että näin viime yönä erittäin kiihkeää unta meistä ;) Vaikka oli siin kyllä hellyttäkin ja rakkautta. <3
Ethän pahastu jos kerron
38
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En pahastu. Tahtoo sen uniin..
- Anonyymi
Hän on ollut unissani lukemattomia kertoja, jopa ennen kuin olin edes tavannut häntä oikesti.
- Anonyymi
Kuka tommosesta nyt pahastuis.
- Anonyymi
Miks tommosesta kukaan pahastuisi, jos ei mikään raiskausuni ollut.
- Anonyymi
Kyllä siinä yhtälailla oli molemmat mukana, et ei todellakaan mistään raiskauksesta ollut kyse.
- Anonyymi
Mutta mitäs ajattelet:
S-nainen haluaa naida sinuakin joten ethän pahastu kun vanha varattu rouva lyö lettunsa sinulle nyt tähän ketjuun levälleen. Naitko hänen vanhaa varattua mutta himokasta lettuaan?- Anonyymi
On sullaki pakkomielteet, letut on hyviä leave them alone 🥺🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On sullaki pakkomielteet, letut on hyviä leave them alone 🥺🧐
Haluun naida kun ukko ei kotona annaa. Nyth nyyh. Yhyyh. Olen vähän vamppi kun en osaa erota mut nyyhkytän nyt täällä jos sais sadoilta ukoilta munaa. S
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluun naida kun ukko ei kotona annaa. Nyth nyyh. Yhyyh. Olen vähän vamppi kun en osaa erota mut nyyhkytän nyt täällä jos sais sadoilta ukoilta munaa. S
Huonoa ironiaa? Tämä ässä ei kyllä ole yhdellekään miehelle tilivelvollinen, enää, ja saa tarjoilla lettuja tai pullia tai vaikka viiden tähden illallisen ihan kenelle siten haluaa tai olla tarjoilematta, jos itse haluaa! Yksi on varmaa, täältä en yhtään ukkoa nuorta tai vanhaa ota tai tapaa. Illallisia ei siis ole täällä jaossa yhdellekään! Vaikka tunteita täällä pohdin, en täältä ole sen enempää hakemassa.
Se kenelle kynttiläillallisia katetaan, jos katetaan, ja milloin ei tänne palstalle muuten kuulu. Ja muutenkin suhdeasiani haihattelua lukuunottamatta hoidan irl.
Keksittykää omiin lettuihinne kiitos! Voisi ystävällisesti sanoa, että noille palstan perust veetuilijoille ett kannattaisi hankkia oma elämä ja hoitaa mt-asiat kuntoon, Ei tarvitsisi käyttää la-iltaa tuntemattomille veetuiluun.
- Anonyymi
En ole ennen nähnyt unta työkavereista, mutta nyt sekin tapahtui.Kummankaan kanssa ei ollut mitään romanttista. Ensin unessa esiintynyt en ole varma järjestyksestä) oli varastanut töistä jotain, ja näin unessa varasteut esineet... Toinen sanoi minulle että asiakkaalla pitäisi olla aamukahdeksalta ja kello oli jo paljon enemmän... osoittenkin kanssa oli epäselvyyksiä.
Herättyäni mietin, että jos tämä ei ole työstä aiheutunutta stressiä, niin sitten ei mikään. :D Siksipä olen vain nyt makaillut koko päivän, niin, että paikat on kipeänä. :D - Anonyymi
Muut näkee vaan seksiunia. :D
- Anonyymi
en todellakaan pahastu, kerro lisää unestasi, söpöliini. =)
- Anonyymi
Olit siinä! ukkoni oli myös ja 50 000
Palstan ukkoo. Sit ne kaikki nai mua vuorollaan! Meni 6 kuukautta naiden ilman taukoja. S - Anonyymi
No ei ny kaikkia yksityiskohtii viiti tänne laittaa ;)
- Anonyymi
jatkaisin mielelläni yksin sinun kanssa seuraavat 6 kuukautta, mihin muita tarvitsee?
- Anonyymi
Mutta kun haluun kaikki palstan ukot. Oon mikä oon. Nymfo. S
- Anonyymi
miks just 6 KK?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
miks just 6 KK?
Sen verran uskon kuluvan aikaa 50 000 ukon naimiseen
- Anonyymi
elinikää pidentäviä lääkkeitä vain sitten, koska siinä puuhassa menee aikaa. =)
- Anonyymi
Ei minun uni varsinaisesti seksiuni ollut vaikkakin kiihkeä. Täällä korvessa meillä oli vauhti päällä. Kylätie oli jäässä ja potkimme sitä pitkin potkukelkalla.
- Anonyymi
Yhtä matkaa potkukelkalla.. herttaista. Samaa matkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhtä matkaa potkukelkalla.. herttaista. Samaa matkaa.
Mikä parasta samaan suuntaan. Kävin iltapäivällä potkiskelemassa ja mukava oli. Kummasti mieli virkistyi ja lämmitinpä sen jälkeen saunan.
- Anonyymi
korvessa?, asun itse keskustassa, mutta enempää en kerro.
- Anonyymi
Olenko ymmärtänyt oikein että tahdot olla mun kaveri ja olen silleen kiinnostava?
- Anonyymi
Tahdon olla hänen rakastettu, toinen puolisko, sekä paras ystävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tahdon olla hänen rakastettu, toinen puolisko, sekä paras ystävä.
Kuulostaa lopulliselta. Oletko varma että hän on arvoisesi?
- Anonyymi
En liikoja kuvittele, unethan on eräänlaisia pieniä psykooseja missä mieli järjestelee psyykkeen paloja ja ruokkii niitä hetkistä valveilla oloajasta. On miten on, unitutkijat on erikseen
- Anonyymi
Sittenpä minulla on joku fetissi tai pakkomielle potkukelkkaan. En kyllä enää uskalla tutkia enempää mieleni syövereitä..
- Anonyymi
tota, taidan jänistää, nähdään myöhemmin. =)
- Anonyymi
Niinpä tiytysti :D Nähdään toki :)
- Anonyymi
oli mukava jutella kuitenkin, sinun kaltaisen ihanan söpöliinin kanssa.
- Anonyymi
Missä? Milloin?
- Anonyymi
Mä en kyllä usko että kukaan on koskaan nähnyt minusta unta. Jotenkin niin outo ajatus. Painajaisia ne silloin on.
- Anonyymi
sinä et ole vain nähnyt minua arkielämässä, ei se ole painajaista ollenkaan.
olen hoikka, 38 vuotias, fyysisesti kohtuu lihaksikas, ja absolutisti ollut koko elämäni ajan, - Anonyymi
ja pituus on 185 cm.
- Anonyymi
Aloittajan tarkoittama nainen on jotain 160 cm, ehkä vähän allekin, kuitenkin minuakin lyhyempi.
- Anonyymi
Samoim tämä paikka vaan ei ole soveliass sellaisille unille😔
- Anonyymi
Heti aamulla oli pakko kuvasta tarkistaa että oletko sinä totta oikeasti! ;)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628