Käytä Jonne reilusti hametta

ja korkkareita

ole reilusti transvestiitti äläkä peittele taipumustasi

Ei siinä mitään epänormaalia ole.Homot ja lesbotkin on nykyään hyväksytty normaaleina

5

861

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valistaja1

on sellainen mies, joka on hetero, mutta käyttäytyy kuin homoseksuaali. Jonne on kyllä seksuaalisesti hetero, mutta käyttäytyy kuin homo, eli siis Jonne on metroseksuaali.

• tarkoita

...ennen kaikkea sitä että kiinnittää huomiota ulkonäköönsä ja huolehtii siitä. Miks se on heti homostelua. Olkoon Jonne rauhassa mikä on, ja sehän on.

• sama
        tarkoita kirjoitti:

...ennen kaikkea sitä että kiinnittää huomiota ulkonäköönsä ja huolehtii siitä. Miks se on heti homostelua. Olkoon Jonne rauhassa mikä on, ja sehän on.

...kiinnittää huomiota ja herättää huomiota. Ja sekoittelee/rikkoo rajoja ja perinteisiä käsityksiä mm sukupuolesta. Ei se oo niin että "käyttäytyy kuin homo". Eiköhän homojakin ole ihan yhtä monenlaisia ja -näköisiä ja -oloisia kuin heteroitakin. Mä ainakin tunnen monia.

• .............

ehehehehe:DDDD no aivan... voisin hyvin kuvitella ihQJonnen korkkareissa ja minihameessa ja vieläkin teinit juoksee perässä niin ah ihanan jonnen perään.

• Denier

Mun mielestä pukeutuminen naisellisesti on vain
      yksi osa Jonnen imagoa esiintymisessään. Vaikka
      en panisikaan vastaan hänen transvestisuuttaan-
      kaan. Ihan söpö kaveri.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe