Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hyundai 120 halpa

Anonyymi

yritin tänään myydä hyundai 120 11/2017 eli 2 vuotista ajettu 26700km huolto oli tammikuussa maksoi 420e kamux tarjosi jopa 7000e ja uutena oli 15300e.

15

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei mitään järkeä ostaa uutta autoa.

      Oli merkki ja malli mikä tahansa.

      Tuossakin on ollut todella kalliita vuosia ja paremman auton saa muutamalla tonnilla.

      Katselisin enemmin 8000 eur setelinippua olohuoneen pöydällä tai oikeastaan isompaa summaa, 10 000eur nippua 50eur ja 100 seteleinä

    • Anonyymi

      ihminen tekee usein huonoja päätöksiä autoon olen ollu tyytyväinen ajtelin ostaa max 3000e auton mutta jatkan hyundailla käyttöarvo on enenmän kun 7000e mutta autoala voi nyt huonosti.kaikilla liian isot varastot mutta jos auton hinta puolittaa 2 vuodessa niin jotain on pielessä.

    • Anonyymi

      Hyundai 120:stä ei ole.

    • Anonyymi

      Nuo ekat tarjoukset on aina ihan peestä. Hintapyynnöt näyttää olevan 10000-13000 välillä..
      Sama kun koitat antaa vanhan vaihdossa, niin eka tarjous vanhasta on aina surkea (koittavat ns. kepillä jäätä).
      Pikkasella väännöllä kyllä paranee tarjous.
      Itse tuossa piruuttani kokeilin vuoden vanhan Konan vaihtoa toiseen merkkiin. Tarjos Konasta 18000 (itse maksoin 24000), no en tehnyt kauppoja kun ihan tosissani en ollut kaupoilla :)
      Sanotaan, että uutta autoa ei kannata ostaa, joka on periaatteessa ihan tosi. Mutta jos kukaan ei osta uutta, niin tuleeko ulkomailta riittävästi käytettyjä suomen tarpeisiin ;)
      Itse arvostan pitkää tehdastakuuta ja mielelläni maksan siitä "extraa", vanhat "romut" ja niihin menevät rahat ja on nähty ;)

      • Anonyymi

        "Itse arvostan pitkää tehdastakuuta ja mielelläni maksan siitä "extraa", vanhat "romut" ja niihin menevät rahat ja on nähty "

        Silloin on parasta olla paalua pankissa. Jos ajaa 30t euron autolla 10tkm vuodessa, on taksilla halvempaa liikkua.

        Se arvonalennus, usein uudessa autossa, on niin tappava.

        Keskimääräinen suomalainen auto on 3500 euron arvoinen ja 12 vuoden ikäinen. Jos ostaa paljon tuota kalliimman ja/tai uudemman, on parasta olla itselleen hyvä perustelu että miksi ostaa sen.


    • Anonyymi

      Mistäpäin auto löytyisi ja onko myynnissä jollain foorumilla ?

    • Anonyymi

      auto on oulussa Buu-815

    • Anonyymi

      oli eilen hyvä toyota myynissä huutonetissä tarjosin 2300e ave bensa 2006v. mut meni 3400e juhanauto jos olisin saannu kohtalaisen tarjouksen BUU-815 olisin Myynny tahdon 9000e. kamux tarjosi 7000e ja olisivat laittaneet 10900e hintalapun. mulla aina joskus välähtää. nyt on taas uusipäivä.ja nyt mennään tämänpäivän ajatuksilla. kiitos kysymyksistä.

    • Anonyymi

      eihän autoliike ikinä maksa mitään jos sinne yrittää myydä auton suoraan sen vaikutelman ainakin saa tuosta aloituksesta että vaihdosta ei ollut kysymys.

    • Anonyymi

      1) Persaukisen ei kannata ostaa uutta autoa.

      2) Jos ostaa uuden auto sitä pitää pitkään, mielellään loppun asti jolloinka suhteellinen arvon lasku on pienempi tietää hyvin millä ajaa.

      3) Autoliike on yritys, ei puaninen risti, he haluavat tehdä voittoa, ei hyväntekeväisyyttä.

      4) hyundai 120 on varmaankin auto tulevaisuudesta, siksi alhainen tarjous

    • Anonyymi

      Vanhemman, vähän ajetun ja teknisesti loistokuntoisen käytetyn auton todellinen käyttöarvo saattaa olla moninkertainen sen vaihtoarvoon verrattuna.

    • Anonyymi

      Onko ihme jos 20v golfissa on laadukkaammin tehty sisusta, ergonomia, koko auto verrattuna hyundaisiin

      Otat 2018 hyundain ja 4500eur 2007 V50 volvon ja mieluummin otat sen käytetyn 10 vuotiaan volvon.

      Uusi hyuindai on kallis 15 000eur

      • Anonyymi

        Sehän riippuu mistä Hyundai mallista on kyse. Käyppä katsomassa vaikka Hyundai Genesistä tai Hyundai Equusta. Golffista ei voi puhua edes samana päivänä. Hyundailla on paljon laadukkaita malleja.


    • Anonyymi

      jos volvon mittarissa 30000km en ota mutta jos toyotassa 259000km otan aven hintaan 2400e

    • Anonyymi

      jos ajan 10000km vuosi niin paras sijoutus on 2500-3500e ja mieluiten avensis 2006-2008vuoden nyt niin sanottu 7000e i20 qjettu 27000km jos olisin saannu asiallisen ostotarjouksen niin olisin myynny suoraan ja ostannu suoraan ei mitään vaihtoja . vaihtokaupat harvoin onnistuu mutta myyt esim savon autokeskus ostat huutokauppa.com minä olen ostannu savon autokeskuksesta monta autoa ei oo kun hyvää sanottavaa. nyt 11/2017 i120 on 7000e autoa 8 vuodenpäästä 2000e auto ajomäärä noin 100000km ei tää sen kummenpaa ole.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe