Kunnollinen luonnetesti

Anonyymi

63

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suosittele Pertikille ja maanittele kertomaan tulos, se on kiinnostava, jos hän uskaltaa, palstan ristiriitaisin

      Vastasin kaikkiin ääripäistä jotta korostuisi
      Vastaus oli ok
      Rockefeller - tyyppi
      Määrätietoinen realistinen ekstrovertti logiikkakeskeinen suunnittelija

      Rockefellerin omaisuus vielä puuttuu mutta katsotaan vuosikymmenen lopulla, voin kertoa tarinan jatkoon

    • Arvaisiko tuota kertoa ? Varovainen kun on ..) ) selvästi kuitenkin ekstrovertti siitä huolimatta. Intuitiivinen ja etsivä. Mahdanko löytää koskaan perille ?..))
      Opastajia ei ole kyllä koskaan puuttunut...

      • Anonyymi

        Arvaan että enemmistö palstasta on ... xxx
        No niin kertokaa
        xxx paljastan arvaukseni kunhan kerrotte omianne ja jotta kerron tosiarvaukseni xxx paljastan
        xxx mallina on eräs lunteenpiirrehenkilö joka liittyy Rockefelleriin kuten kerron yllä


    • Tein testi ja tulos oli aika jännä,
      tuloksessa paljon kuvailtiin peroonallisuutta
      joka osa-alueelta, loppuun heitettiin vielä muutama saman tyypin persoonallisuus.

      “Asianajaja”-persoonallisuus

      "Asianajajapersoonat ovat hyvin harvinaisia. Mutta vaikka heitä on vain alle yksi prosentti väestöstä, he jättävät jälkensä tähän maailmaan. Heillä on sisäsyntyinen idealismin ja moraalin taju, mutta he ovat muita idealisteja päättäväisempiä ja määrätietoisempia. Asianajajat eivät ole toimettomia uneksijoita, vaan ihmisiä, jotka kykenevät ottamaan konkreettisia askeleita tavoitteidensa saavuttamiseksi ja pysyvän positiivisen vaikutuksen tekemiseksi.
      Asianajajat näkevät usein toisten auttamisen elämäntarkoituksenaan. Vaikka tämän persoonallisuustyypin ihmiset toimivat usein pelastustehtävissä tai hyväntekeväisyystöissä, heidän todellinen päämääränsä on muuttaa asioita niin perusteellisesti, ettei ”pelastamista” tarvita.
      jne...

      • En tainnut sitten tehdä testiä loppuun, kun en saanut mitään luonnekuvausta, kuten maissii. Muutama töksähtävä sana vain. Tai sitten olen niin ankea tyyppi, ettei muuta irtoa..))


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        En tainnut sitten tehdä testiä loppuun, kun en saanut mitään luonnekuvausta, kuten maissii. Muutama töksähtävä sana vain. Tai sitten olen niin ankea tyyppi, ettei muuta irtoa..))

        Luulen että on palosotilas
        Vain lihasvoima puuttuu

        Asianajaja on opportunisti joka pitää käsiä autettavan taskuissa

        Usassa on asianajajatyyppejä enemmän kuin ihmisiä sanoi Ronald
        Reagan


      • Tein testin uudelleen, englanninkielisenä ja sain saman tuloksen kuin sinä.
        Mielenkiintoista, muuttuuko persoonallisuus kielen mukana?


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Tein testin uudelleen, englanninkielisenä ja sain saman tuloksen kuin sinä.
        Mielenkiintoista, muuttuuko persoonallisuus kielen mukana?

        Valitsit siis harvinaisimman ja ylistetyimmän persoonatyypin ja päätit olla sellainen. Falskia paloma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valitsit siis harvinaisimman ja ylistetyimmän persoonatyypin ja päätit olla sellainen. Falskia paloma.

        Höpsistä. Ei kai kukaan näitä tekstejä ota vakavasti.
        Jos olen vaikka johtaja-asianajaja?


    • Anonyymi

      Järkeen käypä testi! Tuloksenikin osoitti persoonallisuuteni, logistikko! Ammattini oli aikoinaan johtoportaassa korkein, ja muittenkin mielestä olen tuo yllämainittu.

      • Anonyymi

        Aivan. Hyvä
        Olemme soulmateja sinä päällikkö minä Rockefeller johtaja
        Tämä testi on rautainen


      • Anonyymi

        Ja kuppilan köksäksi päädyit noin ylivertaisilla ominaisuuksilla 😆😆😆
        Voithan sinä nyt sitä nukkelaumaasi komennella🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Ajattele allsolevakin miten meiölä synkkaa nappiin

        Päälliköt kunnioittavat ennen kaikkea yksilöitä, jotka kykenevät älykkyydessään samalle tasolle heidän kanssaan ja toimivat yhtä tarkasti ja laadukkaasti kuin he itse. Päälliköillä on erityinen taito tunnistaa muiden kykyjä

        Tätä ei voi sanoa meistä paremmin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuppilan köksäksi päädyit noin ylivertaisilla ominaisuuksilla 😆😆😆
        Voithan sinä nyt sitä nukkelaumaasi komennella🤣🤣🤣

        Miksi sinä päädyit elämäntyötäsi tehdessäsi. Minä menin läpi kaikki kuppilatyöntekijän työvaiheet alkaen nissetytöstä edeten ravintolapäälliköksi ja lopuksi yrittäjäksi.

        Teit testin, tottakait teut. Mikä vastauksesi oli ja oliko se sinua kuvaava. Et varmaan johtajaksi ikinä päässyt?

        Minä nyt olen minä ja sinä olet sinä 😁

        Juuri nyt olen itämaisen minipuutarhan teon kimpussa, mutta mitäpä sinä kauniista ympärilläsi mitään ymmärtäisit.


      • Anonyymi

        Noh, kenestä se testitulos sitten kertoi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noh, kenestä se testitulos sitten kertoi?

        Se kiinnostaa minuakin.
        Ihan heti ei tule mieleen ketään, johon se tulos viittaisi.


    • Anonyymi

      Puolustaja. Realistinen introvertti. Noin 13 % väestöstä.
      Pitänee paikkansa.

      -puolustuksen puheenvuoro-

    • Anonyymi
      • Virtuoosissa on myös luonteenpiirteitäni 😊


    • Anonyymi

      Minä olen testin mukaan konsuli. Kysyin mieheltäni, vastaako konsulityyppi minua, ja hänen mielestään hyvinkin vastaa. Pyysin häntäkin testaamaan itsensä, muttei suostunut, on luulemma naisten juttu , ei voi soveltaa miehiin . :))))
      Kyllä minä itsekin konsulityypiksi itseni tunnistan, tosin löytyy muistakin piirteitä.

      https://www.16personalities.com/fi/esfj-persoonallisuus

      Ramoona

      • Anonyymi

        Realistinen johtaja, kuten olen ollut .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Realistinen johtaja, kuten olen ollut .

        Kahta Peetä kaivataan esiin testistä: Paloma ja Pertikki !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahta Peetä kaivataan esiin testistä: Paloma ja Pertikki !

        Ne on molemmat nyt kirjoittamassa kirjaa jota ei kukaan lue eikä osta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kahta Peetä kaivataan esiin testistä: Paloma ja Pertikki !

        Skillan myös esiin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kahta Peetä kaivataan esiin testistä: Paloma ja Pertikki !

        Vartijatyyppi persoonallisuus, johtaja. Mallikansalainen. Erittäin hämmästynyt tuloksesta . Mutta minusta löytyi lähes 40-60 prossaa kaikkia analysoituja osa-alueita. Elikkä tasapainoinen tyyppi.
        https://www.16personalities.com/fi/estj-persoonallisuus


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Vartijatyyppi persoonallisuus, johtaja. Mallikansalainen. Erittäin hämmästynyt tuloksesta . Mutta minusta löytyi lähes 40-60 prossaa kaikkia analysoituja osa-alueita. Elikkä tasapainoinen tyyppi.
        https://www.16personalities.com/fi/estj-persoonallisuus

        Jotenkin ennalta arvattavissa.


      • Anonyymi
        Paloma.se01 kirjoitti:

        Vartijatyyppi persoonallisuus, johtaja. Mallikansalainen. Erittäin hämmästynyt tuloksesta . Mutta minusta löytyi lähes 40-60 prossaa kaikkia analysoituja osa-alueita. Elikkä tasapainoinen tyyppi.
        https://www.16personalities.com/fi/estj-persoonallisuus

        Hyvä Ploma minulla on sama
        Siis Rockefeller
        Se tulee loogisuuden ja määrätietoisuuden painottamisesta

        Ja sitten
        Veikkaisin että xxx = yleisin listalainen on tyhjäpäinen
        Seikkailija
        joka illalla nukkumaan mennessään ei tiedä minä hahmona elää

        Malli tälle on
        Frida Kahlo
        Joka mutkan kautta liittyy Rockefelleriin eli miten tiedättekö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä Ploma minulla on sama
        Siis Rockefeller
        Se tulee loogisuuden ja määrätietoisuuden painottamisesta

        Ja sitten
        Veikkaisin että xxx = yleisin listalainen on tyhjäpäinen
        Seikkailija
        joka illalla nukkumaan mennessään ei tiedä minä hahmona elää

        Malli tälle on
        Frida Kahlo
        Joka mutkan kautta liittyy Rockefelleriin eli miten tiedättekö

        Taulu


    • Minusta tuli sitten viihdyttäjä..)) Marilyn Monroe. Olen kyllä aina hänestä tykännytkin, sellainen väärinymmärretty blondi...
      Nämä testit ovat tietysti sillä tavoin simppeleitä että niihin on helppo vastata niin, että se kuva, minkä itsestään tahtoo antaa, vahvistuu.
      Olen ennenkin siteerannut Ingmar Bergmanin roolihenkilön sanomaa: "Kenestä tahansa voi sanoa melkein mitä tahansa ja aina se jotenkin paikkansa pitää..))
      Meistä on moneksi...

      • Anonyymi

        Laita nyt kuva, oletko Marilynin näköinen !? Sinusta en ole koskaan kuvaa nähnytkään, aika monesta sentään kuva ainakin joskus ollut näytillä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Laita nyt kuva, oletko Marilynin näköinen !? Sinusta en ole koskaan kuvaa nähnytkään, aika monesta sentään kuva ainakin joskus ollut näytillä.

        En ole Marilynin näköinen, enkä linssilude muutenkaan..)) Ei sillä, kiva muiden kuvia on katsella. Kauniita ovat kaikki, jotka kuviaan ovat näkyviin laittaneet.


    • Eiköhän naakka ole minusta jo hyvin asiantuntevan, luotettavan ja selventävän persoonallisuuskuvauksen antanut ilman tuollaisia turhanpäiväisiä testejä.

      • En ole nähnytkään tuota naakan kuvausta, Tellukka. Olen minäkin saanut omani: "kade, pahansuopa näykkijä, luulottelija ja ylenkatseinen" ja kaikki samalta kirjoittajalta..))
        Otin ihan talteen, etten unohda...


      • Anonyymi
        demeter1 kirjoitti:

        En ole nähnytkään tuota naakan kuvausta, Tellukka. Olen minäkin saanut omani: "kade, pahansuopa näykkijä, luulottelija ja ylenkatseinen" ja kaikki samalta kirjoittajalta..))
        Otin ihan talteen, etten unohda...

        Luettelemasi ominaisuudet sopivat paremmin naakkaan tai tunkion paskanärheen, joka pahansuovasti räkättää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luettelemasi ominaisuudet sopivat paremmin naakkaan tai tunkion paskanärheen, joka pahansuovasti räkättää.

        Vähän hämmästynyt minäkin olin tuosta pika-analyysistä, Anonyymi 19.54. Ihan tolkullinen, fiksu kirjoittaja kuitenkin, tämä analyytikko. Hän oli silloin uusi tulokas palstalla ja saatoin itsekin esittää jonkin provosoivan mielipiteen ja se tuli siitä. Eihän siihen kielteiseen arvioon paljon tarvita...Ei meistä vihamiehiä tullut, jos ei ystäviäkään..))


      • demeter1 kirjoitti:

        En ole nähnytkään tuota naakan kuvausta, Tellukka. Olen minäkin saanut omani: "kade, pahansuopa näykkijä, luulottelija ja ylenkatseinen" ja kaikki samalta kirjoittajalta..))
        Otin ihan talteen, etten unohda...

        Olisinkohan se voinut olla minä?

        Ei kyllä oikein nuo kaikki oikein vaikuta minun sanastooni kuuluvilta. Mutta mistäpä sen tietää.
        Itsestäni tehtyjä diagnooseja en ole merkannut muistiin ja autuaasti unohtanutkin vaikka kaikenlaista muuta vielä muistan, nimenikin (valikoiva muisti). Sen vain muistan, että onhan niitä ollut ja varmaan tulee vielä lisääkin.


    • Anonyymi

      Tuloksessa ei ollut mitään yllättävää.
      Eräs osa aktiiviaikojeni soveltuvuustestien tuloksista on jäänyt mieleeni. Niiden mukaan olen tehokas, nopea toteuttaja enkä mikään pohdiskeleva suunnittelija.

    • Anonyymi

      Puolustaja-persoonallisuus tuli minusta. Se osittain ehkä oikeakin. Olen toiminut aikoinaan hoitoalalla.
      Kuningatar Elisabet yksi julkisista puolustajista persoonaltaan, Nämä ovt vähän tulkinnanvaraisia juttuja ja huumorilla otettavia.

    • Anonyymi

      Imarteleva testi jossa kaikki saavat itseään miellyttävän tuloksen.

      • Minua omassani miellytti erityisesti tämä:

        "Vaikka he pidättäytyvän luonteensa ja käytännöllisen otteensa vuoksi saattavat ensi silmäyksellä vaikuttaa yksinkertaisilta, he ovat oikeastaan melko arvoituksellisia."


      • Anonyymi

        Eikös se todista, että testi on jotenkin "kunnollinen," kuten aloittaja mainosti
        jos melkein jokainen löytää tuloksen arvioinnista omansa, jos ei kaikkea, niin ainakin joltakin osin. Ei minua ainakaan tulos sen kummemmin miellyttävästi imarrellut, kertoi vain jotain oleellista, jonka olen tiennyt jo iät ajat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikös se todista, että testi on jotenkin "kunnollinen," kuten aloittaja mainosti
        jos melkein jokainen löytää tuloksen arvioinnista omansa, jos ei kaikkea, niin ainakin joltakin osin. Ei minua ainakaan tulos sen kummemmin miellyttävästi imarrellut, kertoi vain jotain oleellista, jonka olen tiennyt jo iät ajat.

        Outoahan se olisi, jos ei jo tähän ikään mennessä olisi oppinut tuntemaan itseään ilman tuollaisia testejä.
        Mutta voihan ne joittenkin herkkäuskoisten itsetuntoa kohottaa, jos ottaa ne tosissaan.


      • Anonyymi
        Tellukka kirjoitti:

        Outoahan se olisi, jos ei jo tähän ikään mennessä olisi oppinut tuntemaan itseään ilman tuollaisia testejä.
        Mutta voihan ne joittenkin herkkäuskoisten itsetuntoa kohottaa, jos ottaa ne tosissaan.

        Kukaan muu kuin tellukka ei näihin vakavasti suhtaudu. Kiitos mielenkiinnosta aloitukseen, olette mahtavia tyyppejä , kiva oli tutustua 👍
        Terveisin aloittaja


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan muu kuin tellukka ei näihin vakavasti suhtaudu. Kiitos mielenkiinnosta aloitukseen, olette mahtavia tyyppejä , kiva oli tutustua 👍
        Terveisin aloittaja

        Kiitos samoin.
        Oli hyvin mielenkiintoista oppia tuntemaan, kuinka mahtava persoonallisuus joku nimetön ja nikitön jossain päin maailmaa on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan muu kuin tellukka ei näihin vakavasti suhtaudu. Kiitos mielenkiinnosta aloitukseen, olette mahtavia tyyppejä , kiva oli tutustua 👍
        Terveisin aloittaja

        Kiitos sinulle aloittaja kun järjestit tällaista kevyttä kivaa meille. Lähes riidaton ketju, sekin on jo saavutus..))


    • Anonyymi

      "Puolustajat ovat todellisia altruisteja ja kohtaavat ystävällisyyden äärimmäisellä ystävällisyydellä ja sitoutuvat uskomaansa työhön ja uskomiinsa ihmisiin innolla ja jalomielisyydellä."

      Muut määritelmät: Realistinen Introvertti, Periaatekeskeinen ja Määrätietoinen Suunnittelija. Meitä on kuulemma tuo 13% kansasta. Ihan kiva niin. Paljon oli tekstiä selityksissä, mutta enpä kopsaillut.

      Mrs.W

    • Anonyymi

      https://www.16personalities.com/fi/entj-persoonallisuus
      Jaa´a, en kyllä ole päällikkötyyppi, vastasin juuri niin kuin tunnen. Mitkähän kysymykset tekee johtajan. Vai onko niin että alkuperäinen luonteeni olisi johtaja mutta maailma on kolautellut sen verran etten nykyisin ole johtajatyyppi. En myöskään työssäni ollut johtaja vaan ryhmätyö miellytti enemmän. Aika moni asia sopii muttei johtajuus lainkaan, että muka murskaisin jonkun, huh.
      Vai ymmärsinköhän jonkun kysymyksen väärin ja näin vastaus meni pieleen. Tentin aikanaan yksityisoppilaana lukion ruotsia. Kerroin opettajalle että ymmärsin tämän yhden osion kokonaan väärin, sain siitä nollan. Siihen ope: et sinä väärin ymmärtänyt, sinä et osannut.

    • Anonyymi

      Saiko joku sellaisen määritelmän kuin logistikko?

      • Anonyymi

        Kolmas ilmoittautuu. Tuolla aiemmin oli yksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kolmas ilmoittautuu. Tuolla aiemmin oli yksi.

        No niinpä olikin aikaisemmin. Kohdallani tuo logistikko meni kaikin tavoin täsmälleen kuten todellisuudessa. Muutamalla kysymyksellä selviää varsin paljon.


    • Anonyymi

      Eiköhän asetelma selvinnyt

      Minä js Ploma olemme Johtajia kuten Rockefeller ja Korppis ano Päälliköitä kuten Thatcher

      Salonkivaunu

      Salokivaunussa on mukava matkustaa

      Crazy-Bernie voitti New Hampshiren demokraattiottelun se on hänen aluettaan viime kerralla hän murskasi siellä rva Clintonin

      • Anonyymi

        Onnittelut! Olette johtavassa asemassa suoli24:llä ! Siinäpä elämän tarkoitusta teille .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut! Olette johtavassa asemassa suoli24:llä ! Siinäpä elämän tarkoitusta teille .

        Kiitos kyllä lämmittää

        Pääsikö palelemaan?
        Ei juuri muutenkaan pääse palelemaan salonkivaunussa
        varsinkaan pää

        Pörssit aukesivat lievästi ylös noin 6-4 pankit ylös hiukan teknologia hiukan alas pohjoismaat alas eurooppa ylös paitsi sveitsi heineken kalja pomppasi vähäsen Sampo putosi yli eurolla Solidiumin myyntien takia olisiko oston koepaikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onnittelut! Olette johtavassa asemassa suoli24:llä ! Siinäpä elämän tarkoitusta teille .

        En usko, että meille Suomi24 olisi elämän tarkoitus, miten teille palkanlaskijat, kirjanpitäjät ja puhelinvaihteenhoitajat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En usko, että meille Suomi24 olisi elämän tarkoitus, miten teille palkanlaskijat, kirjanpitäjät ja puhelinvaihteenhoitajat?

        Tuon monitahoisen testin tuloksena olen protagonisti, kuten Barak Obama ja Oprah mm. Noin 2 % väestöstä kuuluu siihen ryhmään, tiedä sitten miten paikkansapitävää on. sini-sirkku


    • Anonyymi

      Testissä olen Logistikko, määritelmässä loppu osa oli oikein.

      En koskaan ole halunut olla työnjohtaja.

    • Minä olen Introvertti Arkkitehti

      "Arkkitehtejä luonnehtii heidän tapansa elää aivan kuin maailma olisi jättiläismäinen šhakkilauta, jonka nappulat siirtyvät aina harkiten ja järkevästi, aina uusia taktikoita, strategioita ja valmiussuunnitelmia hioen ja vastapuolta ohjaillen tavoitteenaan pitää tilanne hallinnassa ja säilyttää mahdollisimman suuri liikkumatila. Tämä ei tarkoita, että arkkitehdit toimisivat vailla omatuntoa, vaikka se monien tunteita kaihtavien arkkitehtien kohdalla voi näyttää siltä. Tältä pohjalta on myös helpompi ymmärtää, miksi monet fiktiiviset pahantekijät (ja väärinymmärretyt sankarit) lukeutuvat tähän persoonallisuustyyppiin."
      -
      "Huipulla on yksinäistä, minkä arkkitehti jos kuka tietää, sillä arkkitehti on yksi harvinaisimmista ja strategisesti kyvykkäimmistä persoonallisuustyypeistä. Tätä persoonallisuustyyppiä edustaa vain kaksi prosenttia väestöstä, ja erityisen harva heistä on nainen, vain n. 0,8 prosenttia väestöstä."

      Nooh.
      Olkoon sitten niin.


      H.

      • Pääsihän se Maestrokin liikkeelle! Hyvän asian vuoksi..)) Aikasti osuvaa, kunhan muistaa, että ihmisen minuus = valikoituja käsityksiä hänestä itsestään.


      • demeter1 kirjoitti:

        Pääsihän se Maestrokin liikkeelle! Hyvän asian vuoksi..)) Aikasti osuvaa, kunhan muistaa, että ihmisen minuus = valikoituja käsityksiä hänestä itsestään.

        "demeter1"

        Noin enimmäkseen.
        Mutta ihminen ei aseta niitä ajatuksia joihin hän itseään vertaa.
        Kyllä niitä vertailu-kohtia tulee ympäristöstä enemmän.
        Ihminen muotoutuu itsekseen syntyessään.
        Hänestä tulee kova-Vaha.
        Pintaa voi muotoilla mutta kokonaisuutta ei voi.

        "Pintaa voi liitää, kunhan ei anna nastoille periksi."

        H.


    • Anonyymi

      Tein tämän testin silloin paripäivää sitten....tein nyt uusiksi ja sama tulos ....enkä usko että aivan samallalailla vastailin ....mutta olen siis ...sovittelija
      En sentään aivan valtakunnansovittelija sentään...
      Henkilöitä joita verrattiin ...oli J.R.R. Tolkien ..prinsessa Anne..jne.

      mimmimum-..mi

    • Anonyymi

      Se olisi ollut ihan hemmetin mielenkiintoista, mutta juuri siihen osioon ei annettu aikoinaan vastausta / kommenttia, kun maailman vanhin persoonallisuustesti tehtiin ammatinvalintakokeessa. - Nm. Olisin tahtonut tietää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      174
      1578
    2. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      126
      1501
    3. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      119
      1442
    4. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      8
      1127
    5. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      73
      973
    6. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      275
      941
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      223
      922
    8. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      86
      873
    9. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      77
      823
    10. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      147
      804
    Aihe