On siis tommonen e39 318i ja sen kanssa sytytyspuolen probleemaa... Vm. 99 kundikaveri 172cm 54kg 8cm, ite vm. 99 kans 164cm 86kg 7cm. Oon kokeillut kukkia, suklaata ja vaniljan tuoksut wunderbaumii, mut kundikaveri ei vaa syty. Mikä vois jeesaa? Missä vika?
Sytytysongelma
5
174
Vastaukset
- Anonyymi
...
- Anonyymi
Sää oot ihan tanhupallo, noilla lukemilla, liian paksu perseen!🤩🤩🤩
- Anonyymi
meikit,tukan föönaus,sukkahousut ja lievä pierun tuoksu niin varmasti jamppa syttyy jampalle.
saattaa sytytys ongelmasta tulla seuraavaksi huohotusongelma.- Anonyymi
Aidot baijerilaiset nahkahousut joko takavetoketjulla tai -luukulla toimii varmasti, jos pitää saada miehistä fiilistä hommaan. Sitten tietty pinkit käsiraudat, tupsullinen tappi, Tuiskun Anan musa jne. M-sarjan pallivahaa älä vaan unohda!
- Anonyymi
Tosi hyviä vinkkejä täällä ja vähän harmittaa kun törmäsin ketjuun vasta nyt. Täytyy kokeilla jo heti illalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli642618Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet
Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.272594Kemijärven festarit 2025
Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️151694- 1021407
Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!
Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h1271406- 1011359
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?241173Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411106Kalateltta ja Siipiteltta
Siipiteltasta ei saa ruokaa ollenkaan ja ovatko työntekijät ihan selvin päin siellä. Kalateltassa taas lojuu käytetyt la141083Jännä tunne kun ekaa kertaa elämässään tuntuu siltä
Että on tarkoitettu jollekin. Saattaahan tuo olla että on sekaisin kuin seinäkello, mutta silti tunne yhteenkuuluvuudest59995