Pankkia aletaan jo kaivata pikku hiljaa

Anonyymi

"Vuorinen itse kertoi OneCoinin suomenkielisessä tiedotteessa, että OneCoin olisi ostanut Saint Lucian saarella pääkonttoriansa pitävän Hermes Bankin. Kyseinen pankki kuitenkin kiisti olleensa missään neuvotteluissa OneCoinin kanssa tai tulleensa ostetuksi. Pankin nimi hävisi sittemmin tiedotteista, mutta Vuorisen mukaan jokin pankki ostettiin silti.

- Pankki on ostettuna ja yhtiö tiedottaa virallisesti asiasta, kun se on ajankohtaista, sanoo Vuorinen.

Hmmm.....nyt on neljä vuotta odotettu, että asiasta tiedotetaan. Olisiko jo aika?

4

74

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tommiiiii! Maajohtajaaaa!!! Missä viipyy pankki?

Vuonna 2016 (tai jotain) Tommi sanoi "vuoden päästä te olette taloudellisesti riippumattomia, ymmärrättekö te". Miksei ollakaan taloudellisesti riippumattomia?

"Pörssin aukeaminen on enää viikkojen kysymys". Tämä lausuttiin viime vuoden loppupuolella. Tommiiiiii!! Missä pörssi?

"Kahden vuoden päästä minä olen joko narri tai sankari". Tämä lausuttiin myös vuonna 2016 tai jotain. Tommiiii!!!! Kumpi mielestäsi olet?

Miksi maajohtaja valehtelee?

• Anonyymi

"Kahden vuoden päästä minä olen joko narri tai sankari".

Kryptokuningattaren oma hovinarri.

Konstantin on sitten päänsä menettävä (vertauskuvallisesti) prinssi.

• Anonyymi

Täytyy myöntää että tässä keississä on hupaisia ja tragikoomisia piirteitä mutta oikeasti hei?

Kuinka paksua pajunköyttä ja suoranaista puulsittiä voi ihmisille uskotella?

Voiko niin tehdä seuraamuksitta?

Olisi edes jollain lailla ymmärrettävää jos olisi jokin hyvä tarkoitus tai hyödyllinen tavoite, mutta kun ei.
        ”Yritys” ihan itse määrittää leikkirahan arvon ja kansa hurraa kun numerot väikkyvät ruudulla. Huh huh.

Pyramidin puuhamiehet nostivat Ferrareiden ja Lamborghinien kytkintä jo aikaa sitten ja jotkut ne vaan jaksaa uskoa. Eli kysytään nyt vielä:

Milloin pankki (vai peräti keskuspankki :) julkaistaan?

Vai onko sekin ollut vain valhe, jolla pelataan aikaa?

• Anonyymi

Tri Ruja istuu pankin päällä mutta syötti on kärsinyt inflaation. Vai?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      617
      1633
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      887
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      487
      753
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      14
      743
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      45
      672
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      41
      614
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      566
    8. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      32
      543
    9. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      161
      498
    Aihe