osien"kättely"

Anonyymi

voiko lievässä nokkaakselissa mäntä hipasta venttiiliin fyysisesti eli ns.kättelevät?
millä tuon välyksen voi mitata ja miten sen huomaa vai huomaako ollenkaan jos vähän on osat kätellyt?

9

60

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

vastaus: kyllä voi.
      jos korkeempinostoinen nokka niin se on milli-5mm lähempänä mäntä vena komplikaatiota eli ns.kättelytilannetta.
      muovailuvaha on hyvä mittaustapa.
      jos on vain esim hipassut sen huomaa paisarin käyttäytymisessä,vaahto väri haju yms.

• Anonyymi

Kusi vaahtoaa

• Anonyymi

kyllähän se rupeaa huohottamaan jos se on osunut ihan fullcontackt.
        ja näkeehän sen luonteesta missä akseli on käynyt jossakin missä sen ei pidä normaalisti käydä.
        helpoitten jos haluu menohaluja laittaa jonku läpihönkivän kannen tilalle ja se tunkkanen kansi jordaniaan.

• Anonyymi

mikä on paisari jos kysyä saan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mikä on paisari jos kysyä saan?

ai ai...se paisari on sellanen heteroilla kun vastakkainen sukupuoli rupee kiinnostaa niin paisari eli paisuvainen rupeaa reagoimaan, no sitten biimeripojut saattaa jotkut tietenkin reagoida tolla paisarilla vaikka on samaa sukupuolta ja silleen...
        näin minä sen käsittänyt olen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ai ai...se paisari on sellanen heteroilla kun vastakkainen sukupuoli rupee kiinnostaa niin paisari eli paisuvainen rupeaa reagoimaan, no sitten biimeripojut saattaa jotkut tietenkin reagoida tolla paisarilla vaikka on samaa sukupuolta ja silleen...
        näin minä sen käsittänyt olen?

hihiihh:D

• Anonyymi

Mikä on lievä nokka-akseli?

• Anonyymi

Se, että lyö koppavaa bemaristia ritmon kampiakselilla klyyvariin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se, että lyö koppavaa bemaristia ritmon kampiakselilla klyyvariin.

:D heheh

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1321
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1155
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1018
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      990
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      976
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      889
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe