Nyt juhlitaan ja palkataan mielinmäärin ketä sattuu veronmaksajien piikkiin
Eikö hallituksella ole kulukattoa
10
72
Vastaukset
- Anonyymi
Ei me veronmaksajat ollaan heille orjia jotka maksaa heille palkkan ulosteen suoltamisesta.
(Oma näkemykseni ⤵️)
Ainoa tapa Millä tavallinen ihminen voi ehkä nopeuttaa hallituksen kaatumista on se, että keskustalla on se 4-5% kannatus joko Helmi-Maaliskuun gallupissa.- Anonyymi
Lisäys edelliseen kommenttiini Tuo sana Ei on Vastaus aloittajan otsitkoon.
- Anonyymi
Aivan samaa mieltä kanssasi.
Keskustan kannatusprosentin on hyvä näyttää korkeintaan 5% niin eiköhän hallitus vaihdu pikaiseen.
Sdp % olisi myös hyvä pudota niin eiköhän halut ottaa leireiltä lapsia kansan piikkiin putoaisi.
On se outoa että kaikenlaisia säätiöitä perustetaan kansan rahoilla ,satoja miljoonia .
Mutta sen jälkeen niistä ei kuulla mitään.
Sipilän ja Bernerin jäljiltä ,lasten hyväksi perustetut säätiöt?
Mitä lapsemme ovat niistä hyötyneet?
Yhteisvastuu keräys josta vain 40 % jää kotimaan!
Kirkko syrjii Suomalaisia !
Eikö meillä toimita Suomen kansan ja etujen hyväksi ? Ministereinä , virkamiehenä?
Suomalaiset kuitenkin maksavat heidän palkkansa.
Täysin vastuutonta ja holtitonta veronmaksajien rahojen tuhlausta.
- Anonyymi
On, on kulutitietoa.
Kuuleppa, on ihan sama mieten se kansantalous rakennetaan. Ei parturit tai kauppiaat poikkea tästä. Samasta kukkarosta ne maksetaan eli sinun.
Kyse on oikeastaan siitä kuinka tasaisesti kansantalouden varat jaetaan. Se määrää kuinka paljon asiakkaita tulee ostamaan yritysten tuotteita ja palveluja. Mitä tasaisemmin, sitä enemmän tiuhempaan käy yrityksen ovi.
Jos varallisuus kasautuu kuten usein käy, silloin yhä isompi osa kansasta ei kykene kuluttamaan ja yrityksiä kuolee.
Harvat varakkaat, eivät ehdi joka päivä juoksemaan jokaiseen kahvilaan tai parturiin ja mitä niitä onkaan.
Kansantalous pyörii ihan ilman ulkomaankauppaa, sillä kun Suomi vie ulkomaille jotain, niin kas kummaa Suomi tuo yhtä paljon takaisin ja tulos on - nolla.
Kotimainen kulutus on se joka määrää, miten hyvin meillä menee!!! - Anonyymi
Keskusta on kyllä sanontansa arvoinen , mutta todellakin verorahaa palaa nyt paljon hallituksen omiin kuvioihin
En pidä pahana, jos hallituksella on paljon asiantuntijoita. Monen ministerin tiedot ja taidot eivät riitä nykyaikana. Parempi on, että saadaan hyviä päätöksiä kun käytetään apuna hyviä asiantuntijoita. Odotan mitä hallitus saa aikaan? En ollut tyytyväinen Sipilän hallitukseen, tuli vaikutelma, että se ajaa hyvätuloisten ja rikkaiden asiaa. Hyvän ammatin omaava ja hyvän työpaikan omistava on hyvin pärjäävä, mutta niitä oravanpyörässä tappiolle jääneitäkin on muistettava ja heistäkin on huolehdittava. Vanhusten asema on yksi Sote asiat toinen Maaseudun aseman parantaminen.
- Anonyymi
Mutta kun asiantuntijat ovat tumpeloita assistentteja, joille maksetaan peräti yli 0,30EUR palkkaa tunnissa... kuten tumpeloille diplomi-insinööreille ja heidän sihteereille ja assistenteillekin...
- Anonyymi
Nyt juhlitaan, nyt juhlitaan. Viel hetki juhlan aikaa on - Rinteen wappusatanen juhlat meille toi.
- Anonyymi
Malttakaahan hyvät ihmiset!
Hallitus on toiminut vasta reilut puoli vuotta, aikaa hallitusohjelman toteuttamiseen on yli kolme vuotta.
Hallituskokoonpano on älykkäiden/viisaiden ihmisten työryhmä, täydennettynä asintuntija-avustajilla. Kyllä sieltä oikeudenmukaisia päätöksiä saadaan, kun vain lopetetaan häiriköinti ja annetaan työrauha.- Anonyymi
Kirstu on tyhjä enne sitä . Mitä hallituskokoonpanon älykkyyteen tulee , ehkä opetut simpanssit tekisivät vähemmän tuhoa .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201175
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 82719
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276665- 89663
- 107604
- 27537
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110487