Olen lukenut netistä useita kertomuksia Pankkiiriliike Alexandriasta. Näiden perusteella firma kannattaisi kiertää kaukaa. Ei väliä oletko asiakas vai töissä kyseisessä laitoksessa, aina kuuluu ensimmäisenä kyseisestä puljusta pelkkää negatiivista. Ovathan he saaneetkin uhkasakon finanssivalvonnalta.
Työskentelin Alexandriassa ajanvaraajana sekä sijoitusneuvojana aikani ja ohjeistan kaikkia muitakin nyt samalla tavalla kuin läheisiäni: Pysykää erossa tästä huijausyhtiöstä! Olet sitten asiakas tai töihin menossa kyseiseen yhtiöön.
Alexandria ottaa lähes jokaisen kouluttamattomankin ajanvaraajaksi tai sijoitusneuvojaksi, joka työtä hakee. Yhtiössä maalataan kultaista kuvaa jatkuvasti varsinkin nuorille, että kovalla työllä pääsee huipulle ja sitten saa myös elämiseen riittävää palkkaa. Ajanvaraajat saavat lähes olematonta palkkaa, koska yhtiö perustelee uusien asiakasmäärien laskua pelkästään sillä, että ajanvaraajien kuuluisi tehdä kovemmin töitä. Kilpailu alalla on kuitenkin kasvanut ja 100 ajanvaraajasta maksetaan yli 1500 euron palkkaa alle 10 työntekijälle. Näin Alexandria rikkoo työnantajan velvollisuutta maksaa Suomessa elämiseen riittävää kohtuullista palkkaa.
Nuoret tekevät tätä siinä toivossa, että pääsisivät sijoitusneuvojiksi ja näin ansiot nousisivat, koska asiakkaille ”erinomaiset” sijoitustuotteet ovat hyvin kalliita. Entisenä työntekijänä tiedän Alexandrian tuotteiden olevan alalla ylihintaisia ja markkinoinnin erittäin kyseenalaista. Sijoitusneuvojat koittavat ystävystyä asiakkaaseen nopeasti, jonka jälkeen he vähättelevät tuotteiden kustannuksia. Tämä on monelle jopa alalla työskentelevälle todella harhaanjohtavaa. Vanhukset, nuoret ja muut ihmiset tulevat helposti höynäytetyksi, eikä sitoutumista voi enää peruuttaa tai häviää lähes kaikki tuotteeseen sidotut säästöt. Tiedän sijoitusneuvojien nauravan välillä keskenään huonoimpiin tuotteisiin sitoutuneille asiakkaille. Toiminta Alexandria Pankkiiriliikkeessä on täysin moraalitonta ja hävytöntä. Toivoisinkin tähän muutosta.
VAROITUS Alexandria Pankkiiriliikkeestä
Anonyymi
2
1227
Vastaukset
- Anonyymi
Näin on! Olin itsekin käymässä noin vuosi takaperin, neuvoja tuntui olevan jopa agressiivinen kun kieltäydyin Alexandrian tuotteista.
- Anonyymi
Samaan sontaläjään voi laittaa Elite (Alfred Bergin) ja Finlandian. Nuo kolme firmaa kun lopettaisi niin maailma olisi sijoittajalle parempi paikka.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1076788KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3826428Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei623223Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521172728Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082360- 1251824
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211687Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään341535Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821357- 741247