Rinkeli Mosse

Anonyymi

Kuinkas Rinkeli Mosset ovat pelanneet.?
Terveisin Volvo mies

39

1211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuten Bemut, ei hääppöisesti, mutta kateutta herättäen.

      • Anonyymi

        On tapana käyttää monikkomuotoa kautta linjan. Siis.... eivät hääppöisesti....


      • Anonyymi

        Heh
        Audi taitaa olla huonoin automerkki mitä löytyy.
        Volvo on sentään auto..mutta Audista ei voi sanoa samaa Muistuttaa lähinnä kotikärryä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On tapana käyttää monikkomuotoa kautta linjan. Siis.... eivät hääppöisesti....

        Jos omistaa vain yhden auton?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heh
        Audi taitaa olla huonoin automerkki mitä löytyy.
        Volvo on sentään auto..mutta Audista ei voi sanoa samaa Muistuttaa lähinnä kotikärryä.

        Jep ,tulee kalliiksi pitää,ja korjata


    • Anonyymi

      Volvomies kirjoitetaan yhteen.

    • Anonyymi

      Volvo, Kiinan lahja tyhmille eurooppalaisille.

      • Anonyymi

        Sinä, nerouden lahja Suolelle.


      • Anonyymi

        Kiinalaiset ei edelleenkän Vovloa suunnittele vaa ainoastaan sen omistavat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiinalaiset ei edelleenkän Vovloa suunnittele vaa ainoastaan sen omistavat.

        WoWlo


    • Anonyymi

      Teknistä eutmatkaahan se on, myös vikojen ja häiriöiden määrässä!!!
      Audisti

      • Anonyymi

        150tkm/4,5 vuotta ilman mitään ongelmaa, paitsi kateellisten katseita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        150tkm/4,5 vuotta ilman mitään ongelmaa, paitsi kateellisten katseita.

        Onhan paljon halvempia automerkkejä jotka pelaa yhtä hyvin ja ajo-ominaisuudet on kohdillaan. Mua itse ärsytää Audipojissa se piirre että luullaan olevansa maailman napoja kun saa ohitella ym..Ärsytätte muita tielläliikkujia ylimielisellä asenteellanne. Miksi ette voi ajaa kuin muutkin. ? Pahimmat ovat liikenteessä Audi, Mese Bemarikuskit. Luullaan olevansa muita parempia.
        Ps.Ei ole Toyotaakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan paljon halvempia automerkkejä jotka pelaa yhtä hyvin ja ajo-ominaisuudet on kohdillaan. Mua itse ärsytää Audipojissa se piirre että luullaan olevansa maailman napoja kun saa ohitella ym..Ärsytätte muita tielläliikkujia ylimielisellä asenteellanne. Miksi ette voi ajaa kuin muutkin. ? Pahimmat ovat liikenteessä Audi, Mese Bemarikuskit. Luullaan olevansa muita parempia.
        Ps.Ei ole Toyotaakaan

        Ajaako "muut" jonossa, eikä ohittele? Ja kyllä, liikenteessä saa ohittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajaako "muut" jonossa, eikä ohittele? Ja kyllä, liikenteessä saa ohittaa.

        Osta poika Mese. Niinkuin mullakin.Heh,heh.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajaako "muut" jonossa, eikä ohittele? Ja kyllä, liikenteessä saa ohittaa.

        Audipojilla on aina ja aina kiire. Olevinaan. Ylinopeutta mennään ja reippaasti.
        😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan paljon halvempia automerkkejä jotka pelaa yhtä hyvin ja ajo-ominaisuudet on kohdillaan. Mua itse ärsytää Audipojissa se piirre että luullaan olevansa maailman napoja kun saa ohitella ym..Ärsytätte muita tielläliikkujia ylimielisellä asenteellanne. Miksi ette voi ajaa kuin muutkin. ? Pahimmat ovat liikenteessä Audi, Mese Bemarikuskit. Luullaan olevansa muita parempia.
        Ps.Ei ole Toyotaakaan

        No Mesen kyllä ymmärrän että sillä ollaan muita parempia koska se todella on laatuauto, Bemari ja Audi on wannabe premiumeja ja matkii Meseä aina kehityksessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        150tkm/4,5 vuotta ilman mitään ongelmaa, paitsi kateellisten katseita.

        Ei noilla kilometreillä pitäs ongelmia ollakkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei noilla kilometreillä pitäs ongelmia ollakkaan.

        Toyota on jo tuolloin mätä pohjastaan, tosin kilsoja ei olisi kuin 70tkm.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan paljon halvempia automerkkejä jotka pelaa yhtä hyvin ja ajo-ominaisuudet on kohdillaan. Mua itse ärsytää Audipojissa se piirre että luullaan olevansa maailman napoja kun saa ohitella ym..Ärsytätte muita tielläliikkujia ylimielisellä asenteellanne. Miksi ette voi ajaa kuin muutkin. ? Pahimmat ovat liikenteessä Audi, Mese Bemarikuskit. Luullaan olevansa muita parempia.
        Ps.Ei ole Toyotaakaan

        Hanki munat ja auto, niin pääset sinäkin ohi, eikä tarvitse olla kateellinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Audipojilla on aina ja aina kiire. Olevinaan. Ylinopeutta mennään ja reippaasti.
        😂😂😂😂😂

        Eikun se sun mittari näyttää vain mitä sattuu...jos ajelet Volvolla kun tyypillisesti ne mittaristot on ihan tiltissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki munat ja auto, niin pääset sinäkin ohi, eikä tarvitse olla kateellinen.

        Mersu on paras. Ei mikään rinkeli Mosse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        150tkm/4,5 vuotta ilman mitään ongelmaa, paitsi kateellisten katseita.

        82tkm/3 vuotta, kone 2 kertaa remontissa, ruiskupumppu, pyörän laakerit, laturi, starttimoottori, ovien lukot, sitten kaikenlaista pientä. Plus paljon sääliviä katseita,


      • Anonyymi

        Siksi se on rinkeli Mosse


    • Anonyymi

      Hyvin onpelannut ainakin se vikavalo. Lähes joka viikko vilkuttaa iloisena!!!

      • Anonyymi

        Ja öljyä palaa ja perässä tuoksuu, oneks sain pienet munat!😭😭😭


      • Anonyymi

        Miksi aina kateuskortti vedetään esille? Olen oikeasti sitä mieltä että Audi on sama auto kuin Skoda. Ei sen kummallisempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi aina kateuskortti vedetään esille? Olen oikeasti sitä mieltä että Audi on sama auto kuin Skoda. Ei sen kummallisempi.

        Missä Skodassa on Torsen?


    • Anonyymi

      Hyvin on 1.8T quattro pelannut.

      Miten volvo, joko on haldex ja kulmavaihde paskana tai apulaitehihna jakohihnan välissä? Pysyykö pakkasilla ovet kiinni vai auki?

      • Anonyymi

        Vai ajaako vajaa vajaalla?
        Vai onko mittaristo tiltissä?
        Vai onko taka-akseliston etupuslat lopussa?
        Vai kaasuläppäkoteloki siellä irtisanoi itsensä?

        Vai mikä siellä Volvon kaikista vioista ahdistaa?

        Miksi muuten Volvoissa on sisustat jo 200tkm ajetuina niin paskassa kunnossa? Kuskin penkit yleensä (teko)nahkoiltaan jo ihan loppu? Onko ne kiinan laatua jo aiemmin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai ajaako vajaa vajaalla?
        Vai onko mittaristo tiltissä?
        Vai onko taka-akseliston etupuslat lopussa?
        Vai kaasuläppäkoteloki siellä irtisanoi itsensä?

        Vai mikä siellä Volvon kaikista vioista ahdistaa?

        Miksi muuten Volvoissa on sisustat jo 200tkm ajetuina niin paskassa kunnossa? Kuskin penkit yleensä (teko)nahkoiltaan jo ihan loppu? Onko ne kiinan laatua jo aiemmin?

        Mersu on paras. Audi on valovuoden päässä Mesen laadusta.


    • Anonyymi

      Mulla on molemmat, Audi ja Volvo. Hyvin pärjäilee, kun Volvoa välillä korjailee.
      Laakereita, vetoakseleita, bensanpaineantureita, lamdoja, niveliä yms. pientä.

      • Anonyymi

        Huono yritys, nolo poika.


    • Anonyymi

      Olet kirotun oikeassa.
      Huono yritys on tosiaan pitää Volvoa koko ajan ajokunnossa. Vähän nolottaakin, kun vielä omassa premium volvossa on kaikenlaisia tällaisia vikoja. Mutta rahallahan näistäkin selviää köyhä duunarikin, lasten ruoasta tai harrastuksista aina voi vähän tinkiä. Ei ne sitä vielä tajua, että auto vie melkein kaikki rahat.

    • Anonyymi

      Taitaa olla vanha Lada parempi kuin Audi. Teknisesti kestävämpi

    • Anonyymi

      Ihan hyvin kiitos, minulla on kaksi Audia, yksi Volvo ja yksi Tesla, en viitsi riidellä automerkkien välillä

      • Anonyymi

        Hehehehehe. Älä untä nää. Mullakin kokoelma matchbox autoja. Löytyy porsche, volvo, jaguar ynnä muita merkkejä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hehehehehe. Älä untä nää. Mullakin kokoelma matchbox autoja. Löytyy porsche, volvo, jaguar ynnä muita merkkejä

        Persaukista uuvattia ahdistaa, neppaile sinä poika niillä pikkuautoillasi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persaukista uuvattia ahdistaa, neppaile sinä poika niillä pikkuautoillasi

        On sul hienoja matchbox autoja. Neppisluokkaa :)


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      68
      1753
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      163
      1431
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1242
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      120
      1214
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      48
      1126
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      70
      879
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      845
    8. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      219
      832
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      785
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      664
    Aihe