Kuukauden päästä olisi talviloma. Eikä mitään suunnitelmia. Työkavereilla kaikenmaailman tekemistä ja menoa. Itse en kehtaa sanoa, ettei ole mitään. Vaikka valehtelen ja keksin mitä olen tehnyt.
Välillä olen valehdellut, että mitä oisin vaikka viikonloppuna tehnyt.
Mitähän keksiä lomalla.
Anonyymi
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi ei ole muka mitään?
- Anonyymi
Matka ilman muuta jos on varaa. Tietenkin jotain mikä itseä kiinnostaa oikeasti. itselläkin vähän sama ongelma, kun mahdollisuudet toteutta on rajalliset ja jaksaminen etenkin yksin on vaikeaa. En kuitenkaan viitsisi sepitellä mitään tai voisi kyllä olla huvittavaa keksiä jotain tosi yliampuvaa, siinä sitä oliskin duunikavereilla ihmettelemistä, kun tosiasiassa löhösin kotona ja lipitin vinkkua.
- Anonyymi
Työttömällä on lomaa 365 päivää vuodessa.
- Anonyymi
Nyt on karkausvuosi ja 366 päivää.
- Anonyymi
Työttömällä on lomaa 365 päivää vuodessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947693- 374067
- 483640
- 2443137
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402732Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212624- 462603
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as382586- 1372540
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292499