14.2.2020 on surullisin päivä ikinä

Anonyymi

voitteko tunkea ne ystävänpäivä toivotuksenne jonnekin syvälle

17

121

Vastaukset

• Voitko kertoa mikä on?

• En voi vielä. Alan itkeä, jos kerron... taas. Enkä nyt voi itkeä kun pitää kohta lähteä ulos. Tunnehallintaa tämänkin, itkutkin pitää aikatauluttaa.

• Anonyymi kirjoitti:

En voi vielä. Alan itkeä, jos kerron... taas. Enkä nyt voi itkeä kun pitää kohta lähteä ulos. Tunnehallintaa tämänkin, itkutkin pitää aikatauluttaa.

Voi sinua...….

• Samaa mieltä.
      Ei voisi sydänsymbolit enempää vituttaa.
      Heavy day!!!

• Voin kertoa, itsekin poistin juuri tänään viimeisenkin näkyvän muiston hänestä.
        Mieli ei tietenkään ole helposti putsattavissa, mutta hyvä alku, sanoisin.

n--m

• Anonyymi kirjoitti:

Voin kertoa, itsekin poistin juuri tänään viimeisenkin näkyvän muiston hänestä.

n--m

Meneekö itä-Suomeen tämä???

• Anonyymi kirjoitti:

Voin kertoa, itsekin poistin juuri tänään viimeisenkin näkyvän muiston hänestä.

n--m

Tämä ei sitten ollut aloittajalta.

• Anonyymi kirjoitti:

Meneekö itä-Suomeen tämä???

Huokaise helpotuksesta, ei mene.

• Mun terveys on mennyt. Työ on muisto vain. Rahaa ei juuri oo. Mutta muutama ystävä on. En tiedä mihin joutuisin ilman 😟
      Ystävä on kallein aarre.

• Mulle ystävänpäivä ei merkkaa mitään, eikä anonyymit toivotukset. Miettikää sanaa ystävä. Eikö ystävä ansaitse muuta toivotusta, kuin anonyymin palstan?

• Palsta ystävä? 😀

• En mä aio toivottaa täällä ystävänpäivää kenellekään. Kun en tiedä ketä ne on ja tykkäisikö musta oikeasti. t.ap

• Anonyymi kirjoitti:

En mä aio toivottaa täällä ystävänpäivää kenellekään. Kun en tiedä ketä ne on ja tykkäisikö musta oikeasti. t.ap

Hyvää Ystävänpäivää sinä toinen palstalaisten ❤️ Jaksoja sulle..

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää Ystävänpäivää sinä toinen palstalaisten ❤️ Jaksoja sulle..

Jaksuja*

• Mut petettiin aikoinaan ystävänpäivänä. muistoja täynnä, vaan ei hyviä. Olisipa jo huominen.

• Samaa mieltä. Kyseessä on amerikkasta tuotu kaupallinen ilveily.

• Mikään juhla ei ole kaupallinen, jos et itse siitä sellaista tee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vastaamon omistajat miljonäärejä

https://www.iltalehti.fi/talous/a/3c760edc-f921-4bd9-8d2c-622719ab8e2e Yksityinen firma, josta myytiin iso siivu pääomasijoittajille. Ahneusko ajoi
      Maailman menoa
      175
      6208
    2. Vastaamoon tehty ehkä kaksi tietomurtoa - kertoo Yle.

https://yle.fi/uutiset/3-11612331 Tietoa tihkutetaan tipoittain. Uutta katastrofia pukkaa Vastaamon osalta. Eiliseen asti kyse oli vain yhdestä hakker
      Maailman menoa
      351
      5079
    3. Autoilun päästöt

Hallituksen tavoitteena on puolittaa liikenteen päästöt vuoteen 2030 mennessä https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006698934.html Liikenteen päästöt ei
      Maailman menoa
      378
      1592