Etuhampaasta lohkesi palanen.
Hammaslääkäriin olisi päässyt maaliskuussa.
Viikon kuluttua olisi voitu laittaa väliaikainen paikka.
Hampaassa ei ole kipua niin hoitoon ei pääse.
Aikaisemmin ei voitu ottaa edes jonottamaan hammaslääkäriin pääsyä.
Sanottiin ettei aikaa voida antaa kun on niin paljon ruuhkaa.
Ainoa vaihtoehto on yksityinen lääkäri.
Hammas on pakko laittaa kuntoon heti ettei tule isompaa vahinkoa.
Hammashoito Porissa.
6
183
Vastaukset
- Anonyymi
Turussa pääsin samana päivänä hoitoon, kun aamulla soitin. Etuhampaasta irtosi vanha paikka. Pitää pyytää akuuttiaika, ei sinne kiireettömän hoidon jonoon. Sano, että särkee ja vihloo.
- Anonyymi
Jos hammas hajoaa niin pääsee yleensä samalla tunnilla päivystävälle keskushammashoitolassa, puuvillassa. Minä luulin että pitää odottaa päiviä tai viikkoja mutta käskettiin heti sinne päivystykseen. Siellä oli silloin joku Virolainen Anna Ilves niminen hammaslääkäri ja teki homman heti ja hyvin.
- Anonyymi
Kävin hammaslääkärissä.Yksityinen hammaslääkäri.
Hammas kerralla kuntoon mutta lasku oli 136€.(ap). - Anonyymi
Minun hampaani korjasi Irma Kissa ja hinat 20 e.
- Anonyymi
Hammashoitola M.J Kiventaka takaa parhaat paikat Säveltäjänkadulla Keikyässä. Harvat on huvit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hammashoitola M.J Kiventaka takaa parhaat paikat Säveltäjänkadulla Keikyässä. Harvat on huvit.
Ei se ole Kiventaka vaan Oventaka. Ruotsalaisella Å:lla niingo Åpenthedörren vai miten se saksaksi bruukatan sanno. Häpihäpi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645240Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti692485- 2682406
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362359Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191694Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191488Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai521084Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v131043- 891016
- 66947