Mielipide ajokinkujan tredusta?

Anonyymi

Moi, meillä on kohta yhteishaku ja oisin kiinnostunu tosta autoalasta ja oon siis tyttö. Millanen koulu se on ja oon kuullu et sielä ei oikeen oo fiksua porukkaa. Pitääkö paikkaansa? Ja hakeeko sinne autoalalle paljon tyttöjä ja onko sielä koulussa muilla aloilla kuinka paljon tyttöjä? Jos oon oikein ymmärtänyt niin sielä on autoala metalliala putkiala. Nii onko sie paljon tyttöjä ku en haluis jäädä yksin ja haluisin et luokalla ois muitakin tyttöjä. Ja onks sielä ketään semmosia fiksuja tyttöjä jotka ei esim polttais ku en oo ite yhtään semmonen

Ja sit haluisin kansa kysyy et millanen se autoala on että pärjääkö tytöt sielä hyvin?

Ajokinkujalla opiskelevat ois kiva jos vastaisitte ku oon nyt tosiaan miettinyt tota autoalaa mut nää asiat vaa mietityttää😊

2

210

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja millasia opettajia siellä autoalallaon? Onko amisopettajat tosi tiukkoja sielä ja saako hyvää opetusta?

• Anonyymi

Ammattikouluissa kaikkialla fiksut ovat vähemmistönä. Autoalalla tyttöjä on vähän, vaikka tyttö kyllä pärjää alalla ihan hyvin, jos vain haluaa.

Opettajia on monenlaisia. En tiedä, millainen opetus sinun mielestäsi on laadukasta. Joka tapauksessa oppiminen riippuu eniten sinusta itsestäsi.

Siis sekä oppilaita että opettajia on monenlaisia, mutta kyllä se niin on parempi, sillä työelämässä sitten on kuitenkin tultava toimeen vaikka minkälaisten ihmisten kanssa. Et voi valita työtovereita etkä asiakkaita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe