Skorpioni nainen ja Kauris mies

greenie

heii!! kertokaa ihmeessä tästä jutusta jotain, miten suhde toimisi? oisko millasta? ois pakko saada selville edes jotain.

8

6212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorp.

Muistaaksewni se oli niin että ensin on pientä taikka suurtakin kinaa, mutta loppujen lopuksi skorpparista ja kauriista saattaa tulla erottamattomat.

• korppion

Nämä merkit eivät sovi toisilleen. Toinen on liian herkkä ja pidättyväinen, toinen liian kova ja estoton. Liikaa ristiriitoja. Kauris tekee työtä oman ja toistenkin hyvinvoinnin eteen sillä kauris arvostaa mukavuuksia. Skorpioni ei arvosta näitä asioita samalla tavalla.

• päkä skorpioni

suhde toimii hyvin kokemusta 2v ajalta

• Skorppari neito

Me ollaan nyt oltu ton mun kauris uroksen kans yhdessä jo viitisen vuotta. Meillä on ollu oikeestaan kokoajan vaikeeta...Tää on tällasta voimakkaiden luonteiden taistoa kokoajan! Meillä kyllä rakkautta riittää puolin ja toisinkin mutta mutta...
      Kauris ei puhu tunteistaan mitä minun on avoimena skorpionina vaikea sulattaa! kauris on muutenkin niin itsepäinen otus että minäkin jään toiseksi itsepäisyyteni kanssa :)
      Minun kauriini on kuitenkin luotettava. Sen olen oppinut että se on yhden naisen mies vaikeuksista huolimatta! Se rakastaa omalla tyylillään!
      Ehkä meilläkin alkaa se yhteinen sävel vihdoinkin löytymään viiden yhteisen vuoden jälkeen :)
      Kauris on loppujen lopuksi kuitenkin hyvä mies kun sitä oppii oikein ymmärtämään...

• carita

Olen seurustellut n. 3kk Kauris miehen kanssa ja kun luin sun kertomustasi niin huomasin kyllä samoja asioita! :)

• jeesu

Eka suuri rakkauteni oli kaurismies. Komee, rauhallinen ja turvallinen. Kauris osaa palvoa skorpionia niinkun kuuluu, ei säästele itteensä petissä ja on ehdottoman uskollinen. Aivan ihana mies, mutta juttu kaatu valitettavasti huumeisiin. Nyt on kierroksessa toinen kauris ja täytyy myöntää, kauriit vaan vie jalat alta!! Meissä skorpioneissa on joku juttu, mikä tuntuu jäävän kaivelemaan kaikkia miehiä jälkeenpäin, aurinkomerkistä huolimatta. Ne olis valmiita jättään vaimonsa ja heittään lapsensa pihalle jos vain saisivat skorpionin itselleen takaisin. Imartelevaa mutta kummallista ja loppujen viimeks aika säälittävää.

• skorpioni-chan

ei voi olla totta miten on mahdollista että me skorpionit retkahdamme kauriisiin olen auttamattomasti lätkässä kauris-prinssiin :) :) ne vaan vie jalat alta :) en muuta sana :)

• skorpioni-chan
        skorpioni-chan kirjoitti:

ei voi olla totta miten on mahdollista että me skorpionit retkahdamme kauriisiin olen auttamattomasti lätkässä kauris-prinssiin :) :) ne vaan vie jalat alta :) en muuta sana :)

tuli kirjotus virhe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      302
      6907
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1297
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1076
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe