Ethän pahastu jos kerron

Anonyymi

että näin viime yönä erittäin kiihkeää unta meistä ;) Vaikka oli siin kyllä hellyttäkin ja rakkautta. <3

38

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En pahastu. Tahtoo sen uniin..

• Anonyymi

Hän on ollut unissani lukemattomia kertoja, jopa ennen kuin olin edes tavannut häntä oikesti.

• Anonyymi

Kuka tommosesta nyt pahastuis.

• Anonyymi

Miks tommosesta kukaan pahastuisi, jos ei mikään raiskausuni ollut.

• Anonyymi

Kyllä siinä yhtälailla oli molemmat mukana, et ei todellakaan mistään raiskauksesta ollut kyse.

• Anonyymi

Mutta mitäs ajattelet:

S-nainen haluaa naida sinuakin joten ethän pahastu kun vanha varattu rouva lyö lettunsa sinulle nyt tähän ketjuun levälleen. Naitko hänen vanhaa varattua mutta himokasta lettuaan?

• Anonyymi

On sullaki pakkomielteet, letut on hyviä leave them alone 🥺🧐

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On sullaki pakkomielteet, letut on hyviä leave them alone 🥺🧐

Haluun naida kun ukko ei kotona annaa. Nyth nyyh. Yhyyh. Olen vähän vamppi kun en osaa erota mut nyyhkytän nyt täällä jos sais sadoilta ukoilta munaa. S

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Haluun naida kun ukko ei kotona annaa. Nyth nyyh. Yhyyh. Olen vähän vamppi kun en osaa erota mut nyyhkytän nyt täällä jos sais sadoilta ukoilta munaa. S

Huonoa ironiaa? Tämä ässä ei kyllä ole yhdellekään miehelle tilivelvollinen, enää, ja saa tarjoilla lettuja tai pullia tai vaikka viiden tähden illallisen ihan kenelle siten haluaa tai olla tarjoilematta, jos itse haluaa! Yksi on varmaa, täältä en yhtään ukkoa nuorta tai vanhaa ota tai tapaa. Illallisia ei siis ole täällä jaossa yhdellekään! Vaikka tunteita täällä pohdin, en täältä ole sen enempää hakemassa.

Se kenelle kynttiläillallisia katetaan, jos katetaan, ja milloin ei tänne palstalle muuten kuulu. Ja muutenkin suhdeasiani haihattelua lukuunottamatta hoidan irl.

Keksittykää omiin lettuihinne kiitos! Voisi ystävällisesti sanoa, että noille palstan perust veetuilijoille ett kannattaisi hankkia oma elämä ja hoitaa mt-asiat kuntoon, Ei tarvitsisi käyttää la-iltaa tuntemattomille veetuiluun.

• Anonyymi

En ole ennen nähnyt unta työkavereista, mutta nyt sekin tapahtui.Kummankaan kanssa ei ollut mitään romanttista. Ensin unessa esiintynyt en ole varma järjestyksestä) oli varastanut töistä jotain, ja näin unessa varasteut esineet... Toinen sanoi minulle että asiakkaalla pitäisi olla aamukahdeksalta ja kello oli jo paljon enemmän... osoittenkin kanssa oli epäselvyyksiä.
      Herättyäni mietin, että jos tämä ei ole työstä aiheutunutta stressiä, niin sitten ei mikään. :D Siksipä olen vain nyt makaillut koko päivän, niin, että paikat on kipeänä. :D

• Anonyymi

Muut näkee vaan seksiunia. :D

• Anonyymi

en todellakaan pahastu, kerro lisää unestasi, söpöliini. =)

• Anonyymi

Olit siinä! ukkoni oli myös ja 50 000
        Palstan ukkoo. Sit ne kaikki nai mua vuorollaan! Meni 6 kuukautta naiden ilman taukoja. S

• Anonyymi

No ei ny kaikkia yksityiskohtii viiti tänne laittaa ;)

• Anonyymi

jatkaisin mielelläni yksin sinun kanssa seuraavat 6 kuukautta, mihin muita tarvitsee?

• Anonyymi

Mutta kun haluun kaikki palstan ukot. Oon mikä oon. Nymfo. S

• Anonyymi

miks just 6 KK?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

miks just 6 KK?

Sen verran uskon kuluvan aikaa 50 000 ukon naimiseen

• Anonyymi

elinikää pidentäviä lääkkeitä vain sitten, koska siinä puuhassa menee aikaa. =)

• Anonyymi

Ei minun uni varsinaisesti seksiuni ollut vaikkakin kiihkeä. Täällä korvessa meillä oli vauhti päällä. Kylätie oli jäässä ja potkimme sitä pitkin potkukelkalla.

• Anonyymi

Yhtä matkaa potkukelkalla.. herttaista. Samaa matkaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yhtä matkaa potkukelkalla.. herttaista. Samaa matkaa.

Mikä parasta samaan suuntaan. Kävin iltapäivällä potkiskelemassa ja mukava oli. Kummasti mieli virkistyi ja lämmitinpä sen jälkeen saunan.

• Anonyymi

korvessa?, asun itse keskustassa, mutta enempää en kerro.

• Anonyymi

Olenko ymmärtänyt oikein että tahdot olla mun kaveri ja olen silleen kiinnostava?

• Anonyymi

Tahdon olla hänen rakastettu, toinen puolisko, sekä paras ystävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tahdon olla hänen rakastettu, toinen puolisko, sekä paras ystävä.

Kuulostaa lopulliselta. Oletko varma että hän on arvoisesi?

• Anonyymi

En liikoja kuvittele, unethan on eräänlaisia pieniä psykooseja missä mieli järjestelee psyykkeen paloja ja ruokkii niitä hetkistä valveilla oloajasta. On miten on, unitutkijat on erikseen

• Anonyymi

Sittenpä minulla on joku fetissi tai pakkomielle potkukelkkaan. En kyllä enää uskalla tutkia enempää mieleni syövereitä..

• Anonyymi

tota, taidan jänistää, nähdään myöhemmin. =)

• Anonyymi

Niinpä tiytysti :D Nähdään toki :)

• Anonyymi

oli mukava jutella kuitenkin, sinun kaltaisen ihanan söpöliinin kanssa.

• Anonyymi

Missä? Milloin?

• Anonyymi

Mä en kyllä usko että kukaan on koskaan nähnyt minusta unta. Jotenkin niin outo ajatus. Painajaisia ne silloin on.

• Anonyymi

sinä et ole vain nähnyt minua arkielämässä, ei se ole painajaista ollenkaan.

olen hoikka, 38 vuotias, fyysisesti kohtuu lihaksikas, ja absolutisti ollut koko elämäni ajan,

• Anonyymi

ja pituus on 185 cm.

• Anonyymi

Aloittajan tarkoittama nainen on jotain 160 cm, ehkä vähän allekin, kuitenkin minuakin lyhyempi.

• Anonyymi

Samoim tämä paikka vaan ei ole soveliass sellaisille unille😔

• Anonyymi

Heti aamulla oli pakko kuvasta tarkistaa että oletko sinä totta oikeasti! ;)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe