Hei onkos täällä ihmisiä jotka tykkäätubettamisesta.
Jos haluutte nähä lifestyleä ja kauhuleffa arvosteluja niin käykää tutustumassa
Tiger man92 youtube kanavaan
Ja twitterissä Tiger Man92
Muistakaa tilata ja tykätä kiitos
https://youtu.be/Kez1vPV2uNE
Youtubettaminen ja vlogaaminen
2
239
Vastaukset
- Anonyymi
Jep,
Kävin tutustumassa Scream-arvosteluun ja videokirppis-juttuun. Ei ole mun alaani tubetus, mutta kannustan kyllä muita. Nuo olivat ainakin persoonallisia ja rehellisen kuuloisia, eikä mitenkään valmiiksi paperista luettuja, joten puolustavat paikkaansa netissä. Minä jos noita vastaavia tekisin, niin todennäköisemmin mulla olisi valmis kässäri, koska olen enemmän kirjoittaja kuin esiintyjä, joten tuollainen spontaani ja lonkalta heitetty tyyli on minusta ihan ok.
Varsinkin kun jutun edetessä kyllä ymmärtää, että leffoihin on myös perehdytty ja kun niistä on rahaakin joutunut pulittamaan, eikä ole ilmaisia arvostelukappaleita levittäjästudioilta saanut, (kuten tubettajan tietysti pitäisi saada sitten kun on tosi famous) niin... On siellä netissä turhempiakin juttuja, joten jatka vaan!
nimim. joskus myös itsekin Makuunien ja FilmTownien poistomyynneistä itsensä kipeäksi maksanut...
📼Kiitoksia rehellisestä palautteesta.
Ei oo kyllä kässäreitä pahemmin tullut kirjotettua ulkomuistista ja asenteella mennnään nöyränä eteempäin. Itse olen suurimmaksi osaksi pulittanut elokuvista mutta on vahva kiinnostuksen kohteeni, myös muita videoita löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 764261
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans903968Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa572478Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672337Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik412044- 1231931
- 491919
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541678- 561672
- 661582