Mulla on sua koko ajan ikävä 24/7
Onko ollut kova ikävä?
12
296
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo.
- Anonyymi
On kova ikävä koko -siis jos olisit hän, kuten toivon- ajan. Voi kun voisit lähettää vaikka tekstarin (nyt kun sulla on numero), olisin hirveän onnellinen. Mulla olisi sulle sanottavaa, mutta enhän voi viestiä sinulle, kuten tiedät.
- Anonyymi
Mullakin on ikäva mutta vain tätä nauravaa naamaa vaikka se sattuu yhtäaikaa kun tekee kipeää.
Syitä en rupea vatvomaan , sekin tekee kipeää.
Se riittäköön tervehdykseksi että olen rankasti hyväksikäytetty.
Se suruttoo minnuu koko loppuelämän. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mullakin on ikäva mutta vain tätä nauravaa naamaa vaikka se sattuu yhtäaikaa kun tekee kipeää.
Syitä en rupea vatvomaan , sekin tekee kipeää.
Se riittäköön tervehdykseksi että olen rankasti hyväksikäytetty.
Se suruttoo minnuu koko loppuelämän.En ymmärrä yhtään. Ei ole minulle.
Sinä, jolle viestini on tarkoitettu, ethän luule, että sanottavani olisi jotakin negatiivista, aivan päinvastoin.
- Anonyymi
on ikäva 24/7/365
- Anonyymi
On kyllä. Ikävä on olo ollut 24/7 nyt ollut viime aikoina. Se on ikävää.
- Anonyymi
Nytkin mietin omaa häntä, kun tänne tulin
- Anonyymi
On 247 ikävä häntä. Hän on koko ajan mun mielessä. Hän on mies. Mä alan sanoa joka viestiin aina ton sukupuolen, kun akat vaan keskenään kuhertelee aina.
- Anonyymi
En tuhlaa aikaani muunkaanlaiseen jonninjoutavuuteen.
- Anonyymi
Kenellä on ketä ikävä 24/7?
- Anonyymi
Ninalla varmaan
- Anonyymi
Ikävä 24/7 ja 365, 12, 24 ❤️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941783
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3591196Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181188- 961058
- 63848
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36831Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6784Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.146732- 46716
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42690