Alkoholisteille kannustusta

Anonyymi

21

255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ikävää ja surkeata, mutta ei oikeuta pössyttelyyn eikä muidenkaan huumeiden käyttöön.

      • Anonyymi

        Suomessa on Suomen lait. Sivistysmaissa saa ihan laillisesti pössytellä ja täälläkin sai ennen 60-lukua. Ja saa taas 2030-luvulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on Suomen lait. Sivistysmaissa saa ihan laillisesti pössytellä ja täälläkin sai ennen 60-lukua. Ja saa taas 2030-luvulla.

        Ja sinusta on tullut kovastikin viisas ja sivistynyt, kun imet pössypiippua?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sinusta on tullut kovastikin viisas ja sivistynyt, kun imet pössypiippua?

        En usko, että päihteet, alkoholi, tai vaikkapa inhoamasi hamppu tekevät kenestäkään viisasta, mutta kyllä kaikilla aineilla on oma tarkoituksensa. Kahvi esimerkiksi piristää, alkoholi tekee seurallisemmaksi ja hamppu saa miettimään asioita. Kaikissa kulttuureissa käytetään jotakin aivokemiaan vaikuttavaa ainetta. Valitettavasti täällä Suomessa vain alkoholi, kofeiini ja nikotiini ovat laillisia. Tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että päihteet, alkoholi, tai vaikkapa inhoamasi hamppu tekevät kenestäkään viisasta, mutta kyllä kaikilla aineilla on oma tarkoituksensa. Kahvi esimerkiksi piristää, alkoholi tekee seurallisemmaksi ja hamppu saa miettimään asioita. Kaikissa kulttuureissa käytetään jotakin aivokemiaan vaikuttavaa ainetta. Valitettavasti täällä Suomessa vain alkoholi, kofeiini ja nikotiini ovat laillisia. Tällä hetkellä.

        Alkoholi tekee sekopäiseksi, agressiiviseksi kusipääksi. Se siitä seurallisuudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että päihteet, alkoholi, tai vaikkapa inhoamasi hamppu tekevät kenestäkään viisasta, mutta kyllä kaikilla aineilla on oma tarkoituksensa. Kahvi esimerkiksi piristää, alkoholi tekee seurallisemmaksi ja hamppu saa miettimään asioita. Kaikissa kulttuureissa käytetään jotakin aivokemiaan vaikuttavaa ainetta. Valitettavasti täällä Suomessa vain alkoholi, kofeiini ja nikotiini ovat laillisia. Tällä hetkellä.

        Hamppu saa miettimään asioita🤔 eikö tosiaan tule mietittyä asioita muuten kuin pilvessä. Mahtaa olla oikein hajatelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkoholi tekee sekopäiseksi, agressiiviseksi kusipääksi. Se siitä seurallisuudesta.

        Riippuu toki käytetyistä määristä. Ja perusluonteesta. Kaikille ei kaikki päihteet sovi. Alkoholi on kuitenkin maailman toiseksi käytetyin päihde, että jotakin positiivisiakin vaikutkuksia sillä täytyy olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hamppu saa miettimään asioita🤔 eikö tosiaan tule mietittyä asioita muuten kuin pilvessä. Mahtaa olla oikein hajatelmia.

        Kokeile, niin tiedät. Melkoisen turhaa huudella asioista, joista ei tiedä. Tai mistä minä tiedän, vaikka olisit nytkin poltellut. Varmaan oletkin. Ja se on oikein. Toivottavasti omakasvatettua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokeile, niin tiedät. Melkoisen turhaa huudella asioista, joista ei tiedä. Tai mistä minä tiedän, vaikka olisit nytkin poltellut. Varmaan oletkin. Ja se on oikein. Toivottavasti omakasvatettua.

        Ei tarvitse kokeilla, onnistuu ajatteleminen ilmankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu toki käytetyistä määristä. Ja perusluonteesta. Kaikille ei kaikki päihteet sovi. Alkoholi on kuitenkin maailman toiseksi käytetyin päihde, että jotakin positiivisiakin vaikutkuksia sillä täytyy olla.

        Perusluonteella ei ole mitään tekemistä sen kanssa millaiseksi ihminen humalassa muuttuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Perusluonteella ei ole mitään tekemistä sen kanssa millaiseksi ihminen humalassa muuttuu.

        Meillähän on täällä oikea nero joukossamme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillähän on täällä oikea nero joukossamme.

        Kiitos.


    • Anonyymi

      Miksi muuten seurakunta saa tarjota viinaa alaikäisille. Se, että sitä kutsutaan Jeesuksen vereksi, niin ei muuta sitä tosiasiaa miksikään, että tarjottu aine on etyylialkoholia. Miksi Suomen laki ei puutu tähän lasten pahoinpitelyyn myrkyllä.

      Jos perustaisin uskonnon, jossa initiaatiossa lapsille annetaan hamppua, niin mitähän laki sanoisi.

    • Anonyymi

      Kommarit tulloo, helemat paukkuu.

    • Anonyymi

      Mitä Suomen laki sanoo alkoholin tarjoamisesta lapsille? Vai onko kyse määrästä. Että ihan vähän voi antaa. Koskeeko tuo ihan vähän myös muita huumausaineita, kuin alkoholia.

    • Anonyymi

      Top 5 koukuttavimmat aineet ovat:
      1. heroiini
      2. kokaiini
      3. nikotiini
      4. barbituraatit (esim. masennuslääkkeet)
      5. alkoholi

      Miten Suomessa on alkoholi ja nikotiini laillisia, mutta kannabis jälleen kriminalisoitu? Jopa Kekkonen ihmitteli samaa. Ai niin, koska Suomen idiootti päättäjät seuraavat Yhdysvaltain mallia ja heidän Nixonin politiikkaansa (olisivat ampuneet Nixonin JFK:n sijaan). Lukekaahan lapsoset tämä artikkeli josta löytyy erittäin hyvä kirjoitus miksi huumausaineet ovat kiellettyjä (kaikki olivat jossain vaiheessa sallittuja): https://www.huffpost.com/entry/the-real-reason-heroin-cocaine-drugs-illegal_b_9659888

      P.S. oli pakko tehdä tili tänne, koska rupesi vituttamaan typerät ihmiset täällä.

      • Anonyymi

        Ota savut niin helpottaa, narkki.


    • Alkoholi on yksi pahimmista aineista :)

      Top 5 koukuttavimmat aineet ovat:
      1. heroiini
      2. kokaiini
      3. nikotiini
      4. barbituraatit (esim. masennuslääkkeet)
      5. alkoholi

      Miten Suomessa on alkoholi ja nikotiini laillisia, mutta kannabis jälleen kriminalisoitu? Jopa Kekkonen ihmitteli samaa. Ai niin, koska Suomen idiootti päättäjät seuraavat Yhdysvaltain mallia ja heidän Nixonin politiikkaansa (olisivat ampuneet Nixonin JFK:n sijaan). Lukekaahan lapsoset tämä artikkeli josta löytyy erittäin hyvä kirjoitus miksi huumausaineet ovat kiellettyjä (kaikki olivat jossain vaiheessa sallittuja): https://www.huffpost.com/entry/the-real-reason-heroin-cocaine-drugs-illegal_b_9659888

      P.S. oli pakko tehdä tili tänne, koska rupesi vituttamaan typerät ihmiset täällä.

    • Anonyymi

      Jeesuskin kirjoitti, että viina on viisasten juoma. Muutettuaan veden valkoviiniksi...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe