Päivä pilalla

Anonyymi

Mitä silloin on tapahtunut ?

28

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomi24 keskustelupalsta ei aukea.

    • Anonyymi

      Kukaan ei kaipaa suomi24 palstalle, vaan toivoo häipymistäni.

    • Eivätpä ole päiväni olleet, eivät vieläkään ole pilalla.

      H.

    • Anonyymi

      Minun päivääni on tänään pilannut ajatus punkista....Yläselässäni oli "luomi" ... mutta se jotenkin oli erilainen ja joskus vähän kutittikin...pyysin syksyllä jo pojan katsomaan sitä ...hän sanoi että luomi se on...Kävin muutaman kerran kesällä lenkkikaverin pihassa ...hän oli saanut kolmekertaa punkin ihoonsa siellä...
      Eilen kun riisuin vaatteita ....kynteni kävi luomeen ja painoin talouspaperilla siihen päälle ...ihmettelin mitä siinä oli ....se oli irronnut siihen paperiin ja minusta olisi voinut olla se punkki.... No ...tästä tulikin oikein sairauskertomus....

      mimmimum-..mi

      • Anonyymi

        Tarkistuta verta vuotava luomi lääkärillä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkistuta verta vuotava luomi lääkärillä !

        Ihosyöpä hyvinkin.


      • Eliaana

        Mimmimummi
        Niinkuin tuo anonyymi 17.07 sanoi, ei se voi olla punkki.
        Ainakaan se mikä nykyään on luonnossa vaarana.
        Mene nyt ihmeessä tarkistuttamaan tilanne, ikä tuo mitä ihmeellisimpiä luomia ihollemme, jotka ovat ihan vaarattomiakin, mutta on tärkeää selvittää asia, ettei se rupea mielessä kalvamaan.
        Itsekin kerran yhdellä lääkärinkäynnillä pyysin katsomaan selkäni luomet, kun käteen tuntui ihmeellisiä kryhmelöitä.


      • Anonyymi
        Eliaana kirjoitti:

        Mimmimummi
        Niinkuin tuo anonyymi 17.07 sanoi, ei se voi olla punkki.
        Ainakaan se mikä nykyään on luonnossa vaarana.
        Mene nyt ihmeessä tarkistuttamaan tilanne, ikä tuo mitä ihmeellisimpiä luomia ihollemme, jotka ovat ihan vaarattomiakin, mutta on tärkeää selvittää asia, ettei se rupea mielessä kalvamaan.
        Itsekin kerran yhdellä lääkärinkäynnillä pyysin katsomaan selkäni luomet, kun käteen tuntui ihmeellisiä kryhmelöitä.

        Eliaana....ajattelin vielä tänäänkin että jos se olikin jo koteloitunut punkki...ja nyt irtosi ...
        Kyllä minun pitäisi jo muutoinkin mennä lääkäriin ...kun on sanottu että kerran vuodessa olisi hyvä käydä ...kun on tuo verenpaine ...olen vaan niin saamaton itseni kanssa vaikka toisia patistelenkin....
        mimmimum-..mi


      • Eliaana kirjoitti:

        Mimmimummi
        Niinkuin tuo anonyymi 17.07 sanoi, ei se voi olla punkki.
        Ainakaan se mikä nykyään on luonnossa vaarana.
        Mene nyt ihmeessä tarkistuttamaan tilanne, ikä tuo mitä ihmeellisimpiä luomia ihollemme, jotka ovat ihan vaarattomiakin, mutta on tärkeää selvittää asia, ettei se rupea mielessä kalvamaan.
        Itsekin kerran yhdellä lääkärinkäynnillä pyysin katsomaan selkäni luomet, kun käteen tuntui ihmeellisiä kryhmelöitä.

        Mitenköhän muuten on?

        Muistan aikoinaan lasteni päivähoitajan ihmetelleen, että mikä hänen ihonsa alla on, kun suurennuslasilla sitä katsoi ja näkyi niinkuin ohuita mustia lankoja sen "luomen" ympärillä. Meni lääkärin tutkittavaksi ja siellä todettiin sen olevan ihon alle painunut punkki.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Mitenköhän muuten on?

        Muistan aikoinaan lasteni päivähoitajan ihmetelleen, että mikä hänen ihonsa alla on, kun suurennuslasilla sitä katsoi ja näkyi niinkuin ohuita mustia lankoja sen "luomen" ympärillä. Meni lääkärin tutkittavaksi ja siellä todettiin sen olevan ihon alle painunut punkki.

        Ihanaa, kun joku muukin yökyöpeli on vielä palstalla. Tosin siellä teillä on tunti vähemmän kuin täällä Suomessa.
        Nukun niin huonosti, joten vietän välillä aikaani täällä somessa. Olen kyllä menossa uniapneatutkimuksiin tässä kevään aikana, jospa saisin uneeni jotain selvyyttä. Ikävää valvoa yökaudet ja nukkua tosi vähän. No ehkä jotain selvyyttä saadaan joskus.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Mitenköhän muuten on?

        Muistan aikoinaan lasteni päivähoitajan ihmetelleen, että mikä hänen ihonsa alla on, kun suurennuslasilla sitä katsoi ja näkyi niinkuin ohuita mustia lankoja sen "luomen" ympärillä. Meni lääkärin tutkittavaksi ja siellä todettiin sen olevan ihon alle painunut punkki.

        Tellukka, todettu kaksi koteloituneen punkin tapausta, toinen kymmeniä vuosia sitten Ruotsissa ja nyt Suomessa, täysin mahdollista. Vaara ohi mimmimummi.


    • Anonyymi

      Joku asia painaa, on tullut ikävä puhelinsoitto, pelottaa tulevaisuus jonkun määrätyn asian tiimoilta. Asia kiertää ajatuksissa eikä lähde pois. Silloin on päivä pilalla siihen asti kun asia selviää ja jos ei selviä niin on monta päivää pilalla. Näitä on onneksi harvoin, niin että monet päivät eivät ole pilalla.
      Krapula pilaa ainakin puoleen päivään asti, kun on veltto ja saamaton nahjus. Sitten huomaa että ei ehkä pilannutkaan, joskus voi vaan maata ja katsoa laiskasti televisiota eikä häärätä ja järjestellä mitään. Itselle kostoksi voi sitten rangaistukseksi vääntäytyä iltapäivällä lenkille ja illalla on kaikki hyvin.

    • Anonyymi

      Tietenki päivä taas pilalla,,,,
      pelasin kaikki rahat hedelmäpeleihin,

      mitä nyt syön,,,
      kynsiänikö jyrsin loppukuukauden,
      apuvaaaaaaa,,,

      halooooo miljonääri lottovoittajat,
      lähettäkää pari tonnia
      että saan syödä ja lääkkeet ostaa,,,

      aaaapuuuwwwwaaaaaaa !!!!!!!!!

      • Anonyymi

        pennitö uneksija,,,,


        kyllä se ra vaan kummasti rauhottaa jos sitä on ihmisellä,

        ikävä kyllä ei ole mulla euroja taskussa,,,

        https://www.youtube.com/watch?v=qATZgCS0-yk


    • Anonyymi

      Päiväsi on pilalla, koska joku on taaaas onkinut Kahvipirtin esiin. Eivät kuitenkaan pysty siitä luopumaan.

    • Päivä on pilalla jos nukun liian kauan. Saan siitä päänsäryn joka saattaa kestää koko päivän. Onneksi ei ihan joka kerta.
      Toinen päivän pilaaja on jos joutuu lähtemään kovin aikaisin jonnekin, olen tullut eläkkeellä niin mukavuutta rakastavaksi että halua rauhassa valmistautua lähtöön.
      Jos suomi 24 sivut eivät aukea niin siirryn vaikka Faceen.

    • Anonyymi

      Jos ei kotona lintulautaa, sitä voi seurata netistä luontoliveen lintujen ruokintapaikalta, huomasin tänään.

    • Påivät menee tavallisesti, ei niin kehumista eikä moittimista.

      Yö unet väliin keskeytävät yskään joka vaivannut jo vuoden päivät, nytkin nukuin pari kolmetuntia, heräsin yskimiseen joka ei meinannut rauhoittua, nyt rauhoittui lopulta mut virkistyi saan varmaan unen kun odottelen, yskänlääke ei oikein tehoa.
      Johtuuko pitkittynyt yskä lievästä keuhkoahtautumasta, en varma ahtautumaan on lääke ei auta yskään.

      • Anonyymi

        Ikävää, jos yöunet jäävät vähiin, niin täälläkin. Ei kylläkään yskää, lienee sinulla tuo keuhkoahtaumatauti, joka vaivaa ikävästi.
        Minä valvoskelen pitkin yötä, heräilen miten sattuu. Kai liittynee tähän ikäänkin ja yötyöhön, jota tein lähes 20 vuotta. Unirytmi ja kroppa ei enää palaudu. Myöskin olen menossa uniapneatutkimukseen joskus keväällä. On vaan elettävä eteenpäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää, jos yöunet jäävät vähiin, niin täälläkin. Ei kylläkään yskää, lienee sinulla tuo keuhkoahtaumatauti, joka vaivaa ikävästi.
        Minä valvoskelen pitkin yötä, heräilen miten sattuu. Kai liittynee tähän ikäänkin ja yötyöhön, jota tein lähes 20 vuotta. Unirytmi ja kroppa ei enää palaudu. Myöskin olen menossa uniapneatutkimukseen joskus keväällä. On vaan elettävä eteenpäin.

        Täällä myös unettomuutta. Ei sairauksia eikä yötyötaustaa. Nukun yhteensä vuorokauden aikana noin kahdeksan tuntia. Tunnin pätkiä yleensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä myös unettomuutta. Ei sairauksia eikä yötyötaustaa. Nukun yhteensä vuorokauden aikana noin kahdeksan tuntia. Tunnin pätkiä yleensä.

        Kohtalotoveri. Minulla myös yöunet todella kehnot. Miten sinulla nuo noin vähäiset unet vaikuttaa jaksamiseesi? Parhaimmillani nukun n. parin tunnin pätkissä ja herään sitten. Nyt olen vaan valvoskellut, enkä edes vielä yrittänyt unta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä myös unettomuutta. Ei sairauksia eikä yötyötaustaa. Nukun yhteensä vuorokauden aikana noin kahdeksan tuntia. Tunnin pätkiä yleensä.

        Vielä lisään tuohon. Sentään nukut kahdeksan tuntia vuorokaudessa. Sehän on ihan hyvä kuitenkin, vaikkakin pätkissä. Minulla on paljon huonommat unet, mutta hyvä näinkin. Nyt on vaan viikonloppu ja katsoin telkkaria ja tallenteita, joten valvon varmaan lähes aamuun, kun en jaksa yrittää unta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä lisään tuohon. Sentään nukut kahdeksan tuntia vuorokaudessa. Sehän on ihan hyvä kuitenkin, vaikkakin pätkissä. Minulla on paljon huonommat unet, mutta hyvä näinkin. Nyt on vaan viikonloppu ja katsoin telkkaria ja tallenteita, joten valvon varmaan lähes aamuun, kun en jaksa yrittää unta.

        Kyllä jotenkin jaksan. Varmaankin sen takia kun nukun kuitenkin tuon verran. Sama täällä, valvon ja katson filmejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä myös unettomuutta. Ei sairauksia eikä yötyötaustaa. Nukun yhteensä vuorokauden aikana noin kahdeksan tuntia. Tunnin pätkiä yleensä.

        Te onnelliset ! Ihanan paljon saatte unta ! Viimeiset 10 vuotta olen nukkunut pätkinä
        yhdessä yössä noin 2-5 tuntia. Päivät menee zombina pökkerössä.


    • Anonyymi

      Muusi paloi pohjaan. Puikulaperunoista kermalla ja voilla. Niitä puikuloita on niin hankala kuoria. No en nyt sano, että koko päivä oli pilalla, mutta otti päähän kuitenkin. Tein pannariin, niin vähän helpotti.

      • Anonyymi

        Työn vaivalloisuuden ymmärtäen ja puikuloitten ystävänä ymmärrän sinua.
        Minua olisi harmittanut kolme päivää.


    • Anonyymi

      Huomenta vaan heräsin ja tv oli jäänny päälle kun huomasin et siel tv oli menossa pastral huijaus ohjelma. Täs ammatteja mitä ohjelmassa selvän näk reiki hoitaja energia joku kaukopar tarot mestari ym tarot paskaa ym amatteja. Jotku ihmiset voi olla niin epätoiv että laittavat viimiset rahat noihin HUIJAREIHIN. PÄIVÄ ON PILALLA!!!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      441
      9573
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      59
      2476
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      56
      1911
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1679
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      90
      1442
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      122
      1369
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      374
      1278
    8. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      145
      1224
    9. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      20
      1185
    10. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      54
      1062
    Aihe