Kauppareissu odottaa

Anonyymi

Nyt tekisi mieli lohikeittoa, muttei ole kuin köyhä jääkaappi ketsuppeineen ja voitakin öytyy...Leipää on monta pussia sivupöydän leipälaatikossa. Yksinäinen tomaatti.Puurohiutaleetkin loppu. Pakastimessa on puolukkaa sekä tyrnejä. Mitä teidän pakastimesta löytyy? Entä jääkaapista tällä hetkellä?

13

73

Vastaukset

• laita osa leivästä pakkaseen ettei homehdu

• Eiku syön ne.

• Multa löytyisi pakkasesta sulle kilon verran lohta. Tule hakemaan, niin pääset lohisopan keittoon.

• Osoite?

• Anonyymi kirjoitti:

Osoite?

Lohitie 6 as 7 Lohimaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Lohitie 6 as 7 Lohimaa.

Liian kaukana.

• Minä en jaksaisi kokata ku olen kipeä mut varmaan pakko että saa jotain syödäkseen, kauppaan ei onneksi tarvitse

• Sama.
        T.ap

• Minulla on sellaisiakin aineksia, mutta kiinnitä huomio kun aurinko laskee, venus-planeetta loistaa perässä ja menee auringon laskemisen suuntaan, pitäisi näkyä kyllä paljain silminkin se, jos huvittaa katsella ja painaa merkille.

• Näkyy kyllä paljain silmin.
        Ap

• Näkyy kyllä paljain silmin.
        Ap

• Yhtenä päivänä laitoin kylmäsavulohta ja pakastettua peruna-sipuli sekoitusta paistovuokaan kerroksittan ja liemeksi maitoa. uunissa pistoin 200:ssa 40 minsaa. Hyvää oli, mutta kerman kanssa olis tullut parempaa. Vähän myöhemmin kaupalle.

• Kuulostaa hyvälle. Ajattelitko joskus kokata myös mulle?

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 175 pakolaista tulossa Suomeen

Sisäministeriö vahvisti IL:n tiedot: Suomi ottaa Välimeren pakolaisleireiltä enintään 175 alaikäistä tai yksinhuoltajaperheiden jäseniä https://www.il
      Maailman menoa
      193
      3621
    2. Suomeen tarvitaan minimipalkkalaki

Suomesta on tulossa yhä enmmän kurjien palkkojen ja nollatuntisopimusten maa. "Kansainvälisen kilpailukyvyn" nimissä erityisesti sisämarkkinoilla toim
      Maailman menoa
      107
      982
    3. Taas on yksityisautoilija paha ihminen

Taas on yksityisautoilija paha ihminen Traficomin tutkimus: ”Polttoaineen tulisi maksaa ainakin 2,26 euroa litralta, jotta autoilijat alkaisivat vähe
      Maailman menoa
      103
      846
    4. Miten mä voin olla ihastunut vieläkin, vaikka mennyt yli kolme vuotta.

Tunsin jotain erittäin harvinaista vetovoimaa meidän välillä ja tiedän sun myös tunteneen. Myöhäistähän se enää on miettiä ja jos elämäntilanteeni oli
      Ikävä
      29
      524