Onko normaalia

Anonyymi

Että kun itsetyydytän klitoristani, lähellä huippua siitä tulee kosketusarka ja mun on pakko irrottaa siitä ja sit tulee se lämmin Aalto läpi kropan. Klittaan ei voi koskea muutamaan sekuntiin

15

1073

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jos sä kostuisit ja laittaisit mahlaa vähän klitorikseenkin voisi ehkä auttaa tai vaikka vähän liukkaria?

    • Anonyymi

      Entäs jos tulisin lipsuttelemaan märällä kielelläni, ei olisi niin ’voimakas’ kontakti,mutta varmaan hyvää tekisi😉M55/09

    • Anonyymi

      nyt alkotekee mieli,kun kerrot tuon noin pakko alkaa pitää itseäni hyvänä ja nauttia pitkää rakastan omaa pilluani,kun se tekee mulle maailman eniten niin hyvää,monta kertaa päivässä,voisin jakaakin tämä tuntemuksen jonkun kanssa.

      • Anonyymi

        Mä tyydytän jus itseäni hammasharjanvarrella....olen 50 vanha keski-ikäinen nainen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tyydytän jus itseäni hammasharjanvarrella....olen 50 vanha keski-ikäinen nainen...

        Samoissa puuhissa minäkin. Ethän vielä lauennut?
        Olisi ihana tulla yhdessä. M44


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä tyydytän jus itseäni hammasharjanvarrella....olen 50 vanha keski-ikäinen nainen...

        Samoissa puuhissa minäkin. Ethän vielä lauennut?
        Olisi ihana tulla yhdessä. M44


      • Anonyymi

        Jaetaan mielihyvää toisillemme nyt?


      • Anonyymi

        No kutsu mut lipsuttelemaan sitä kielellä kauan...😉
        M55/09


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä tyydytän jus itseäni hammasharjanvarrella....olen 50 vanha keski-ikäinen nainen...

        saa kuumaksi voisin lainata sitä hammasharjaa olen kanssa 50 ja päälle hammasharjasta meille molemille iloa


      • Moikka! Jaatko kanssani?


    • Anonyymi

      voiko pillun sanoa seisovan,kyllä mulla pillu koveneeja vähän niinkun turpoo ulospäin hyväillessä.

      • Anonyymi

        Tuskin mikään on parempaa kuin kiimasta silminnähden turvonbut pillu. T. Setämies vm. 76


    • Jep, olen törmännyt. Yksi tyttö komensi lopettamaan klitan nuolemisen heti aina juuri ennen tuloa ja ei saanut hetkeen nuolla eikä naida....

    • tiedätkö kun puristelen kulliani ja vedän nahkaa edestakaisin niin kullin pää muuttuu araksi siihen ei voi koskea ja vaikea vetää housut takasi jalkaan

    • Anonyymi

      Klitoris on hyvin herkkä ja saatat kokea jopa kosketusarkuutta juuri ennen orgasmia ja orgasmin jälkeen. Se on täysin normaalia. Kokeile eri kohtia klitoriksestasi ja tutustu itseesi esim. peilin avulla, saatat löytää kohtia joista kiihotut eri tavoin ja orgasmi on erilainen. Käytä tarvittaessa liukuvoidetta, se saattaa myös helpottaa arkuuteen jonkin verran.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1727
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1547
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      55
      1260
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      729
    6. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      725
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      717
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      668
    Aihe