mistä pystyy kuuntelemaan metallican

Tape

...stanger

8

1375

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jjgh

Kirjota Googleen "launch" niin pitäisi olla se ensimmäinen tulos. Sieltä kautta haet sitten metallican. Siellä siis ainakin on joitain videoita Metallicastakin.

• örisevä mörkö

uskaltaako tolle yahoolle antaa tietojaan????
        maksaako se jotain ja niin edespäin....?

• -------
        örisevä mörkö kirjoitti:

Ei maksa mitään eikä siihen ole pakko edes rekisteröityä.

• Hovin seppo
        örisevä mörkö kirjoitti:

Tiedoiksi voi antaa mitä haluaa. Ittellä osoite Japanissa ja nimi on joku Motti nakunen

• Juan Carlos

Mitäs jos ostaisit sen levyn?

• metallicagirl

Piratismillahan saa.. Lataat WinMX:n, Kazaan tai DC :n ja haet sieltä.

• Nimetön

Metallicagirl ei taida ymmärtää, miksi levyjä myydään kaupassa. Miten voi kannattaa jotain ja samalla olla vastaan sitä varastamalla? Kun ostettu levy on hyllyssä sen merkitys on paljon suurempi.

• Slaakimasteri

Kuuleppas sinä! Juuri sinä metallicagirl! Juuri sinä! Koemuksesta tiedän että vaikka nettilataaminen on halpaa ja vaivatonta (minulle se on vaivaa)niin se ei kannata. Nyyh! Latasin erään "maailman legendaarisimman ja ikuisesti yksi parhaimman bändin" Black Sabbathin Master Of Realityn vain koska olin niin epätoivoinen ja rahaton ja halusin kuulla ja omistaa sen joten poltatin sen levylle ja nyt kaduttaa niin perkeleesti. Olen yrittänyt kaikille kaupata mutta luultavasti käväsen ostamassa sen kaupasta ja yritän sietää sitä kopiolevyä hyllyssäni vaikka koville se ottaa. Olen tehnyt niin, etä aina kun kuulen hyvän biisin, etsin sen DC :sta ja lataan sen vain koneelle ja sitten jos muukin kyseisen bändin tuotannossa on hyvää, niin käyn ostamassa levyn kaupasta! Metallicaltakin on neljä levyä koneella ja olin jo lähes ostamaisillani ensimmäisen Metallica -levyn, mutta vaikka hinta olikin 8 euroa, niin se sattui olemaan käytetty ja suurin syy siihen oli, että levy sattui olemaan ReLoad. Mutta jos samalla tarkoituksella neuvot muita, hyvä niin, mutta jos oikein kopsausmielessä niin miettikää vielä kerran! Nyt rupes kaduttamaan taas. Pirulainen! Byhyhyyhhyhhhhhhhhhhhhyyyyyyyyyyyyyyyyyaaaaaaaaa!!!!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      66
      5485
    2. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      89
      2789
    3. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      274
      2561
    4. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      36
      2419
    5. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      19
      1964
    6. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      237
      1626
    7. Taas joku junan alle

Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai
      Loimaa
      57
      1263
    8. Harmittaa...Lampsiinjoen sillat

Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v
      Imatra
      13
      1153
    9. Jalat alta

Multa kun veit 😎 👘 🦵🦵🤏
      Ikävä
      88
      1125
    10. Joko luovutat

Mun suhteen?
      Ikävä
      90