Huumeissa on käyttö-, hallussapito- ja/tai myyntirikoksia. Nämä vaikuttavat tulevaan opiskeluun, työpaikan saamiseen jne. Osalla on jo tie tukossa tulevaisuuteen. Entä vanhemmat? Mikä huoli ja häpeä kun asiat menevät rikosoikeuteen ja nimet tulevat julkisiksi.
Virroilla 16 nuorta aikuista huumetutkinnassa
56
4741
Vastaukset
- Anonyymi
Ei taida tulla yllätyksenä näille keskimäärin yli kolmikymppisille lapsille, heidän vanhemmilleen, ei edes työnantajille. Ja kannabis halutaan laillistaa.
- Anonyymi
Hyvä se on valmiiksi harjoitella niin voi alkaa sitten tehdä laillista businessiä kun se aika koittaa. Sitten on taas tulevaisuutta.
- Anonyymi
Joko on MV lehdessä juttua..?
- Anonyymi
kaikki tietää jo ketä ne oli.
- Anonyymi
En minä ainakaan tiedä, eikä mun kaverit..
T: Virtolainen alle 4kymppinen kylällä asuva mies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minä ainakaan tiedä, eikä mun kaverit..
T: Virtolainen alle 4kymppinen kylällä asuva mieshah,hah,hah. vähän vaan aukkoa tiedoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hah,hah,hah. vähän vaan aukkoa tiedoissa.
No pieni arvaus on että nää soinilaiset vois olla entisiä virtolaisia/visuveteläisiä ehkä, kenties pariskunta..
- Anonyymi
Soinin elevis, ala aatisti.
- Anonyymi
Tiedätte 1, 2 tai 3. Entä ne loput
- Anonyymi
ei paljo kiinnosta kun vaan pysyy jaloista poissa.
- Anonyymi
Mistä huumausaineista tässä oikeen on kysymys ja millaista määristä puhutaan? Näköjään se on järjestäytynyt rikollisuus löytänyt tiensä tänne syrjäkylillekkin
- Anonyymi
Nää on niitä epäonnistujia,joilla kaikki menee perseelleen.
- Anonyymi
Ja sitten laskeutui synninpuna kasvoille kun multa tuli
- Anonyymi
Teitä paikkaamaan ja pallo jalkaan (jalkapanta👴🏿)
- Anonyymi
Eikös ne virtolaiset ole sekasin ilman huumeitakin...
- Anonyymi
onneksi eivät ole sukulaisiani, eikä edes tuttuja.
- Anonyymi
Räkäsiä naistenhakkaaja nistejä kuulemma, että ei sen kummempaa :D
- Anonyymi
Ämi tor moon vissihi soinin ylypeys
- Anonyymi
Niimpä. Isoja miehiä heikkoja naisia pahoinpitelemässä. Niin kovia. Mikään ei ole säälittävämpää.
- Anonyymi
Rikokset vanhenee ja elämä jatkuu
Nuoret saisivat pysyä kaidalla tiellä, vanhemmat päättää millä päänsä sekoittavat.
Onhan teillä huolena nyt suurempiakin ongelmia esim. pedofiili, covid, ulkomaalaiset ja yritysten toimien ulkoistaminen kuntouttavaan työtoimintaan... - Anonyymi
Nii makaa kuin petaa.
- Anonyymi
Kaikilla menee vallan mainiosti, kiitos huolestanne kuitenkin te rakkaat sisäsiittoiset plebejit.
- Anonyymi
Soinin Elviksellä osu ja uppos :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soinin Elviksellä osu ja uppos :D
Osuiko siihen joku ja upposko syvällekin?
- Anonyymi
Toivottavasti nuoret miehet ei ala steroideja vetämään. http://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/anaboliset-steroidit-kutistavat-voimailijoiden-aivoja/
- Anonyymi
Tai mitään reseptillä saatavaa pirinkorviketta.
- Anonyymi
Hui kauhiita..... vaikuttaa työpaikan saamiseen... APUA! Hehehe
- Anonyymi
Fincontille pääsee myös kaikki huumeriippuvaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen olen painanut itsekin merkille lisäksi kylillä riehuu huumeriippuvaisia veljeksiä piripäissään heikompia aina syrjimässä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen olen painanut itsekin merkille lisäksi kylillä riehuu huumeriippuvaisia veljeksiä piripäissään heikompia aina syrjimässä.
Eipä ne kauan enään siellä kukkoile!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ne kauan enään siellä kukkoile!
Kyllä me ne vielä hengiltä otetaan!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me ne vielä hengiltä otetaan!!
Toinen 155cm ja toinen 40kg hiiri, eipä tommosista jätkistä mihinkään ole. Kovasti toitottaa olevansa selvinpäin mutta just viikonloppuna sai selkäänsä joltain juopolta baarissa ja lähti itkien kotiinsa. Kova on oho mutta perusterve 16v teinikin noi pieksis.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toinen 155cm ja toinen 40kg hiiri, eipä tommosista jätkistä mihinkään ole. Kovasti toitottaa olevansa selvinpäin mutta just viikonloppuna sai selkäänsä joltain juopolta baarissa ja lähti itkien kotiinsa. Kova on oho mutta perusterve 16v teinikin noi pieksis.
Oikein!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matti ja Teppo. Teppo ja Matti, Ruohoveljekset. Isä on ylpeä menestyvistä pojistaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän baarit auki ole joten miten siellä tappelu on ollut😳 nyt taitaa poika puhua omia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän baarit auki ole joten miten siellä tappelu on ollut😳 nyt taitaa poika puhua omia?
Joo mut kyllä meikä noille on monesti antanut köniin, oon ite kummiskin sen 196pitkä ja painan 60kiloa, ulottuvuutta löytyy senverta joka suuntaan ettei mun mutsikaan oo pärjännyt meikälle. Kovasti oon noille yrittäny selittää et kandee kattoo kenen kimppuun sitä hyökkää mut joka kerta kun noi tulee mua vastaan täällä lähiössä niin ne vaan kääntää katseen poispäin ja ovat kuin eivät olisikaan. Täs kaupungissa on vaan yks sheriffi ja se oon mä. Kerran kävin hakees yhdestä mestasta nuuskaa mun muijan kaa niin ei meitsin tarvinnut kun vähän ääntä korottaa niin johan läks äkkiä karkuun, jälkeenpäin laitoin vielä koodi et tullaan uudestaan käymään mut nää jäbät ei oikein ollut samoilla linjoilla meitsin ja mun muijan kans. Meitsin blenderi sauhuaa ja levitän netissä kauhua, mun muija on kuin karkki ei siis mikään narkki. Tuokaa meikälle eget ja markatkin kaatuu kumoon ruohoveljekset ja harkatkin, kerran 2viikkoo skarppasin ja sen aikaa larppasin. Mua tukasta amitoor vetää näpit irti meitsin pulloista mä en pelkää ketään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä oo välii, onko korttii tai ei, trukin ajo oikeus ki o.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja postille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuntosalille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja kuntosalille.
Siis todellakin 💪!.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis todellakin 💪!.
Siis Kylmäkoskella, siis on ,siis todella, siis hyvä, siis kuntosali. Siis sitä, siis kannattaa, siis siellä, siis ollessa, siis käyttää, siis mahdollisimman, siis usein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mut kyllä meikä noille on monesti antanut köniin, oon ite kummiskin sen 196pitkä ja painan 60kiloa, ulottuvuutta löytyy senverta joka suuntaan ettei mun mutsikaan oo pärjännyt meikälle. Kovasti oon noille yrittäny selittää et kandee kattoo kenen kimppuun sitä hyökkää mut joka kerta kun noi tulee mua vastaan täällä lähiössä niin ne vaan kääntää katseen poispäin ja ovat kuin eivät olisikaan. Täs kaupungissa on vaan yks sheriffi ja se oon mä. Kerran kävin hakees yhdestä mestasta nuuskaa mun muijan kaa niin ei meitsin tarvinnut kun vähän ääntä korottaa niin johan läks äkkiä karkuun, jälkeenpäin laitoin vielä koodi et tullaan uudestaan käymään mut nää jäbät ei oikein ollut samoilla linjoilla meitsin ja mun muijan kans. Meitsin blenderi sauhuaa ja levitän netissä kauhua, mun muija on kuin karkki ei siis mikään narkki. Tuokaa meikälle eget ja markatkin kaatuu kumoon ruohoveljekset ja harkatkin, kerran 2viikkoo skarppasin ja sen aikaa larppasin. Mua tukasta amitoor vetää näpit irti meitsin pulloista mä en pelkää ketään.
Varmaan aivan mahtava fiilis tekeytyä toiseks ihmiseks netissä vaikka oman egon pitäs olla koko kylän kokonen. :D Ja tosiaan eikös kreatiinia käytetä salilla eikä imetä nenään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaan aivan mahtava fiilis tekeytyä toiseks ihmiseks netissä vaikka oman egon pitäs olla koko kylän kokonen. :D Ja tosiaan eikös kreatiinia käytetä salilla eikä imetä nenään?
Ite en paljo huutelis. Parikymppisenä yleensä vehkeet pelaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ite en paljo huutelis. Parikymppisenä yleensä vehkeet pelaa.
Pelaahan ne. Tuutko varmistaan kun noin paljon luulet tietäväs?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelaahan ne. Tuutko varmistaan kun noin paljon luulet tietäväs?
Onko tuo varmistamis tapahtuma yksityistilaisuus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti. Kyse on kuitenkin työstä missä ei ole vastuuta eikä teknisesti niin haastavaa, että tarvisi käydä edes kouluja. Siksi sinunkin työkaverisi on suurella todennäköisyydellä joku kylän puliveijari. Olisit käynyt koulut kunnolla niin ei tarvisi suomi24:ssa itkeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trukkia ei lasketa moottoriajoneuvoksi. Menisit töihin sivistämään itseäsi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä alkoholistit. Missä sää olla kännissä töissä?
- Anonyymi
Iso pieru teille.
- Anonyymi
Onkohan kyläs yhtään kunnon pirivieteriä,nallelan tien varres vois yksi olla.
- Anonyymi
Ei riitä ymmärrys päihdemaailman valinneille? Niillä ei ole mitään. Ne eivät ole sitä miksi niiden piti tulla. Niiden kaikki aika menee kaman vetämiseen, jos sitä ei ole, niin miettimiseen mistä sitä saisi. Ne räpistevät kuivan paskan sisällä koko elämänsä. Niiden mielestä se on hienoa. On vitun hauskaa. Ei käy edes sääliksi kun itse valitsivat. Näkisittepä kuinka hienoa tämä päihteetön elämä on.
- Anonyymi
Ihmiset tekee viheitä, sinäkin. Kirjoituksesi kertoo tietämättömyydestä, ihmisyydestä vieraantumisesta ja tarpeesta ylentää itseään. Mikä on se häpeä jota niin pelkäät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset tekee viheitä, sinäkin. Kirjoituksesi kertoo tietämättömyydestä, ihmisyydestä vieraantumisesta ja tarpeesta ylentää itseään. Mikä on se häpeä jota niin pelkäät?
Häpeän ja pelkään kirjoittaa tänne.
- Anonyymi
No eihän ne julkisia nimiä oo.
- Anonyymi
Kaikki tietää ketä ne on,matokauppiaita ja työttömiä juoppoja yleensä.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768