Villikarjun metsästys Pattayalla

Hei! Olen 39 ja 83 vuotinen villin karjun metsästys pariskunta pulkkilanharjun sillan alta. Harrasdimme jo ennestään kuviokelluntaa Puuhamaassa bamseglupilla 90 luvun puoli välissä. Nyt haluamme tulittaa karjuja pattajalla viidakossa mielellään sarjatuliaseilla neli veto kömpijän selästä. Minä ajan ja vaimo tulittaa. Käykö osterisoosi karjupaistiin samalla lailla kuin lenkki makkaraan? Jos saalis jää kitumaan niin onko laillista lopettaa se ajelemalla kömpijällä sen päältä vai onko parempi iskeä napakoita karateiskuja possun niskaan vaimon pidellessä saparosta kiinni? Siis karjun saparosta.

27

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Näin golfmies palautui taasen normaali olotilaansa.

• Anonyymi

Fiksua porukkaa nuo thaimaan matkailijat.

• Anonyymi

Pulkkilan Harjun sillan seutu on Suomen kauneinta pyöräilyseutua.

Jos kaipaa haasteita, niin ajelemalla Kalkkisten kautta Asikkalaan löytyy eräs Suomen haasteellisimmista tieosuuksista, löytyy Stravasta etappina.

Eikun poijjaat polokemmaan, muitakin kuin thaityttösiä, ihania nekin.

• Anonyymi

Kopsuontie pistää sykkeet täysille.

Karilansalmen jälkeen voikin istahtaa päiväolusille Reimariin ja nauttia muutaman neuvoa antavan aamuyöhön saakka. Alueella eleskelee myös thaityttösiä emäntinä ja poiminta-aikaan metiköissä on upeita mättäitä, poimijaneitosia.

Kesää odotellessa.

• Anonyymi

Skidinä tuli sotkettua fillarilla Lahdesta Kopsuontien kautta Kalkkisten osuusmeijerin majataloon, joka on kanavan rannassa. Siellä elämän ensikännit kaverin kanssa ja myös ensirakkaus.

Myöhemmin sitten täysikäisenä tutuksi tuli myös legendaarinen Manibaari. Kopsuontiellä on aikoinaan ajettu joitakin rallikisojakin.

Vesivehmaalla lähellä Kopsuontien alkua oli myös toinen legendaarinen paikka, Jenkkapirtti. Siellä esiintyi joka vuosi Eput, Popedat, Juice sun muut. Aidan yli joskus kiivettiin lippurahojen säästömielessä ja kerran sieltä paikalliseen putkaankin jouduin. Mieleen jäi miten mukavia oli Eput ja Pantse piirsi tussilla tatskan käsivarteeni. Vuosi oli 1982.

Lerppasaurus näyttää olevan aivan sekaisin taas, mutta en viitsi kommentoida hän itkunsekaisia vuodatuksiaan ollenkaan.

T 2010

• Anonyymi kirjoitti:

Skidinä tuli sotkettua fillarilla Lahdesta Kopsuontien kautta Kalkkisten osuusmeijerin majataloon, joka on kanavan rannassa. Siellä elämän ensikännit kaverin kanssa ja myös ensirakkaus.

Myöhemmin sitten täysikäisenä tutuksi tuli myös legendaarinen Manibaari. Kopsuontiellä on aikoinaan ajettu joitakin rallikisojakin.

Vesivehmaalla lähellä Kopsuontien alkua oli myös toinen legendaarinen paikka, Jenkkapirtti. Siellä esiintyi joka vuosi Eput, Popedat, Juice sun muut. Aidan yli joskus kiivettiin lippurahojen säästömielessä ja kerran sieltä paikalliseen putkaankin jouduin. Mieleen jäi miten mukavia oli Eput ja Pantse piirsi tussilla tatskan käsivarteeni. Vuosi oli 1982.

Lerppasaurus näyttää olevan aivan sekaisin taas, mutta en viitsi kommentoida hän itkunsekaisia vuodatuksiaan ollenkaan.

T 2010

No heips Neiti.
        Lukaisin taasen annin, johon ei aihetta kommentoida paljoakaan, mutta muutaman sanasen tähän.

Sinulla on varsin valokoiva huomiokyky ja tarve noihin lerppasauruksiin, olet varsin lapsellinen tyyppi.
        Lueppa vaikka Populasi jäsenen tämän keskustelun avaus ja pohdi pienessä päässäsi onko rakkaalla ystävälläsi kaikki ok.

Jutuissasi alituiseen kerrot mitä skidinä jne.
        Se osoittaa ainakin minulle, että on sulla vaikeeta.

Täällä Thaimaassa tuo ampumatapaus aiheutti sinulle suomen poliisin mollaamisen, et kykene missään asiassa pysymään asiassa.

Joku tuolla naamailikin sulle jutuistas "Itse minä".
        Olet niin kertakaikkisen täynnä itseäsi, että todella harmi mikäli pitää paikkansa väitteesi sinun ryhtyen pilaamaan yhden Thaineidon elämää, joka ei ymmärrä mitä tuleman pitää.

• Anonyymi

Kas, kas. Kukahan se taas moderoi?

• Anonyymi

Itseni kanssa en ole koskaan erimieltä tietoisena itse itseni olevan aina oikeassa.

T 2010

• Anonyymi

Ei alkoholisoitunutta lihavaa reppanaa voi villikarjuksi kutsua, eikä sitä kannata metsästää.

• Anonyymi

Tällaista villisikaa metsästävät ainoastaan vanhat baarihuorat.

• Anonyymi

JP Housella on Pattayan parhaat Villisika ateriat, maukkaammat ja edullisemmat verrattuna yhteenkään kaupunkiravintolaan, oikeasta metsästetystä villisiasta, ei tarhatusta tarhaporosta.

• Anonyymi

siis suomalaisiin kaupunkiravintoloihin verrattuna. LänsiUudella maalla on hyvä paikka syödä riistaa, en viitsi nimeä julkistaa, niille tulee metästä sika.

Ei mitään mätinyttä Sika Amaliaa.

• Anonyymi

Joo, JP boar on tunnettua myös mannereuroopan puolella, taitaa saksalaiset ja sveitsiläiset olla ruoka-asiakkaana venäläisten herkkusuiden kanssa suurimmat asiakasryhmät.

• Anonyymi

Jo kunnon Villisika aterian vuoksi kannattaa matkustaa Pattayalle.

• resupetteri.. mulla on jo silli vika..

• Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

resupetteri.. mulla on jo silli vika..

Näin sen kerran kuvassasi. Olit laittanut kuksan uuniin sillilootan viereen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin sen kerran kuvassasi. Olit laittanut kuksan uuniin sillilootan viereen.

Hyi viddu.

• Anonyymi

Näin suomibaarissa kun villikarju oli pyydystänyt emakon, vai oliko se toisinpäin?

• Anonyymi

Emakko pyydysti villikarjun

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Emakko pyydysti villikarjun

Psykologia kertoo että nainen valitsee miehen, eikä päinvastoin. Mies voi kuvitella valloittaneensa naisen, mutta valinta on aina lopulta naisen.

• Anonyymi

Yllättävän moni on.

• Anonyymi

Luun vieressä liha on maukkainta

• Minä ajoin, vaimo tulitti, vaimo ajoi, minä tulin..
      Saaliiksemme metsästys reissulla saimme safarinorsun, matkaoppaan, korealaisen turistipariskunnan, Bangkokin tieviitan, liikennevalot, 2009 mallisen Toyotan lava-auton ja kookospalmun. Vaimolla jäi rillit kotiin ja sen linssivahvuus on opaskoira.
      On aika peto tuommone kiinanpojan sota-aikainen rynkky rumpulippaalla. Hirveä tinnitus vieläkin.

• Anonyymi

Emakko katseli vierestä kun kaatamani villikarju grillattiin vartaassa. Oli meinaan iso karju kun syötävää riitti koko kylälle.

• Anonyymi

Jallu, tuo ihana nektariini, hiio hoi, vain se tuottaa tämänkaltaisia ajatuksia, edes Niuvan kiljuissa Amalian pääkään ei tuota tällaista.

• Anonyymi

Meillä on Amallian kanssa hyvät välit, Muoniosta Niuvaan taitaa olla 700 km. Amalia, kuista kusta välillä, etenkin kun vinetto vaihtuu cambinaan.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      121
      1881
    2. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      148
      1837
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      56
      1572
    4. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      169
      1410
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      177
      1385
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      153
      1353
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1228
    8. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      76
      1183
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1168
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1065
    Aihe