Alkoholisteille kannustusta

Anonyymi

21

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikävää ja surkeata, mutta ei oikeuta pössyttelyyn eikä muidenkaan huumeiden käyttöön.

      • Anonyymi

        Suomessa on Suomen lait. Sivistysmaissa saa ihan laillisesti pössytellä ja täälläkin sai ennen 60-lukua. Ja saa taas 2030-luvulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on Suomen lait. Sivistysmaissa saa ihan laillisesti pössytellä ja täälläkin sai ennen 60-lukua. Ja saa taas 2030-luvulla.

        Ja sinusta on tullut kovastikin viisas ja sivistynyt, kun imet pössypiippua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinusta on tullut kovastikin viisas ja sivistynyt, kun imet pössypiippua?

        En usko, että päihteet, alkoholi, tai vaikkapa inhoamasi hamppu tekevät kenestäkään viisasta, mutta kyllä kaikilla aineilla on oma tarkoituksensa. Kahvi esimerkiksi piristää, alkoholi tekee seurallisemmaksi ja hamppu saa miettimään asioita. Kaikissa kulttuureissa käytetään jotakin aivokemiaan vaikuttavaa ainetta. Valitettavasti täällä Suomessa vain alkoholi, kofeiini ja nikotiini ovat laillisia. Tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että päihteet, alkoholi, tai vaikkapa inhoamasi hamppu tekevät kenestäkään viisasta, mutta kyllä kaikilla aineilla on oma tarkoituksensa. Kahvi esimerkiksi piristää, alkoholi tekee seurallisemmaksi ja hamppu saa miettimään asioita. Kaikissa kulttuureissa käytetään jotakin aivokemiaan vaikuttavaa ainetta. Valitettavasti täällä Suomessa vain alkoholi, kofeiini ja nikotiini ovat laillisia. Tällä hetkellä.

        Alkoholi tekee sekopäiseksi, agressiiviseksi kusipääksi. Se siitä seurallisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että päihteet, alkoholi, tai vaikkapa inhoamasi hamppu tekevät kenestäkään viisasta, mutta kyllä kaikilla aineilla on oma tarkoituksensa. Kahvi esimerkiksi piristää, alkoholi tekee seurallisemmaksi ja hamppu saa miettimään asioita. Kaikissa kulttuureissa käytetään jotakin aivokemiaan vaikuttavaa ainetta. Valitettavasti täällä Suomessa vain alkoholi, kofeiini ja nikotiini ovat laillisia. Tällä hetkellä.

        Hamppu saa miettimään asioita🤔 eikö tosiaan tule mietittyä asioita muuten kuin pilvessä. Mahtaa olla oikein hajatelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholi tekee sekopäiseksi, agressiiviseksi kusipääksi. Se siitä seurallisuudesta.

        Riippuu toki käytetyistä määristä. Ja perusluonteesta. Kaikille ei kaikki päihteet sovi. Alkoholi on kuitenkin maailman toiseksi käytetyin päihde, että jotakin positiivisiakin vaikutkuksia sillä täytyy olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hamppu saa miettimään asioita🤔 eikö tosiaan tule mietittyä asioita muuten kuin pilvessä. Mahtaa olla oikein hajatelmia.

        Kokeile, niin tiedät. Melkoisen turhaa huudella asioista, joista ei tiedä. Tai mistä minä tiedän, vaikka olisit nytkin poltellut. Varmaan oletkin. Ja se on oikein. Toivottavasti omakasvatettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile, niin tiedät. Melkoisen turhaa huudella asioista, joista ei tiedä. Tai mistä minä tiedän, vaikka olisit nytkin poltellut. Varmaan oletkin. Ja se on oikein. Toivottavasti omakasvatettua.

        Ei tarvitse kokeilla, onnistuu ajatteleminen ilmankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu toki käytetyistä määristä. Ja perusluonteesta. Kaikille ei kaikki päihteet sovi. Alkoholi on kuitenkin maailman toiseksi käytetyin päihde, että jotakin positiivisiakin vaikutkuksia sillä täytyy olla.

        Perusluonteella ei ole mitään tekemistä sen kanssa millaiseksi ihminen humalassa muuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perusluonteella ei ole mitään tekemistä sen kanssa millaiseksi ihminen humalassa muuttuu.

        Meillähän on täällä oikea nero joukossamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillähän on täällä oikea nero joukossamme.

        Kiitos.


    • Anonyymi

      Miksi muuten seurakunta saa tarjota viinaa alaikäisille. Se, että sitä kutsutaan Jeesuksen vereksi, niin ei muuta sitä tosiasiaa miksikään, että tarjottu aine on etyylialkoholia. Miksi Suomen laki ei puutu tähän lasten pahoinpitelyyn myrkyllä.

      Jos perustaisin uskonnon, jossa initiaatiossa lapsille annetaan hamppua, niin mitähän laki sanoisi.

    • Anonyymi

      Kommarit tulloo, helemat paukkuu.

    • Anonyymi

      Mitä Suomen laki sanoo alkoholin tarjoamisesta lapsille? Vai onko kyse määrästä. Että ihan vähän voi antaa. Koskeeko tuo ihan vähän myös muita huumausaineita, kuin alkoholia.

    • Anonyymi

      Top 5 koukuttavimmat aineet ovat:
      1. heroiini
      2. kokaiini
      3. nikotiini
      4. barbituraatit (esim. masennuslääkkeet)
      5. alkoholi

      Miten Suomessa on alkoholi ja nikotiini laillisia, mutta kannabis jälleen kriminalisoitu? Jopa Kekkonen ihmitteli samaa. Ai niin, koska Suomen idiootti päättäjät seuraavat Yhdysvaltain mallia ja heidän Nixonin politiikkaansa (olisivat ampuneet Nixonin JFK:n sijaan). Lukekaahan lapsoset tämä artikkeli josta löytyy erittäin hyvä kirjoitus miksi huumausaineet ovat kiellettyjä (kaikki olivat jossain vaiheessa sallittuja): https://www.huffpost.com/entry/the-real-reason-heroin-cocaine-drugs-illegal_b_9659888

      P.S. oli pakko tehdä tili tänne, koska rupesi vituttamaan typerät ihmiset täällä.

      • Anonyymi

        Ota savut niin helpottaa, narkki.


    • Alkoholi on yksi pahimmista aineista :)

      Top 5 koukuttavimmat aineet ovat:
      1. heroiini
      2. kokaiini
      3. nikotiini
      4. barbituraatit (esim. masennuslääkkeet)
      5. alkoholi

      Miten Suomessa on alkoholi ja nikotiini laillisia, mutta kannabis jälleen kriminalisoitu? Jopa Kekkonen ihmitteli samaa. Ai niin, koska Suomen idiootti päättäjät seuraavat Yhdysvaltain mallia ja heidän Nixonin politiikkaansa (olisivat ampuneet Nixonin JFK:n sijaan). Lukekaahan lapsoset tämä artikkeli josta löytyy erittäin hyvä kirjoitus miksi huumausaineet ovat kiellettyjä (kaikki olivat jossain vaiheessa sallittuja): https://www.huffpost.com/entry/the-real-reason-heroin-cocaine-drugs-illegal_b_9659888

      P.S. oli pakko tehdä tili tänne, koska rupesi vituttamaan typerät ihmiset täällä.

    • Anonyymi

      Jeesuskin kirjoitti, että viina on viisasten juoma. Muutettuaan veden valkoviiniksi...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      657
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      595
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      573
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      483
    Aihe