhden "kuurin" testaan onko mitään apua ja koitan pienimuotoista elämäntaparemonttia. Olen aika yksinäinen mies, usein tuntuu tosipahalta ja entistä ahdistavammalta kun ei usein ole ketään kohtalotoveria tai ihmistä jolle voisin tästä aiheesta puhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu on stressiäkin monen asian vuoksi mitä on tapahtunut elämässä viime ajanjaksolla ja tiedän että työllistymiskuviossa tms.on myös tapahtumassa suuria muutoksia lähiaikoina. Tämä myös yksi monista osatekijöistä. Kun mietin mm. tätä haluttomuusvaikeutta niin en saa sitä mielestäni vaan se kiertää noidankehän lailla.

        Masturbaatio onnistuu tosi harvakseltaan, jos saan itseni kiihotettua niin erektio kestää tosi vähän aikaa ja aika puolijäykäksi jää. Viimeksi olen naisen kanssa ollut vähän yli kuukausi sitten ja tuolloin yhdyntä onnistuikin hyvin ajoittain mutta jäi kesken "löystymisen" vuoksi. Uskalsin kuitenkin naiselle sanoa tuolloin että kyllä haluttais mut ei oikein ota eteen.

        Oot ihan oikeassa tossa testosteroniasiassa. Masennuksen aiheita riittää joista mm. tästä tullut myös yksi. Ja olen syönyt betasalpaajaa ja mt-lääkkeitäkin. Ilmeisesti vuoden syömisen jälkeen niiden vaikutus alkaa näkyä näin. Myöskin yöunet olleet tosi vähissä.

        Olen ottanut selvää luontaistuotteista. Aloitin tänään yhden "kuurin" testaan onko mitään apua ja koitan pienimuotoista elämäntaparemonttia. Olen aika yksinäinen mies, usein tuntuu tosipahalta ja entistä ahdistavammalta kun ei usein ole ketään kohtalotoveria tai ihmistä jolle voisin tästä aiheesta puhua.

        Jatkan vielä viestiäni että tuskin esim. tätä asiaa murehtisin niin paljoa jos onnistuisinkin tapaamaan jonkun sellaisen ihanan naisen jonka kanssa voisin kokeilla ihan kaikessa rauhassa ilman stressiä siitä onnistuuko seksi elämäntilanteeni vuoksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä viestiäni että tuskin esim. tätä asiaa murehtisin niin paljoa jos onnistuisinkin tapaamaan jonkun sellaisen ihanan naisen jonka kanssa voisin kokeilla ihan kaikessa rauhassa ilman stressiä siitä onnistuuko seksi elämäntilanteeni vuoksi.

        Tai kavereita joille vois puhua ihan aremmistakin aiheista. AP


    • Anonyymi

      Aivolisäkkeen ja hypotalamuksen hormoneissa jotain häikkää. Verikokeet niihin liittyen kannattaa ottaa. Miten nukut?

      • Anonyymi

        Hirveen katkonaista on uneni, jos oikein ahdistaa niin en nuku hädintuskin ollenkaan. Unenlaatua ja päätäni on tietysti sotkenut yli 10 vuotta kestänyt vuorotyöputki. En juuri tällä hetkellä tee vuorotyötä mutta en vain opi nukkumaan oikein siitäkään huolimatta.

        Tästä ois yksityisesti parempi keskustella, voin kertoo tarkemminkin aiheesta yksityisviesteillä tai s-postilla tms? keskustelu helpottaisi oloani.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe