Puolue, joka vastustaa työhön kannustamista ei voi olla työväenpuolue.
Ensinnäkin ihmiset, jotka eivät tee työtä, eivät ole työväkeä.
Toiseksi niiden ihmisen eläminen, jotka eivät tee työtä, on revitty oikeiden aitojen työläisten selkänahasta.
Vasemmistoliitto ei ole työväenpuolue
4
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Andersson kiroili televisiossa.
Olen järkyttynyt, pöyristynyt ja koomassa.
Niin, mikä olikaan asiasi? - Anonyymi
Eihän vasliitto olekaan työläispuolue,vaan paremminkin työttömien ja syrjäytyneitten puolue. Siis vasliiton tarkoitus on sosialisoida työläisten omaisuutta työttömien hyväksi. Jos olet tienannut kovalla työllä omaisuutesi,niin vasut kateilevat ja haluavat päästä osingoille. Oikea työväenpuolue on perussuomalaiset,sillä he haluavat koko suomen etua,ilman vihaa ja kateutta omaa kansaa kohtaan.
- Anonyymi
Juuh, palkallaan pitää tulla toimeen ja siitä pitää persut huolen, että näin on aina oleva. Kiitos siitä.
Vasemmistoliiton ainoa tarkoitus on kerätä puoluetukea eliitille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147374
- 594732
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434684- 753398
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗291812- 311799
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361547
- 1431307