Keskustelu on vain täysi-ikäisille

Tämän keskustelualueen sisältö ei sovi alaikäisille. Jatka vain, jos olet täyttänyt 18 vuotta.

Onko normaalia

Että kun itsetyydytän klitoristani, lähellä huippua siitä tulee kosketusarka ja mun on pakko irrottaa siitä ja sit tulee se lämmin Aalto läpi kropan. Klittaan ei voi koskea muutamaan sekuntiin
151236
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 15

Vanhimmat

Jos sä kostuisit ja laittaisit mahlaa vähän klitorikseenkin voisi ehkä auttaa tai vaikka vähän liukkaria?

Äänestä

Entäs jos tulisin lipsuttelemaan märällä kielelläni, ei olisi niin ’voimakas’ kontakti,mutta varmaan hyvää tekisi😉M55/09

Äänestä

nyt alkotekee mieli,kun kerrot tuon noin pakko alkaa pitää itseäni hyvänä ja nauttia pitkää rakastan omaa pilluani,kun se tekee mulle maailman eniten niin hyvää,monta kertaa päivässä,voisin jakaakin tämä tuntemuksen jonkun kanssa.

1Äänestä
  • Mä tyydytän jus itseäni hammasharjanvarrella....olen 50 vanha keski-ikäinen nainen...

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mä tyydytän jus itseäni hammasharjanvarrella....olen 50 vanha keski-ikäinen nainen...

Samoissa puuhissa minäkin. Ethän vielä lauennut?
    Olisi ihana tulla yhdessä. M44

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

Mä tyydytän jus itseäni hammasharjanvarrella....olen 50 vanha keski-ikäinen nainen...

Samoissa puuhissa minäkin. Ethän vielä lauennut?
    Olisi ihana tulla yhdessä. M44

Äänestä

• Jaetaan mielihyvää toisillemme nyt?

Äänestä

• No kutsu mut lipsuttelemaan sitä kielellä kauan...😉
    M55/09

Äänestä

• Anonyymi kirjoitti:

saa kuumaksi voisin lainata sitä hammasharjaa olen kanssa 50 ja päälle hammasharjasta meille molemille iloa

Äänestä

• Moikka! Jaatko kanssani?

Äänestä

voiko pillun sanoa seisovan,kyllä mulla pillu koveneeja vähän niinkun turpoo ulospäin hyväillessä.

Äänestä
  • Tuskin mikään on parempaa kuin kiimasta silminnähden turvonbut pillu. T. Setämies vm. 76

Äänestä

Jep, olen törmännyt. Yksi tyttö komensi lopettamaan klitan nuolemisen heti aina juuri ennen tuloa ja ei saanut hetkeen nuolla eikä naida....

Äänestä

tiedätkö kun puristelen kulliani ja vedän nahkaa edestakaisin niin kullin pää muuttuu araksi siihen ei voi koskea ja vaikea vetää housut takasi jalkaan

Äänestä

Klitoris on hyvin herkkä ja saatat kokea jopa kosketusarkuutta juuri ennen orgasmia ja orgasmin jälkeen. Se on täysin normaalia. Kokeile eri kohtia klitoriksestasi ja tutustu itseesi esim. peilin avulla, saatat löytää kohtia joista kiihotut eri tavoin ja orgasmi on erilainen. Käytä tarvittaessa liukuvoidetta, se saattaa myös helpottaa arkuuteen jonkin verran.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi kirjoitti:

Että kun itsetyydytän klitoristani, lähellä huippua siitä tulee kosketusarka ja mun on pakko irrottaa siitä ja sit tulee se lämmin Aalto läpi kropan. Klittaan ei voi koskea muutamaan sekuntiin

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu