Virroilla 16 nuorta aikuista huumetutkinnassa

Anonyymi

Huumeissa on käyttö-, hallussapito- ja/tai myyntirikoksia. Nämä vaikuttavat tulevaan opiskeluun, työpaikan saamiseen jne. Osalla on jo tie tukossa tulevaisuuteen. Entä vanhemmat? Mikä huoli ja häpeä kun asiat menevät rikosoikeuteen ja nimet tulevat julkisiksi.

56

4634

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei taida tulla yllätyksenä näille keskimäärin yli kolmikymppisille lapsille, heidän vanhemmilleen, ei edes työnantajille. Ja kannabis halutaan laillistaa.

      • Anonyymi

        Hyvä se on valmiiksi harjoitella niin voi alkaa sitten tehdä laillista businessiä kun se aika koittaa. Sitten on taas tulevaisuutta.


      • Anonyymi

        Joko on MV lehdessä juttua..?


    • Anonyymi

      kaikki tietää jo ketä ne oli.

      • Anonyymi

        En minä ainakaan tiedä, eikä mun kaverit..

        T: Virtolainen alle 4kymppinen kylällä asuva mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ainakaan tiedä, eikä mun kaverit..

        T: Virtolainen alle 4kymppinen kylällä asuva mies

        hah,hah,hah. vähän vaan aukkoa tiedoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hah,hah,hah. vähän vaan aukkoa tiedoissa.

        No pieni arvaus on että nää soinilaiset vois olla entisiä virtolaisia/visuveteläisiä ehkä, kenties pariskunta..


    • Anonyymi

      Soinin elevis, ala aatisti.

    • Anonyymi

      Tiedätte 1, 2 tai 3. Entä ne loput

    • Anonyymi

      ei paljo kiinnosta kun vaan pysyy jaloista poissa.

    • Anonyymi

      Mistä huumausaineista tässä oikeen on kysymys ja millaista määristä puhutaan? Näköjään se on järjestäytynyt rikollisuus löytänyt tiensä tänne syrjäkylillekkin

    • Anonyymi

      Nää on niitä epäonnistujia,joilla kaikki menee perseelleen.

    • Anonyymi

      Ja sitten laskeutui synninpuna kasvoille kun multa tuli

    • Anonyymi

      Teitä paikkaamaan ja pallo jalkaan (jalkapanta👴🏿)

    • Anonyymi

      Eikös ne virtolaiset ole sekasin ilman huumeitakin...

    • Anonyymi

      onneksi eivät ole sukulaisiani, eikä edes tuttuja.

    • Anonyymi

      Räkäsiä naistenhakkaaja nistejä kuulemma, että ei sen kummempaa :D

      • Anonyymi

        Ämi tor moon vissihi soinin ylypeys


      • Anonyymi

        Niimpä. Isoja miehiä heikkoja naisia pahoinpitelemässä. Niin kovia. Mikään ei ole säälittävämpää.


    • Anonyymi

      Rikokset vanhenee ja elämä jatkuu
      Nuoret saisivat pysyä kaidalla tiellä, vanhemmat päättää millä päänsä sekoittavat.
      Onhan teillä huolena nyt suurempiakin ongelmia esim. pedofiili, covid, ulkomaalaiset ja yritysten toimien ulkoistaminen kuntouttavaan työtoimintaan...

    • Anonyymi

      Nii makaa kuin petaa.

    • Anonyymi

      Kaikilla menee vallan mainiosti, kiitos huolestanne kuitenkin te rakkaat sisäsiittoiset plebejit.

      • Anonyymi

        Soinin Elviksellä osu ja uppos :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soinin Elviksellä osu ja uppos :D

        Osuiko siihen joku ja upposko syvällekin?


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tai mitään reseptillä saatavaa pirinkorviketta.


    • Anonyymi

      Hui kauhiita..... vaikuttaa työpaikan saamiseen... APUA! Hehehe

      • Anonyymi

        Fincontille pääsee myös kaikki huumeriippuvaiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fincontille pääsee myös kaikki huumeriippuvaiset.

        Sen olen painanut itsekin merkille lisäksi kylillä riehuu huumeriippuvaisia veljeksiä piripäissään heikompia aina syrjimässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen olen painanut itsekin merkille lisäksi kylillä riehuu huumeriippuvaisia veljeksiä piripäissään heikompia aina syrjimässä.

        Eipä ne kauan enään siellä kukkoile!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ne kauan enään siellä kukkoile!

        Kyllä me ne vielä hengiltä otetaan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä me ne vielä hengiltä otetaan!!

        Toinen 155cm ja toinen 40kg hiiri, eipä tommosista jätkistä mihinkään ole. Kovasti toitottaa olevansa selvinpäin mutta just viikonloppuna sai selkäänsä joltain juopolta baarissa ja lähti itkien kotiinsa. Kova on oho mutta perusterve 16v teinikin noi pieksis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen 155cm ja toinen 40kg hiiri, eipä tommosista jätkistä mihinkään ole. Kovasti toitottaa olevansa selvinpäin mutta just viikonloppuna sai selkäänsä joltain juopolta baarissa ja lähti itkien kotiinsa. Kova on oho mutta perusterve 16v teinikin noi pieksis.

        Oikein!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen olen painanut itsekin merkille lisäksi kylillä riehuu huumeriippuvaisia veljeksiä piripäissään heikompia aina syrjimässä.

        Matti ja Teppo. Teppo ja Matti, Ruohoveljekset. Isä on ylpeä menestyvistä pojistaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen 155cm ja toinen 40kg hiiri, eipä tommosista jätkistä mihinkään ole. Kovasti toitottaa olevansa selvinpäin mutta just viikonloppuna sai selkäänsä joltain juopolta baarissa ja lähti itkien kotiinsa. Kova on oho mutta perusterve 16v teinikin noi pieksis.

        Eihän baarit auki ole joten miten siellä tappelu on ollut😳 nyt taitaa poika puhua omia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän baarit auki ole joten miten siellä tappelu on ollut😳 nyt taitaa poika puhua omia?

        Joo mut kyllä meikä noille on monesti antanut köniin, oon ite kummiskin sen 196pitkä ja painan 60kiloa, ulottuvuutta löytyy senverta joka suuntaan ettei mun mutsikaan oo pärjännyt meikälle. Kovasti oon noille yrittäny selittää et kandee kattoo kenen kimppuun sitä hyökkää mut joka kerta kun noi tulee mua vastaan täällä lähiössä niin ne vaan kääntää katseen poispäin ja ovat kuin eivät olisikaan. Täs kaupungissa on vaan yks sheriffi ja se oon mä. Kerran kävin hakees yhdestä mestasta nuuskaa mun muijan kaa niin ei meitsin tarvinnut kun vähän ääntä korottaa niin johan läks äkkiä karkuun, jälkeenpäin laitoin vielä koodi et tullaan uudestaan käymään mut nää jäbät ei oikein ollut samoilla linjoilla meitsin ja mun muijan kans. Meitsin blenderi sauhuaa ja levitän netissä kauhua, mun muija on kuin karkki ei siis mikään narkki. Tuokaa meikälle eget ja markatkin kaatuu kumoon ruohoveljekset ja harkatkin, kerran 2viikkoo skarppasin ja sen aikaa larppasin. Mua tukasta amitoor vetää näpit irti meitsin pulloista mä en pelkää ketään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fincontille pääsee myös kaikki huumeriippuvaiset.

        Eikä oo välii, onko korttii tai ei, trukin ajo oikeus ki o.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fincontille pääsee myös kaikki huumeriippuvaiset.

        Eikä oo välii, onko korttii tai ei, trukin ajo oikeus ki o.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fincontille pääsee myös kaikki huumeriippuvaiset.

        Ja postille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fincontille pääsee myös kaikki huumeriippuvaiset.

        Ja kuntosalille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuntosalille.

        Siis todellakin 💪!.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis todellakin 💪!.

        Siis Kylmäkoskella, siis on ,siis todella, siis hyvä, siis kuntosali. Siis sitä, siis kannattaa, siis siellä, siis ollessa, siis käyttää, siis mahdollisimman, siis usein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mut kyllä meikä noille on monesti antanut köniin, oon ite kummiskin sen 196pitkä ja painan 60kiloa, ulottuvuutta löytyy senverta joka suuntaan ettei mun mutsikaan oo pärjännyt meikälle. Kovasti oon noille yrittäny selittää et kandee kattoo kenen kimppuun sitä hyökkää mut joka kerta kun noi tulee mua vastaan täällä lähiössä niin ne vaan kääntää katseen poispäin ja ovat kuin eivät olisikaan. Täs kaupungissa on vaan yks sheriffi ja se oon mä. Kerran kävin hakees yhdestä mestasta nuuskaa mun muijan kaa niin ei meitsin tarvinnut kun vähän ääntä korottaa niin johan läks äkkiä karkuun, jälkeenpäin laitoin vielä koodi et tullaan uudestaan käymään mut nää jäbät ei oikein ollut samoilla linjoilla meitsin ja mun muijan kans. Meitsin blenderi sauhuaa ja levitän netissä kauhua, mun muija on kuin karkki ei siis mikään narkki. Tuokaa meikälle eget ja markatkin kaatuu kumoon ruohoveljekset ja harkatkin, kerran 2viikkoo skarppasin ja sen aikaa larppasin. Mua tukasta amitoor vetää näpit irti meitsin pulloista mä en pelkää ketään.

        Varmaan aivan mahtava fiilis tekeytyä toiseks ihmiseks netissä vaikka oman egon pitäs olla koko kylän kokonen. :D Ja tosiaan eikös kreatiinia käytetä salilla eikä imetä nenään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan aivan mahtava fiilis tekeytyä toiseks ihmiseks netissä vaikka oman egon pitäs olla koko kylän kokonen. :D Ja tosiaan eikös kreatiinia käytetä salilla eikä imetä nenään?

        Ite en paljo huutelis. Parikymppisenä yleensä vehkeet pelaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ite en paljo huutelis. Parikymppisenä yleensä vehkeet pelaa.

        Pelaahan ne. Tuutko varmistaan kun noin paljon luulet tietäväs?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelaahan ne. Tuutko varmistaan kun noin paljon luulet tietäväs?

        Onko tuo varmistamis tapahtuma yksityistilaisuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fincontille pääsee myös kaikki huumeriippuvaiset.

        Tietysti. Kyse on kuitenkin työstä missä ei ole vastuuta eikä teknisesti niin haastavaa, että tarvisi käydä edes kouluja. Siksi sinunkin työkaverisi on suurella todennäköisyydellä joku kylän puliveijari. Olisit käynyt koulut kunnolla niin ei tarvisi suomi24:ssa itkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä oo välii, onko korttii tai ei, trukin ajo oikeus ki o.

        Trukkia ei lasketa moottoriajoneuvoksi. Menisit töihin sivistämään itseäsi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Fincontille pääsee myös kaikki huumeriippuvaiset.

        Entä alkoholistit. Missä sää olla kännissä töissä?


    • Anonyymi

      Iso pieru teille.

    • Anonyymi

      Onkohan kyläs yhtään kunnon pirivieteriä,nallelan tien varres vois yksi olla.

    • Anonyymi

      Ei riitä ymmärrys päihdemaailman valinneille? Niillä ei ole mitään. Ne eivät ole sitä miksi niiden piti tulla. Niiden kaikki aika menee kaman vetämiseen, jos sitä ei ole, niin miettimiseen mistä sitä saisi. Ne räpistevät kuivan paskan sisällä koko elämänsä. Niiden mielestä se on hienoa. On vitun hauskaa. Ei käy edes sääliksi kun itse valitsivat. Näkisittepä kuinka hienoa tämä päihteetön elämä on.

      • Anonyymi

        Ihmiset tekee viheitä, sinäkin. Kirjoituksesi kertoo tietämättömyydestä, ihmisyydestä vieraantumisesta ja tarpeesta ylentää itseään. Mikä on se häpeä jota niin pelkäät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmiset tekee viheitä, sinäkin. Kirjoituksesi kertoo tietämättömyydestä, ihmisyydestä vieraantumisesta ja tarpeesta ylentää itseään. Mikä on se häpeä jota niin pelkäät?

        Häpeän ja pelkään kirjoittaa tänne.


    • Anonyymi

      No eihän ne julkisia nimiä oo.

    • Anonyymi

      Kaikki tietää ketä ne on,matokauppiaita ja työttömiä juoppoja yleensä.

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe