Suomessa muita "loonereita"?

Anonyymi

19v poika, fetissinä ilmapallot ja muut ilmalla täytettävät pehmeet lelut jotka venyy kivasti perseen alla.

Kellään toisella samankaltasta? :D lol

20

2671

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nuoria naisia olen tavannut, jotka tykkää leikkiä ilmapalloilla ja rantaleluilla.
      Kovaksi pumpattu uimalelu toimii kivana leikkialustana. :D

      • Anonyymi

        "Kovaksi pumpattu uimalelu toimii kivana leikkialustana. :D"
        Tämä tuli testattua naapurin leidin kanssa. Kasa piukaksi pumpattuja uimaleluja toimi hyvin panoalustana. Poksahtelut lisäsi tunnelmaa ja hajonneet lelut lensi takkaan revittyjen satiinishortsien kanssa. Ilmapalloista ei ole kokemusta.


    • Anonyymi

      Kyllä kiinnostaa! Tyttöystäväni kanssa tykätään ratsastaa uimaleluilla. Mitä piukempi sen hauskempi. Piikkikoroilla puhkeavat myös kivasti.

      • Anonyymi

        Samoin. Harrastetaan seksiä uimalautan ja uimalelujen päällä. Etenkin isommat lautat ja piukaksi pumpattu Intexin valas ovat hyviä. Tota korko juttua pitää kokeilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Harrastetaan seksiä uimalautan ja uimalelujen päällä. Etenkin isommat lautat ja piukaksi pumpattu Intexin valas ovat hyviä. Tota korko juttua pitää kokeilla.

        Bestwayn ja Intexin uimalauttojen ja ison joutsen-uimalelun päällä on tullu harrastettua ja pompittua. Kaikki tosin puhjenneet tai mennyt niin venyviksi että lattia tuntuu. Pitääpi kesää odotellessa ostaa lisää


    • Anonyymi

      Ennen pankit mainostivat säästämistä, nykyisin lainaamista. Silloin oltiin seivareita, nyt loonereita.

    • Olen kiihottunut lapsesta pitäen ilmatäytteisistä rantaleluista. Ilmapalloilla on tullut leikittyä varsin vähän, tykkään rakastella koko kehollani jonkin kimmoisan lelun kanssa. Tällä hetkellä minulla on tällainen ilmatäytteinen miekkavalas jotka näyttävät olevan suosittuja muillakin inflatable jutuista kiihoittuvilla
      https://www.eurotoys.fi/product/Puhallettava_miekkavalas_193x119_cm_Intex_uimalelut_58561.asp?site=1460&vn=101-058561
      jota kutsun Herra Orca ja olen sen kanssa rakastellut lukemattomia kertoja. Myös hai minulla on, johon tein muovilla ja kuumaliimapyssyllä pimpin, jotta sen kanssa voisi harrastaa seksiä.

      Ilmatäytteiset lelut ja asiat kutkuttavat pahuksesti.

      • Kun laittaa itselleen vaipan ja kietoutuu lelun ympärille, voi sen kimmoisasta kehosta nauttia sängyssä, tai lattialla. Tapani on nylkyttää Herra Orcaa niin pitkään, että laukean lopen uupuneena vaippaan - psyy paikatkin siistinä.

        Oletteko huomanneet, että monien rantalelujen tuntumassa on merkittäviä eroja? Kyseinen Orca lelu on hyvin pehmoinen ja ihanan tuntuinen! Jos se joskus alkaa vuotaa, ostan uuden!


      • Anonyymi

        Biltemasta saa halpoja koukkumaisia löylykauhoja. Pysyy perseessä pitkään.


      • Anonyymi

        Toi valas on ihan toimiva alusta. Itse pidän enemmän siitä sinisestä lil-whale mallista. Sen päällä on kiva naida repaleisissa satiinihousissa tai shortseissa olevaa typyä. Mulla nämä on kertakäyttöleluja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toi valas on ihan toimiva alusta. Itse pidän enemmän siitä sinisestä lil-whale mallista. Sen päällä on kiva naida repaleisissa satiinihousissa tai shortseissa olevaa typyä. Mulla nämä on kertakäyttöleluja.

        Itse taas tykkään rakastella juurikin sen itse lelun kanssa. Ja onhan näitä inflatable juttuja myynnissäkin. Tämä on ihana!
        https://www.alibaba.com/product-detail/Cute-Design-Pink-Sexy-Inflatable-Wolf_60353374598.html

        Kyllähän ilmatäytteiset jutut tuntuu ihan erilaiselta, niin ettei sitä voi oikein verrata mihinkään muuhun. Ja juuri tuo miten kiihottavalta esim. ilmapallon kimmoisuus ja ilmatäytteisten asioiden intiimi myötäily ihoa vasten tuntuu. Aaah!


      • KoiraKaveri-S kirjoitti:

        Itse taas tykkään rakastella juurikin sen itse lelun kanssa. Ja onhan näitä inflatable juttuja myynnissäkin. Tämä on ihana!
        https://www.alibaba.com/product-detail/Cute-Design-Pink-Sexy-Inflatable-Wolf_60353374598.html

        Kyllähän ilmatäytteiset jutut tuntuu ihan erilaiselta, niin ettei sitä voi oikein verrata mihinkään muuhun. Ja juuri tuo miten kiihottavalta esim. ilmapallon kimmoisuus ja ilmatäytteisten asioiden intiimi myötäily ihoa vasten tuntuu. Aaah!

        Minun ja kumppanini kanssa lemppareina ollut Intexin uimalauttoja ja Bestwayn isot uimalelut. Ne pehmenee mukavasti ja parin rantareissun jälkeen auringon paahteessa venyy isommiksi. Isoja ilmapallojakin nauttinut, muttei ne kauaa kestä.


    • Anonyymi

      Loonereille ilouutinen: lainakattoa ei tule lakiin.

    • Anonyymi

      mökkinaapuristossa oli hiukan yli kakskymppinen nainen, joka tykkäsi istuskella ilmapallojen päällä ja poksautella niitä. myös muut rantalelut sai kyytiä. Oli ihan mukavaa katseltavaa. ostin itselleni läjän uimarenkaita ja valaita. Aloin komppaamaan hänen harrastustaan ja se tuotti hedelmää.
      Parin vuoden aikana nussittiin läpi kaikki Intexin ja Bestwayn uimalelut.
      Oli antoisat kesät ;D lol

    • Anonyymi

      Hei minä olen kas uimelelujen kas on kiva leikkiä ja se on vaan tolla kiihottavaa 😁 mut ne valas ja hai on kyllä hyviä istentä tyydytettyä niillä se on aivan mahtavan tunne kun lauket valaa päälle siitä mulle tullee aiva usko matoman hyvä olo 👌😊 ja tää on mul ollu iha pienessä asti

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Mun fetissi on laittaa ilmapalloja housuihin 🫢 oon pants_inflation instagramissa, jos kiinnostaa jutella enemmän ;)

      • Anonyymi

        Koeta vajaaksi puhallettua taitettua uimarengasta vaipan tapaan,


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uimalelujen päällä on mukavaa nussia. Välillä nautiskelen niistä soolona. Super piukka vinyyli tuntuu kivalta ja piukka lelu poksahtaa räväkkäästi kun sitä oikein polkaisee.

    Ketjusta on poistettu 74 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      91
      1864
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      409
      1466
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      90
      1270
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1049
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      976
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      946
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      943
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      48
      913
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      239
      884
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe