voiko lievässä nokkaakselissa mäntä hipasta venttiiliin fyysisesti eli ns.kättelevät?
millä tuon välyksen voi mitata ja miten sen huomaa vai huomaako ollenkaan jos vähän on osat kätellyt?
osien"kättely"
9
60
Vastaukset
- Anonyymi
vastaus: kyllä voi.
jos korkeempinostoinen nokka niin se on milli-5mm lähempänä mäntä vena komplikaatiota eli ns.kättelytilannetta.
muovailuvaha on hyvä mittaustapa.
jos on vain esim hipassut sen huomaa paisarin käyttäytymisessä,vaahto väri haju yms.- Anonyymi
Kusi vaahtoaa
- Anonyymi
kyllähän se rupeaa huohottamaan jos se on osunut ihan fullcontackt.
ja näkeehän sen luonteesta missä akseli on käynyt jossakin missä sen ei pidä normaalisti käydä.
helpoitten jos haluu menohaluja laittaa jonku läpihönkivän kannen tilalle ja se tunkkanen kansi jordaniaan. - Anonyymi
mikä on paisari jos kysyä saan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mikä on paisari jos kysyä saan?
ai ai...se paisari on sellanen heteroilla kun vastakkainen sukupuoli rupee kiinnostaa niin paisari eli paisuvainen rupeaa reagoimaan, no sitten biimeripojut saattaa jotkut tietenkin reagoida tolla paisarilla vaikka on samaa sukupuolta ja silleen...
näin minä sen käsittänyt olen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ai ai...se paisari on sellanen heteroilla kun vastakkainen sukupuoli rupee kiinnostaa niin paisari eli paisuvainen rupeaa reagoimaan, no sitten biimeripojut saattaa jotkut tietenkin reagoida tolla paisarilla vaikka on samaa sukupuolta ja silleen...
näin minä sen käsittänyt olen?hihiihh:D
- Anonyymi
Mikä on lievä nokka-akseli?
- Anonyymi
Se, että lyö koppavaa bemaristia ritmon kampiakselilla klyyvariin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se, että lyö koppavaa bemaristia ritmon kampiakselilla klyyvariin.
:D heheh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18976Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875