heii!! kertokaa ihmeessä tästä jutusta jotain, miten suhde toimisi? oisko millasta? ois pakko saada selville edes jotain.
Skorpioni nainen ja Kauris mies
8
6430
Vastaukset
- skorp.
Muistaaksewni se oli niin että ensin on pientä taikka suurtakin kinaa, mutta loppujen lopuksi skorpparista ja kauriista saattaa tulla erottamattomat.
- korppion
Nämä merkit eivät sovi toisilleen. Toinen on liian herkkä ja pidättyväinen, toinen liian kova ja estoton. Liikaa ristiriitoja. Kauris tekee työtä oman ja toistenkin hyvinvoinnin eteen sillä kauris arvostaa mukavuuksia. Skorpioni ei arvosta näitä asioita samalla tavalla.
- päkä skorpioni
suhde toimii hyvin kokemusta 2v ajalta
- Skorppari neito
Me ollaan nyt oltu ton mun kauris uroksen kans yhdessä jo viitisen vuotta. Meillä on ollu oikeestaan kokoajan vaikeeta...Tää on tällasta voimakkaiden luonteiden taistoa kokoajan! Meillä kyllä rakkautta riittää puolin ja toisinkin mutta mutta...
Kauris ei puhu tunteistaan mitä minun on avoimena skorpionina vaikea sulattaa! kauris on muutenkin niin itsepäinen otus että minäkin jään toiseksi itsepäisyyteni kanssa :)
Minun kauriini on kuitenkin luotettava. Sen olen oppinut että se on yhden naisen mies vaikeuksista huolimatta! Se rakastaa omalla tyylillään!
Ehkä meilläkin alkaa se yhteinen sävel vihdoinkin löytymään viiden yhteisen vuoden jälkeen :)
Kauris on loppujen lopuksi kuitenkin hyvä mies kun sitä oppii oikein ymmärtämään...- carita
Olen seurustellut n. 3kk Kauris miehen kanssa ja kun luin sun kertomustasi niin huomasin kyllä samoja asioita! :)
- jeesu
Eka suuri rakkauteni oli kaurismies. Komee, rauhallinen ja turvallinen. Kauris osaa palvoa skorpionia niinkun kuuluu, ei säästele itteensä petissä ja on ehdottoman uskollinen. Aivan ihana mies, mutta juttu kaatu valitettavasti huumeisiin. Nyt on kierroksessa toinen kauris ja täytyy myöntää, kauriit vaan vie jalat alta!! Meissä skorpioneissa on joku juttu, mikä tuntuu jäävän kaivelemaan kaikkia miehiä jälkeenpäin, aurinkomerkistä huolimatta. Ne olis valmiita jättään vaimonsa ja heittään lapsensa pihalle jos vain saisivat skorpionin itselleen takaisin. Imartelevaa mutta kummallista ja loppujen viimeks aika säälittävää.
- skorpioni-chan
ei voi olla totta miten on mahdollista että me skorpionit retkahdamme kauriisiin olen auttamattomasti lätkässä kauris-prinssiin :) :) ne vaan vie jalat alta :) en muuta sana :)
- skorpioni-chan
skorpioni-chan kirjoitti:
ei voi olla totta miten on mahdollista että me skorpionit retkahdamme kauriisiin olen auttamattomasti lätkässä kauris-prinssiin :) :) ne vaan vie jalat alta :) en muuta sana :)
tuli kirjotus virhe
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662358Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1802010Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.451985Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣301698Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1081620Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1571335Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1881289Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬251176- 80991
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9982