Luin jostakin kommenteista, että hotellin henkilökunta kerää pois muualta ostamat vesipullot ja hedelmät. Toivottavasti tämä oli tarua? Onko omakohtaista kokemusta?
Pullovedet ja hedelmät
12
100
Vastaukset
Käytäntö vaihtelee hotellikohtaisesti.
Itse olen aina piilottanut appelsiinit housuihini ja vedet salakuljetan huoneeseen poskissani.- Anonyymi
vai olet kaaynyt ulkomailla vaika sina vihat kaikken :-) se on yllatys
- Anonyymi
Miten nämä kommentit liittyy alkuperäiseen kysymykseen? Väärä foorumi??
- Anonyymi
Joku vuosi sitten olin Aurinkomatkojen matkalla ja hotellissa, jonka nimeä en muista oli iso kyltti, jossa mainittiin aloittajan mainitsemat asiat. Mun reppu tutkittiin kerran ja siellä oli vesipullo, jota ei takavarikoitu.
Kiitoksia värikkäistä kommenteista.
Sotilasarvoni on vääpeli.
Eräs herroista esitti epäilyksen että pitäisin naisia alempiarvoisina? Sellaista länsimaalainen valkoihoiseen rotuun kuuluva mies ei tee.
Muslimit ne naisia alistavat, onko joku eri mieltä? Naiset ovat heille epäpuhtaita saastoja joiden murhaamisista monissa islamilaisissa maissa ei joudu edes edesvastuuseen.
Pitävät naisensa säkitettyinä mikä on tietenkin akan vaatemenoja laskeva tekijä mutta vaikeuttaa huomattavasti julkisilla paikoilla syömistä:
https://www.youtube.com/watch?v=b5UOkxR_oRg- Anonyymi
nazi kirjoitti:
Kiitoksia värikkäistä kommenteista.
Sotilasarvoni on vääpeli.
Eräs herroista esitti epäilyksen että pitäisin naisia alempiarvoisina? Sellaista länsimaalainen valkoihoiseen rotuun kuuluva mies ei tee.
Muslimit ne naisia alistavat, onko joku eri mieltä? Naiset ovat heille epäpuhtaita saastoja joiden murhaamisista monissa islamilaisissa maissa ei joudu edes edesvastuuseen.
Pitävät naisensa säkitettyinä mikä on tietenkin akan vaatemenoja laskeva tekijä mutta vaikeuttaa huomattavasti julkisilla paikoilla syömistä:
https://www.youtube.com/watch?v=b5UOkxR_oRgOlen kylläkin nainen. Uusnatsit tunnetusti ovat naisvihamieleisiä ja näköjään ohitit fasismiin liittyvän massamurhaamisen kokonaan?
Anonyymi kirjoitti:
Olen kylläkin nainen. Uusnatsit tunnetusti ovat naisvihamieleisiä ja näköjään ohitit fasismiin liittyvän massamurhaamisen kokonaan?
Kiitos huomiosta ja pahoitteluni väärästä arviosta koskien sukupuoltasi. Vaikeaa sitä on nykyisin määritellä koska niitä ovat globalistit keksineet jo kymmeniä erilaisia.
Voin vakuuttaa että me uusnatsit pidämme naisia hyvin korkeassa arvossa, vrt. muslimit.
Voinet laittaa tuolle väitteellesi edes yhden esimerkin.
Islamistit pitävät naisiaan koiria alempana. Voin laittaa niistä kymmeniä tuhansia esimerkkejä.
Voinetko selventää minulle mitä on fasismi?
Tässä yksi liittoutuneiden suorittama massamurha jossa teurastettiin n. 400 000 naista, vanhusta ja lasta. Miehet olivat rintamilla:
https://www.youtube.com/watch?v=g93A11ofTE8
Muistanet varmasti myös Hiroshiman ja Nagasakin?
- Anonyymi
Ei niitä vesiä takavarikoida. Miksi pitäisi? Hotelleissa, joissa olen ollut, vesi on ilmaista. Hotellihan säästää siinä, jos turisti ostaa veden itse. Samoin on hedelmien kanssa.
Tosin marketeista ja basaarista voi ostaa eri hedelmiä, mitä hotellissa sattuu olemaan.
Huhtikuussa Sideen.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185