tuomiosta, jossa torjuttiin Aron hakema lähestymiskielto kahta nettihäiriköitsijää vastaan. Puolustuksen mukaan lain henki ei tarkoita yksinomaan henkilökohtaista häirintää vaan myös tiedotusvälineissä ilmenevää häirintää.
https://ilkkapohjalainen.fi/uutiset/kotimaa/vakavan-hairinnan-kohteeksi-joutunut-kirjailija-jessikka-aro-valittaa-karajaoikeuden-lahestymiskieltotuomiosta-pitaa-karajaoikeuden-tulkintaa-laista-virheellisena-1.3415224
Jessikka Aro valittaa käräjäoikeuden
12
131
Vastaukset
- Anonyymi
hakeeks aro vieläkin lähestymis-kieltoo janistkinille?
alkaa mennä oudoksi...
paljon harhaa?
nwohavaintoja.blogspot.com/2016/02/salattu-totuus-energiansaastolampuista.html?m=0- Anonyymi
Ensin elohopealamput ja sitten tupakit.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Compact_fluorescent_lamp
Paljon harhaa.
Mutta onko LEDeistä haittaa? Erot tuotteissa, valmistuksessa?
- Anonyymi
Haaveet kaatuu katsoisi itseään peiliin
- Anonyymi
Onko Jessi saanut työnantajalta maksusitoumuksen avoimelle summalle käräjöintiin?
Eli kun Yleveronmaksajat - sinä ja minä - ovat maksumiehinä niin nato-trolli jatkaa sirkustaan.- Anonyymi
No kun Ilja ei nyt sattuneesta syystä pystykkään maksamaan, niin täytyyhän ne rahat huumeisiin jostakin yrittää saada.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kun Ilja ei nyt sattuneesta syystä pystykkään maksamaan, niin täytyyhän ne rahat huumeisiin jostakin yrittää saada.
Janitskin sniffaa nykyään multaa ja sitäkin meidän suomalaisten veronmaksajien kustantamana.
Olisi mennyt isänmaahansa Venäjälle mätänemään. Anonyymi kirjoitti:
Janitskin sniffaa nykyään multaa ja sitäkin meidän suomalaisten veronmaksajien kustantamana.
Olisi mennyt isänmaahansa Venäjälle mätänemään.Olet halpa kun pilkkaat kuollutta. Ilja oli suomalainen ja ajoi isänmaamme asiaa enemmän kuin sinä.
- Anonyymi
ilja oli rikollinen vainoaja.
- Anonyymi
Vinkuuuuuuuuu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vinkuuuuuuuuu
Epäeettistä ottaa vertailuun edesmennyt.
Minusta Aron ja Auerin ansiot yhteiskunnan rakentamisessa voisivat olla paremmin vertailukelpoiset.
- Anonyymi
Kiinnostaa:
Kiviäkin [_]
Pikkukiviäkin [_]
Hiekansirujakin [_]
Tomuakin [_]
Atomejakin [_]- Anonyymi
Sensuroinnin syyt kiinnostavat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483