Ketä ihmistä kehuisit ?

Anonyymi

Tai löytyykö yhtäkään, jonka naama (kasvot) on julkisuudessa, joka ei ärsytä sinua millään lailla ? Jos ei löydy, löytyykö edes joku vähemmän ärsyttävä ?

18

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Supersöpö Peter Nyman on mannaa telkkarissa.
      Ei todellakaan hiukkaakaan ärsytä.
      Päinvastoin.
      Nam

• Anonyymi

Miten nuo kaksi eri aihetta liittyvät toisiinsa? En ymmärrä, miksi pitäisi ärsyyntyä julkisuuden henkilöistä sen enempää kuin taviksistakaan. Siitä huolimatta, että tavistollo joskus saakin käytän kilahtamaan yläviistoon.

Enkä ymmärrä sitäkään, ettei voi sulkea töllö- tai tietsikkatoosaa ym. mediaa, jos niitten kuvat ja kasvot eivät aiheuta muuta kuin ärsyyntymistä. - Nm. Kertoo enempi itsestä

• Anonyymi

... käyrän ... - Nm. Oho

• Anonyymi

Pitääkö julkisuuden henkilöä kehua, ellei ole syytä moittia. Olen neutraalisti suhtautuva.

• Anonyymi

Kekkonen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kekkonen

Kuollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kekkonen

Mutta eikös Kekkonen pitänyt avioliiton ulkopuolista rakastajaa?
        Ei häävi tyyppi, jos petti omaa puolisoaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänellä taisi olla ihan rakastajia. Eikä hän ole ainut laatuaan. Hän sentään kohteli puolisoaan hyvin, toisin kuin monet muut vieraissa hyppijät. - Nm. Näkemysero

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kekkosella oli kolme salarakasta. K o l m e. Ja melkein yhtä aikaa. Panomies. Viriili kuin villiviini pensas.

• Anonyymi

Uutisankkuri Pia Pasanen ei ärsytä yhtään Ylellä

• Anonyymi

Seuraan Vanhasen ohjelmaa, jossa hän haastattelee asiantuntijoita. Kehuisin häntä siitä että hän perehtyy kulloiseenkin asiaan perin juurin ja tuo sen esille niin että tavallinen ihminen ymmärtää. Puolueettomasti kaikilta kanteilta. Ei pyllistä eikä kumarra minnekään. Suorastaan ihailen hänen kehitystään siitä mitä se oli vuosia sitten.
      On montakin julkkista, jotka eivät ärsytä, mainitsin nyt tuon. Sanoisin niin päin että vain aniharva ärsyttää.

• Anonyymi

Anssi Kela.

Aloitus oli hölmö, mutta piristävä kaikkien solvausketjujen joukossa. Siitä papukaijamerkki.

Onkai niitä paljonkin julkisuudenhenkilöitä, jotka ei ärsytä. Mä mainistin nyt ton, koska mua nyppi aikanaan suunnattomasti ukkelin näkeminen. Ja piisitkin oli mun mielestä aika skeidaa.

Kai siinä oli jokin siedätysilmiö, mutta nykyisin diggaan ukkelia ja sen musakin on mun mielestä varsin ok. Liittyy jotenkin rokettiuskottavuuteen, musta aluksi kai tuntui, että kyseessä julkisuushakuinen iskelmänvääntäjä. Mutta kun sen ura jatkui, siltä niinkuin alkoi löytymään uskottavuutta ja nykyisin kestää kuunnella jopa sen joikuvan isukkinsa arjalaisesta muskeliautosta. Vois joskus tsekata livenäkin.

Niettä mun vastaus aloitukseen; Anssi Kela.

=DW=

• Anonyymi

On menossa ketjuja, joissa muutamia ihmisiä suunnattomasti ärsyttää,
      lähes vihamielisyyteen asti esimerkiksi Baba Lybeck, Vesku Loiri,
      Jari Tervo jne.

Ihmisiä voi näemmä ärsyttää kaikki toisessa ihmisessä, ääntä, rilleja, tukkaa, pukeutumista ja naaman näppyjä myöten. Ärsyttävässä ihmisessä on
      kaikki pielessä toisin sanoen.

Vastapainoksi on ihan hyvä herättää positiivista mielialaa ja
      kysyä ketä henkilö kehuisit ?
      Minua ilahduttaa niin moni, ettei hataroituva muistini riitä.

Viitaten Baba Lybeckiin, kaikkien uutistoimitusten henkilöt ovat minusta ensinnäkin erittäin ok.
      Heitä voisi kehua kaiken suhteen mitä heistä ruudussa näkyy ja kuuluu.
      Kirjalijat ovat useimmiten hauskoja "veikkoja" ja jonkun verran älykköjä
      kuten myös eri alojen esiintyvät taitelijat, naiset ja miehet.
      Professoreita ja asiantuntijoita on aina mukava kuunnella,
      minkään en muista ärsyttäneen heissäkään.

Suuren määrän takia äkkiseltään on vaikea nimetä ketään,
      mutta heitänpä lennosta tässä, että jos televisiossa haastatellaan esim.
      Sixten Korkmania, katson varmasti, sekä Esko Valtaojaa ja
      viime aikoina on ilahduttanut Voicessa Sipe Santapukin ja Toni Virtasen
      lyhyet huumorihöysteiset sanailut. Niissä ei ole sinänsä mitään ihmeellistä,
      se vaan on luontevuudessan kivaa, koska he eivät "esitä" mitään.

Jo yhden illan mittaan telkussa näkee monta mukavaa ihmistä.
      Kun on julkisuuden kasvoista kyse, missä niitä hiljaiseloa elävä
      eläkeläinen muualla näkisikään.

Koska en ärsyynny kenestäkään niin laitankin nimimerkikseni
      "Olenkohan arvostelukyvytön?"

• Anonyymi

En asu Suomessa enkä tunne suomalaisia ns. julkkikisia. Nykyisiä siis, sillä olen asunut melkein 30 vuotta pois Suomesta enkä käy siellä kuin aniharvoin. Ei ole perhettä eikä ketään siellä.
      Ihmetytti kuitenkin kovasti tuo kysymys löytyykö yhtään naamaa julkisuudessa joka ei ärsyttäisi. Onpa outo tapa suhtautua ihmisiin!
      Miksi ihmeessä ärsyttäisi? Tässä iässä viimeistään (65 )pitää jo olla sen verran aikuinen ettei provosoideu kenenkään ulkonäötä. Ehkä sitä joskus teini-iän myrskyissä tuli ärsyynnyttyäkin, en muista mutta ei todellakaan enää!
      Jos ihmiset ärsyttää, kannattaa miettiä miksi niin tuntee. Toisen ihmisen olemuksesta ärsyyntyminen viittaa siihen että näet tässä ihmisessä jotain ja jonkin puolen itsestäsi mistä et pidä. Ikäänkuin peilikuvan.
      Maailmassa on niin paljon pahaa ja epäsopua ja ilkeyttä että kannattaisi jokaisen kohdallaan pyrkiä suvaitsemammaksi ja ymmärtäväisemmäksi. Ja kuten joku tuossa ylempänä mainitsi, voi sulkea tv:n tai selata netissä ko. uutisen yli tai sulkea lehden. Helppoa.

• Anonyymi

Taitaa olla reippaasti alle kymmenen ärsyttävää, loput sadat ovat ihan ok, muutama ylitse muiden.
      Voi kun Pirjo Nuotio ja Arvi Lind lukisivat vielä uutisia, Ohjelmat joita vetää Peter Nyman, Arto Nyberg tai Peltsi ovat jokainen hyviä, samoin kuin Tastulan ja Flinkkilän.

• Anonyymi

Ihania noi Pikkukakkosen juontajat❤️

• Anonyymi

Kaikista en suuremmin tykkää, mutta kukaan ei ärsytäkään.
      "Elä ja anna muitten elää."

Mrs.W

• Anonyymi

Sulevi Peltola on symppis ja Michael Monroe.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1565
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1053
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      403
      971
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      164
      913
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      772
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      688
    8. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      642
    Aihe