Skorpioni nainen ja Kauris mies

greenie

heii!! kertokaa ihmeessä tästä jutusta jotain, miten suhde toimisi? oisko millasta? ois pakko saada selville edes jotain.

8

5820

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • skorp.

      Muistaaksewni se oli niin että ensin on pientä taikka suurtakin kinaa, mutta loppujen lopuksi skorpparista ja kauriista saattaa tulla erottamattomat.

    • korppion

      Nämä merkit eivät sovi toisilleen. Toinen on liian herkkä ja pidättyväinen, toinen liian kova ja estoton. Liikaa ristiriitoja. Kauris tekee työtä oman ja toistenkin hyvinvoinnin eteen sillä kauris arvostaa mukavuuksia. Skorpioni ei arvosta näitä asioita samalla tavalla.

    • päkä skorpioni

      suhde toimii hyvin kokemusta 2v ajalta

    • Skorppari neito

      Me ollaan nyt oltu ton mun kauris uroksen kans yhdessä jo viitisen vuotta. Meillä on ollu oikeestaan kokoajan vaikeeta...Tää on tällasta voimakkaiden luonteiden taistoa kokoajan! Meillä kyllä rakkautta riittää puolin ja toisinkin mutta mutta...
      Kauris ei puhu tunteistaan mitä minun on avoimena skorpionina vaikea sulattaa! kauris on muutenkin niin itsepäinen otus että minäkin jään toiseksi itsepäisyyteni kanssa :)
      Minun kauriini on kuitenkin luotettava. Sen olen oppinut että se on yhden naisen mies vaikeuksista huolimatta! Se rakastaa omalla tyylillään!
      Ehkä meilläkin alkaa se yhteinen sävel vihdoinkin löytymään viiden yhteisen vuoden jälkeen :)
      Kauris on loppujen lopuksi kuitenkin hyvä mies kun sitä oppii oikein ymmärtämään...

      • carita

        Olen seurustellut n. 3kk Kauris miehen kanssa ja kun luin sun kertomustasi niin huomasin kyllä samoja asioita! :)


    • jeesu

      Eka suuri rakkauteni oli kaurismies. Komee, rauhallinen ja turvallinen. Kauris osaa palvoa skorpionia niinkun kuuluu, ei säästele itteensä petissä ja on ehdottoman uskollinen. Aivan ihana mies, mutta juttu kaatu valitettavasti huumeisiin. Nyt on kierroksessa toinen kauris ja täytyy myöntää, kauriit vaan vie jalat alta!! Meissä skorpioneissa on joku juttu, mikä tuntuu jäävän kaivelemaan kaikkia miehiä jälkeenpäin, aurinkomerkistä huolimatta. Ne olis valmiita jättään vaimonsa ja heittään lapsensa pihalle jos vain saisivat skorpionin itselleen takaisin. Imartelevaa mutta kummallista ja loppujen viimeks aika säälittävää.

      • skorpioni-chan

        ei voi olla totta miten on mahdollista että me skorpionit retkahdamme kauriisiin olen auttamattomasti lätkässä kauris-prinssiin :) :) ne vaan vie jalat alta :) en muuta sana :)


      • skorpioni-chan
        skorpioni-chan kirjoitti:

        ei voi olla totta miten on mahdollista että me skorpionit retkahdamme kauriisiin olen auttamattomasti lätkässä kauris-prinssiin :) :) ne vaan vie jalat alta :) en muuta sana :)

        tuli kirjotus virhe


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1303
    2. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      986
    3. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      16
      949
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      929
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      904
    6. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    7. 3
      820
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      811
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      799
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      788
    Aihe