Vlestadiolaisuus ei enää periydy!

Anonyymi

suurin osa vl-lapsista ei peri isiensä uskoa pysyvästi. suurimmalt osalt se nimittäin viedään ennen aikojaan. vl-perheisiin syntyvät lapset ovat tulevia sekulaareja epäuskovaisia. vain ani harvä jää vl-uskoon.

13

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkoitatko että srk:n pakkopano- ja pakkosynnytusoppi täyttäkin sitä kuumaa paikkaa ?

• Anonyymi

Se on harmillisen totta :(

• Valhe - ja pelottelu ei pitkälle kanna.

• Anonyymi

Eikä saalemin kusitolpan rienaus.

• Anonyymi

• Anonyymi

Tuliko hyvä mieli kirjoitteluistasi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuliko hyvä mieli kirjoitteluistasi?

Oliko tuo vastaus, loppuiko paukut?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko tuo vastaus, loppuiko paukut?

Mikä pastori tuommonen, joka noin kirjoittelee. Siitäkö hyvä mieli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä pastori tuommonen, joka noin kirjoittelee. Siitäkö hyvä mieli.

Siinä se juuri on.
        Pastorin/ puhujan pitää juuri ensimmäisenä olla totuudessa.
        Teillä se on toisinpäin, he ovat toduudessa jälkijunassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kus tolppa. Laitanpa minkin pihhaan kustolpan jos kerran saalemissa sellainen on.

Kustolppa

• Anonyymi

Mie en lakkaa ihmettelemästä tätä VL-väen asioiden, toimien yms. kiinnostavuutta näillä ketjuilla ! Onko se niin, että "siitä puhe mistä puute"!?
      Mitäpä se ketään luulisi kiinnostavan VL:n talostelut, kun ihmiset eivät tähän porukkaan kuulu !? Pitäkööt omista "murheistaan" ja iloistaan huolen.
      Esim. nämä paljon parjatut "myyntimiehet", nehän voi ajaa pois jo ovelta, jos tulevat tyrkyttämään vaikka kattoremonttia ! Mie ainakin tietäisin pitääkö miun katto korjata ja vaatisin nähdä ovelta-ovelle kaupustelu luvan ! Laittakaa oveen kyltti "Kaupustelu kielletty" !!
      Maaseudulla käy kaikenlaista "ummikkoa" myymässä rihkamaa, tauluja, huonekaluja, yms. mitä milloinkin, ja ei niitä tarvitse laskea sisään ! Oma vika, jos ei pidä puolijaan. Kaupustelijoiden on keksittävä toinen myyntitapa, tuo ovelta ovelle myynti ei ole tätä päivää !!

• Anonyymi

Nuorempi väki päättää itse omista asioistaan ja siihen heillä on oikeus. Uskonnonvapaus sallii yksilön päätöksen kuulua tai olla kuulumatta mihinkään uskontoon.
        Onkin outo väite että lapset perivät uskonnon vanhemmiltaan. Ei se noin mene. Vapaus uskoa tai olla uskomatta on jokaisen oma henkilökohtainen valinta. Eihän tämä mikään holhousyhteiskunta uskonnossa ole.

• Anonyymi

Totta. niitä pitää karttaa, ovat usein sielunvihollisesta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      234
      2567
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      9
      2138
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      322
      1878
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      103
      1629
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      84
      1525
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1240
    7. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1190
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      25
      1121
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      50
      1073
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      1016
    Aihe