Transtytsyä levittämään pyllynreikäänsä kalulleni?

Anonyymi

Tekisi mieli panna "tyttöä".

25

1184

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sun täytyisi imeä "klitorista" ja antaa itsekin anaalia. Moni noista "tytöistä" haluaa pannakin. Ennen kaikkea sun täytyy olla reilusti homo.

      • Anonyymi

        Tottakai imen tyttömunaa ja nuolen persepillua, mutta koska olen top-mies enkä homo, niin itse en halua perseeseeni mitään. Tuollaiset tytöt kyllä tykkää kun niitä imee ja samalla sormettaa "pillua". Ei siinä mitään pahaa tai homoa ole kuin sinun tylsässä mielikuvituksessasi ja seksuaalisuudessasi, joka on jämähtänyt sinne 1800-luvulle.


      • Anonyymi

        Sulta se ikenien imeminen sujuu kun otat tekarit suustasi.Eikä sieltä peräkammaristasi ole vara huudella.Pidä kiljupönttö lähelläsi ja vedä spiidii niin rauhoitut.Tommoset sekakäyttäjät nykyisin joka paikan riesa.


    • Anonyymi

      Sun täytyisi imeä "klitorista" ja antaa itsekin anaalia. Moni noista "tytöistä" haluaa pannakin. Ennen kaikkea sun täytyy olla reilusti homo.

      • Sulla on molemmat päät auki,paska höyryää suustasi kun sua pylsitään peppuun.


      • Anonyymi

        Itelläs se on auki.Juna tulee jo.


    • Anonyymi

      Mä laitoin sulle mehukkaan postin Namia vai mitä

    • Anonyymi

      Shemalet ovat äärimmäisen kiihottavia. Kutkuttava ajatus että hameen alta löytyykin kyrpä

    • Anonyymi

      Olis kyllä ihanaa kokeilla sellaista hoikkaa ja naisellista transnaista.Nainen makaisi vatsallaan ja levittäisin käsilläni pyllyvakoa ja ahmisin suullani ja kielelläni reikää ja sitten naidan rynkyttäisin kunnolla ja laukeaisin syvälle. Sen jälkeen olisi ihana kääntää nainen selälleen ja antaa tyttömunalle imua kunnes tyttölastit pulppuaisi suuhuni. Sen jälkeen sitten suukoteltaisiin ja nukuttaisiin aamuun asti.

      • Anonyymi

        Uuuh <3<3<3


      • Anonyymi

        No miten tuo eroaa homostelusta?


      • Anonyymi

        Eipä tane tuhkaluukku malta öitään nukkua.Kun sitä jänskättää mita kivaa runkkaus materiaalia täältä löytää.Nyt se lepää onnellisena peräkammarissaan.kun muut lähtee duuniin.On se sulla rankkaa ja raskasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten tuo eroaa homostelusta?

        Siten että trans on trans ja tuntee itsensä naiseksi ja kuulostaa ja näyttää naiselta. Kalu naisella on ihan jees.


      • Anonyymi

        Haluaisin olla sinulle tuo nainen , joka saisi panon ja imun. Olen kauan pukeutunut naiseksi ihan onnistuneesti myös meikit joten saisit kyllä oikean transkokemuksen, aamulla saatettaisiin ottaa onnistunut uusnta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin olla sinulle tuo nainen , joka saisi panon ja imun. Olen kauan pukeutunut naiseksi ihan onnistuneesti myös meikit joten saisit kyllä oikean transkokemuksen, aamulla saatettaisiin ottaa onnistunut uusnta?

        Haluaisitko myös tunteita ja rakkautta? Pysyvästi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko myös tunteita ja rakkautta? Pysyvästi?

        Huomenta . Kyllä todella , olisi ihanaa olla rakastunut, saisit suukotella ja halailla , tuntisin olevani maailman onnellisin "tyttö" jos vain onnistuisin saamaan sinut???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko myös tunteita ja rakkautta? Pysyvästi?

        Haluaisin , haluan että minua rakastetaan, ja annan kyllä vastarakkautta ilman ehtoja!!!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miten olisi ,mekkotyttö,sukkahousuissa ja huivi kaulassa.

      • Anonyymi

        olis kyllä hienoa, ota yht.


    • Anonyymi

      olen mies peräreikäni odottaa sinun ihanaa kulliasi mies kiimassa tule tyydytä minut odotan sinua

    • Hämeenlinnassa olisi 22v cd btm :) alastonsuomessa kuvia, cdhml

      • Anonyymi

        Laita kikii jj0388


    • Anonyymi

      turkkusessa jos haluaa transtyttöä niin menen xxx paratiisiin ja jos hesassa sattuu panettamaan menen keltsuun. sieltä saa aina.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1214
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1026
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      54
      729
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      710
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      678
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      614
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      612
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      36
      608
    Aihe