sattuuko se kun seisoo pitkän??

Anonyymi

Oon kuullu monesti, että se sattuu ku seisoo pitkään. Onko tää totta? Kuinka paha se kipu on? Kauan voi seistä ennen ku alkaa painaa ja helittääkö se jos antaa vaikka suuseksiä vai sattuuko sekin sitten? Ja missä se kipu tuntuu?
Oon siis tyttö ja kiinnostais tietää.
Ja sattuuko se oikeesti jos potkasee palleille vai esitättekö te jätkät kaikki vaa?

19

1095

2Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ensimmäiseen kysymykseen en osaa vastata, siis sattuuko pitkä seisokki. Kestoerektio on mahdollista ja pahimmassa tapauksessa helpotus löytyy vasta lääkäriltä. Normaalisti seisokki kyllä loppuu kun alkaa tuntua epämiellyttävältä. Wikipedian mukaan neljässä tunnissa paisuvaiskudos alkaa vaurioitua eli viimeistään silloin tulee kipu. https://fi.wikipedia.org/wiki/Priapismi

      Kysymys palleille potkaisusta on helpompi. Kyseessä on erittäin arka paikka. Potkua en ole sinne saanut, mutta kevyemmästäkin kolhaisusta kipu on sanoinkuvaamaton, hyvinkin skaalan ääripäässä. Todettakoon, että olen kokenut sellaistakin kipua, joka vaati sairaalahoitoa eli tiedän mitä kipu on.

    • Anonyymi

      Ei kalu tule kipeäksi mutta "kuulat" kyllä. Herkistelet siippasi laukeamispisteeseen ja et anna laueta, herkistät uudelleen ja uudelleen ja uudelleen ... Siippasi haluaa todistaa sinulle ettei häneltä "kermat lennä". Kun sanotkin kuin nuoret naiset että nyt meni mielenkiinto ja siippasi oksa alkaa lerpahtamaan, eikä mene kauan kun alkaa palleissa pakottamaan. Se kipu on aika paha, siinä kyllä miettii et olisiko pitänytkin antaa "kermojen palaa pohjaan" ja ruiskia menemään.

    • Kyllä Se alkaa Sitten jossain vaiheessa sattumaan, kun on liian kauan seissyt. Kai Se on vähän samanlailla väsyy, kun mikä tahansa paikka, kun tarpeeksi kauan on "työasennossa". Ota vaikka kauppakassi ja pidä sitä kädessä ojennettuna suoraa sivulle. Huomaat että veri alkaa pakkautumaan käteen ja sattuu... vähän sana fiilis

      Jos oikein pitkään imuttelee välillä joutuu ottamaan kyllä lastitkin ja huilaamaan. Kyllä Se sieltä sitten uudelleen nousee.

      Juu ja palleille sattu niin saatanasti, jos potkaisee.

    • Miltä palleille potkaisu tuntuu, saat ehkä parhaan kuvan, kun mietit miltä potkaisu tuntuisi vitussa. Sekä miehen että naisen elimet pitävät hyväilystä.

    • Anonyymi

      Potku sattuu ihan saatanasti.
      Seisoo koko yön, mutta ei satu.

    • Anonyymi

      Ensimmäiseen kysymykseen:
      Seisottaminen pidempään ei satu mutta pitkään kestänyt kiihoittuminen ilman siemensyöksyä sattuu ihan saatanasti, kuten tuossa joku jo aikaisemmin kirjoittikin. Kipu nivusissa ja kiveksissä on hirveä, eikä lopulta se siemensyöksykään poista enää kipua vaan se jatkuu joskus tunninkin.

    • Ei tosiaankaan kalu tule kipeäksi seisottamalla, mutta pitää saa laueta välillä. Joko pimpsaan suuhun tai mihin vaaa, omaan kouraankin.
      Naiset ihmettelee kun pystyn lähes hei jatkamaan kun olen lauennut, jopa kolme sessiota. Siinä ehtii taatusti laueta nainenkin muutaman kerran :D
      Kirjoita vastaus tähän ja jätä yhteystiedot jos haluut kokeilla!!!!!!

    • Anonyymi

      olen seisottanut pitkään 10 tuntia yhtäjaksoisesti vähän puutunut oli ja eikä meinannut lerpahtaa sen jälkeen, teen sitä pari kertaa viikossa ei juurikaan kipeäksi ole tullut mutta mahtava viilis siitä kyllä tulee

    • Anonyymi

      Kyllä alkaa sattua, jos on liian kauan kovana. Paineen tunne sattuu samalla lailla kuin paha turvotus muissakin paikoissa.

      • Anonyymi

        Teillä urpoilla ei seiso muu kuin järki


      • Anonyymi

        Joo, alkaa sattua jos ei välillä laukea.

        Yöllä kerran heräsin kalu kovana ja oli sellainen tunne, että oli seisonut nukkuessa jo pitkään. Outoa tuossa oli, että herätessä ei ollut millään tavalla seksi mielessä eikä panettanut, mutta kalu sojotti kovana. No, laantui se siitä lopulta kun aikansa veteli vessassa, mutta jonkin aikaa oli tosiaan jälkeenpäinkin kalussa epämukava tunne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, alkaa sattua jos ei välillä laukea.

        Yöllä kerran heräsin kalu kovana ja oli sellainen tunne, että oli seisonut nukkuessa jo pitkään. Outoa tuossa oli, että herätessä ei ollut millään tavalla seksi mielessä eikä panettanut, mutta kalu sojotti kovana. No, laantui se siitä lopulta kun aikansa veteli vessassa, mutta jonkin aikaa oli tosiaan jälkeenpäinkin kalussa epämukava tunne.

        Ja lopuksi heräsit äipän viekusta aanustappi rectumissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lopuksi heräsit äipän viekusta aanustappi rectumissa

        No eihän se sulle eka kerta ollut.Nehän on sun äitis joka päiväisiä juttuja.Onko sulla muutakin kerrottavaa teidän tavoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä urpoilla ei seiso muu kuin järki

        Taas sieltä laukaistiin suora totuus itsestään.Omalta kohdaltasihan sen tiedät joten älä yleistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lopuksi heräsit äipän viekusta aanustappi rectumissa

        Äitis on löytänyt ihan uutta käyttöö sun rectumilles.Meillä se on vaan ihan kakkaamista varten.Äitis ei taidakkaan olla ihan mielikuvitukseton tyyppi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja lopuksi heräsit äipän viekusta aanustappi rectumissa

        Hyi hitto leikitkö äitis kaa tollasia leikkejä.


    • Anonyymi

      Herään helposti yön aikana monta kertaa. Lähes aina seisoo ihan kovana. Kun käyn sitten kusellla, on vaikea tyhjentää rakko kun ruiskii vähän minne sattuu. Monesti jökötus jatkuu kun nenen takas nukkumaan. Taas aamulla kovana. Mutta ei satu. Aamupano sitten auttaa.

    • Anonyymi

      mulla on sattunut monta kertaa mutta oon ajan myötä tottunut. aamuisin herään kalu kovana ja se ei haittaa mua, itse asiassa se nyt kiihottaa mua, pitää mua viriilinä

    • Anonyymi

      Naisille voisi esimerkkinä mainita että jos olette joskus saanut niin kovan iskun maksan kohdalle että voitte vain kiemurrella maassa niin se sattuu vähemmän kun tuima isku palleille. Kumpikin saa kyllä henkilön täysin toimintakyvyttömäksi mutta kivussa voi aina kiivetä :).

      Ei kandee paljo seksileikeissä palleille tehdä kysymättä. Kyllä noita kipufriikkejä aina löytyy mutta ne ovat todennäköisesti itse kiduttaneet pallejaan jo vuosikausia.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3789
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2357
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2085
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1989
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      412
      1401
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1160
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe