Uusi suomipoikien viritys ja historia toistaa itseään. Jotain vikaa lähtökohtaisesti on alkujuurilla, kun kolmatta kertaa hommat menee uusiksi. Toisaalta, kovin suuria odotuksia ei tarvitse laittaa tälle uudelle viritykselle, suomalaisen osaamisen lopputulokset on nähtävissä Hojomosolin ja taekwondon osalta. Ei vaan osata, vaikka kovasti luullaan, että osataan. Vyökollegiossa sitten myönnellään vöitä toinen toisilleen.... :D
Rohkeasti vaan parempien kamppailulajien pariin sieltä.
Boreal Hanmoodo
Anonyymi
2
2668
Vastaukset
- Anonyymi
Järkevämmältä tuo näyttää kuin 'oikea' Han Moo Do, lajin taustat kerrotaan suoraan ja rehellisesti ja siitä lähdetään liikkeelle. Taitotasosta muihin lajeihin verrattuna en tiedä, mutta tuskinpa vuosikymmenien ajan potkimista ja lyömistä treenanneet voivat aivan paskoja niissä olla, ei ne niin eri juttuja ole muuallakaan...
- Anonyymi
Tulee varman yhtä laadukasta kuin suomitaekwandosta on tullut. Kovin heilutaan, mutta mitään ei osata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 58869
- 119684
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm31584- 35542
- 86517
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante103505- 41481
- 37455
- 70436