Hei onkos täällä ihmisiä jotka tykkäätubettamisesta.
Jos haluutte nähä lifestyleä ja kauhuleffa arvosteluja niin käykää tutustumassa
Tiger man92 youtube kanavaan
Ja twitterissä Tiger Man92
Muistakaa tilata ja tykätä kiitos
https://youtu.be/Kez1vPV2uNE
Youtubettaminen ja vlogaaminen
2
127
Vastaukset
- Anonyymi
Jep,
Kävin tutustumassa Scream-arvosteluun ja videokirppis-juttuun. Ei ole mun alaani tubetus, mutta kannustan kyllä muita. Nuo olivat ainakin persoonallisia ja rehellisen kuuloisia, eikä mitenkään valmiiksi paperista luettuja, joten puolustavat paikkaansa netissä. Minä jos noita vastaavia tekisin, niin todennäköisemmin mulla olisi valmis kässäri, koska olen enemmän kirjoittaja kuin esiintyjä, joten tuollainen spontaani ja lonkalta heitetty tyyli on minusta ihan ok.
Varsinkin kun jutun edetessä kyllä ymmärtää, että leffoihin on myös perehdytty ja kun niistä on rahaakin joutunut pulittamaan, eikä ole ilmaisia arvostelukappaleita levittäjästudioilta saanut, (kuten tubettajan tietysti pitäisi saada sitten kun on tosi famous) niin... On siellä netissä turhempiakin juttuja, joten jatka vaan!
nimim. joskus myös itsekin Makuunien ja FilmTownien poistomyynneistä itsensä kipeäksi maksanut...
📼Kiitoksia rehellisestä palautteesta.
Ei oo kyllä kässäreitä pahemmin tullut kirjotettua ulkomuistista ja asenteella mennnään nöyränä eteempäin. Itse olen suurimmaksi osaksi pulittanut elokuvista mutta on vahva kiinnostuksen kohteeni, myös muita videoita löytyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745518- 353071
- 402684
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin272045Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402032Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291859- 951822
- 1741752
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241478Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941240