heii!! kertokaa ihmeessä tästä jutusta jotain, miten suhde toimisi? oisko millasta? ois pakko saada selville edes jotain.
Skorpioni nainen ja Kauris mies
8
6381
Vastaukset
- skorp.
Muistaaksewni se oli niin että ensin on pientä taikka suurtakin kinaa, mutta loppujen lopuksi skorpparista ja kauriista saattaa tulla erottamattomat.
- korppion
Nämä merkit eivät sovi toisilleen. Toinen on liian herkkä ja pidättyväinen, toinen liian kova ja estoton. Liikaa ristiriitoja. Kauris tekee työtä oman ja toistenkin hyvinvoinnin eteen sillä kauris arvostaa mukavuuksia. Skorpioni ei arvosta näitä asioita samalla tavalla.
- päkä skorpioni
suhde toimii hyvin kokemusta 2v ajalta
- Skorppari neito
Me ollaan nyt oltu ton mun kauris uroksen kans yhdessä jo viitisen vuotta. Meillä on ollu oikeestaan kokoajan vaikeeta...Tää on tällasta voimakkaiden luonteiden taistoa kokoajan! Meillä kyllä rakkautta riittää puolin ja toisinkin mutta mutta...
Kauris ei puhu tunteistaan mitä minun on avoimena skorpionina vaikea sulattaa! kauris on muutenkin niin itsepäinen otus että minäkin jään toiseksi itsepäisyyteni kanssa :)
Minun kauriini on kuitenkin luotettava. Sen olen oppinut että se on yhden naisen mies vaikeuksista huolimatta! Se rakastaa omalla tyylillään!
Ehkä meilläkin alkaa se yhteinen sävel vihdoinkin löytymään viiden yhteisen vuoden jälkeen :)
Kauris on loppujen lopuksi kuitenkin hyvä mies kun sitä oppii oikein ymmärtämään...- carita
Olen seurustellut n. 3kk Kauris miehen kanssa ja kun luin sun kertomustasi niin huomasin kyllä samoja asioita! :)
- jeesu
Eka suuri rakkauteni oli kaurismies. Komee, rauhallinen ja turvallinen. Kauris osaa palvoa skorpionia niinkun kuuluu, ei säästele itteensä petissä ja on ehdottoman uskollinen. Aivan ihana mies, mutta juttu kaatu valitettavasti huumeisiin. Nyt on kierroksessa toinen kauris ja täytyy myöntää, kauriit vaan vie jalat alta!! Meissä skorpioneissa on joku juttu, mikä tuntuu jäävän kaivelemaan kaikkia miehiä jälkeenpäin, aurinkomerkistä huolimatta. Ne olis valmiita jättään vaimonsa ja heittään lapsensa pihalle jos vain saisivat skorpionin itselleen takaisin. Imartelevaa mutta kummallista ja loppujen viimeks aika säälittävää.
- skorpioni-chan
ei voi olla totta miten on mahdollista että me skorpionit retkahdamme kauriisiin olen auttamattomasti lätkässä kauris-prinssiin :) :) ne vaan vie jalat alta :) en muuta sana :)
- skorpioni-chan
skorpioni-chan kirjoitti:
ei voi olla totta miten on mahdollista että me skorpionit retkahdamme kauriisiin olen auttamattomasti lätkässä kauris-prinssiin :) :) ne vaan vie jalat alta :) en muuta sana :)
tuli kirjotus virhe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1061718
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271462En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k931326- 621173
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101058Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1111029Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall216848Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57773- 122763
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20728