Transtytsyä levittämään pyllynreikäänsä kalulleni?

Anonyymi

Tekisi mieli panna "tyttöä".

25

1424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sun täytyisi imeä "klitorista" ja antaa itsekin anaalia. Moni noista "tytöistä" haluaa pannakin. Ennen kaikkea sun täytyy olla reilusti homo.

      • Anonyymi

        Tottakai imen tyttömunaa ja nuolen persepillua, mutta koska olen top-mies enkä homo, niin itse en halua perseeseeni mitään. Tuollaiset tytöt kyllä tykkää kun niitä imee ja samalla sormettaa "pillua". Ei siinä mitään pahaa tai homoa ole kuin sinun tylsässä mielikuvituksessasi ja seksuaalisuudessasi, joka on jämähtänyt sinne 1800-luvulle.


      • Anonyymi

        Sulta se ikenien imeminen sujuu kun otat tekarit suustasi.Eikä sieltä peräkammaristasi ole vara huudella.Pidä kiljupönttö lähelläsi ja vedä spiidii niin rauhoitut.Tommoset sekakäyttäjät nykyisin joka paikan riesa.


    • Anonyymi

      Sun täytyisi imeä "klitorista" ja antaa itsekin anaalia. Moni noista "tytöistä" haluaa pannakin. Ennen kaikkea sun täytyy olla reilusti homo.

      • Sulla on molemmat päät auki,paska höyryää suustasi kun sua pylsitään peppuun.


      • Anonyymi

        Itelläs se on auki.Juna tulee jo.


    • Anonyymi

      Mä laitoin sulle mehukkaan postin Namia vai mitä

    • Anonyymi

      Shemalet ovat äärimmäisen kiihottavia. Kutkuttava ajatus että hameen alta löytyykin kyrpä

    • Anonyymi

      Olis kyllä ihanaa kokeilla sellaista hoikkaa ja naisellista transnaista.Nainen makaisi vatsallaan ja levittäisin käsilläni pyllyvakoa ja ahmisin suullani ja kielelläni reikää ja sitten naidan rynkyttäisin kunnolla ja laukeaisin syvälle. Sen jälkeen olisi ihana kääntää nainen selälleen ja antaa tyttömunalle imua kunnes tyttölastit pulppuaisi suuhuni. Sen jälkeen sitten suukoteltaisiin ja nukuttaisiin aamuun asti.

      • Anonyymi

        Uuuh <3<3<3


      • Anonyymi

        No miten tuo eroaa homostelusta?


      • Anonyymi

        Eipä tane tuhkaluukku malta öitään nukkua.Kun sitä jänskättää mita kivaa runkkaus materiaalia täältä löytää.Nyt se lepää onnellisena peräkammarissaan.kun muut lähtee duuniin.On se sulla rankkaa ja raskasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miten tuo eroaa homostelusta?

        Siten että trans on trans ja tuntee itsensä naiseksi ja kuulostaa ja näyttää naiselta. Kalu naisella on ihan jees.


      • Anonyymi

        Haluaisin olla sinulle tuo nainen , joka saisi panon ja imun. Olen kauan pukeutunut naiseksi ihan onnistuneesti myös meikit joten saisit kyllä oikean transkokemuksen, aamulla saatettaisiin ottaa onnistunut uusnta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin olla sinulle tuo nainen , joka saisi panon ja imun. Olen kauan pukeutunut naiseksi ihan onnistuneesti myös meikit joten saisit kyllä oikean transkokemuksen, aamulla saatettaisiin ottaa onnistunut uusnta?

        Haluaisitko myös tunteita ja rakkautta? Pysyvästi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko myös tunteita ja rakkautta? Pysyvästi?

        Huomenta . Kyllä todella , olisi ihanaa olla rakastunut, saisit suukotella ja halailla , tuntisin olevani maailman onnellisin "tyttö" jos vain onnistuisin saamaan sinut???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko myös tunteita ja rakkautta? Pysyvästi?

        Haluaisin , haluan että minua rakastetaan, ja annan kyllä vastarakkautta ilman ehtoja!!!


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miten olisi ,mekkotyttö,sukkahousuissa ja huivi kaulassa.

      • Anonyymi

        olis kyllä hienoa, ota yht.


    • Anonyymi

      olen mies peräreikäni odottaa sinun ihanaa kulliasi mies kiimassa tule tyydytä minut odotan sinua

    • Hämeenlinnassa olisi 22v cd btm :) alastonsuomessa kuvia, cdhml

      • Anonyymi

        Laita kikii jj0388


    • Anonyymi

      turkkusessa jos haluaa transtyttöä niin menen xxx paratiisiin ja jos hesassa sattuu panettamaan menen keltsuun. sieltä saa aina.

    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe