voiko lievässä nokkaakselissa mäntä hipasta venttiiliin fyysisesti eli ns.kättelevät?
millä tuon välyksen voi mitata ja miten sen huomaa vai huomaako ollenkaan jos vähän on osat kätellyt?
osien"kättely"
9
74
Vastaukset
- Anonyymi
vastaus: kyllä voi.
jos korkeempinostoinen nokka niin se on milli-5mm lähempänä mäntä vena komplikaatiota eli ns.kättelytilannetta.
muovailuvaha on hyvä mittaustapa.
jos on vain esim hipassut sen huomaa paisarin käyttäytymisessä,vaahto väri haju yms.- Anonyymi
Kusi vaahtoaa
- Anonyymi
kyllähän se rupeaa huohottamaan jos se on osunut ihan fullcontackt.
ja näkeehän sen luonteesta missä akseli on käynyt jossakin missä sen ei pidä normaalisti käydä.
helpoitten jos haluu menohaluja laittaa jonku läpihönkivän kannen tilalle ja se tunkkanen kansi jordaniaan. - Anonyymi
mikä on paisari jos kysyä saan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä on paisari jos kysyä saan?
ai ai...se paisari on sellanen heteroilla kun vastakkainen sukupuoli rupee kiinnostaa niin paisari eli paisuvainen rupeaa reagoimaan, no sitten biimeripojut saattaa jotkut tietenkin reagoida tolla paisarilla vaikka on samaa sukupuolta ja silleen...
näin minä sen käsittänyt olen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai ai...se paisari on sellanen heteroilla kun vastakkainen sukupuoli rupee kiinnostaa niin paisari eli paisuvainen rupeaa reagoimaan, no sitten biimeripojut saattaa jotkut tietenkin reagoida tolla paisarilla vaikka on samaa sukupuolta ja silleen...
näin minä sen käsittänyt olen?hihiihh:D
- Anonyymi
Mikä on lievä nokka-akseli?
- Anonyymi
Se, että lyö koppavaa bemaristia ritmon kampiakselilla klyyvariin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että lyö koppavaa bemaristia ritmon kampiakselilla klyyvariin.
:D heheh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888