Kielitaitoinen, 47v. 180/85 tumma, kokeilunhaluinen mies jkl:ssä viikonloppuna..
[email protected] osoitteessa odotan yhteydenottojanne 😋
Kielihoitoa Jyväskylän naisille
24
105
Vastaukset
- Anonyymi
Nuoletko b-rapun tarvittaessa?
- Anonyymi
Tottahan toki 😋
- Anonyymi
Kielitaitoinen, hiukan kinky mies odottelee neitojen / rouvien yhteydenottoja. 😋
- Anonyymi
Keski-suomen neitoja / Rouvia kuumaan kuusysiin? 😋
- Anonyymi
Oih...69 ois mun lempiasento, sä alkanut, kasvosi kiinni mun huulilla....😘
- Anonyymi
😋.
- Anonyymi
😋.
- Anonyymi
Kielikylpyjä tarjolla 😋
- Anonyymi
Edelleen 👅-mies jkl:ssä...
[email protected] osoitteessa odottelee kinky kokeilunhaluinen, vaitiolotaitoinen mies neitojen, Rouvien yhteydenottoja 😋- Anonyymi
Vieläkö mies taitavan kielen kanssa Jki:ssä? Varattu nainen olisi n. 50km päässä, täydellistä suuhoitoa vailla 💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö mies taitavan kielen kanssa Jki:ssä? Varattu nainen olisi n. 50km päässä, täydellistä suuhoitoa vailla 💋
Mihinkäs minä, täällä olen😘
Millainen nainen siellä ja milloin haluaisit tavata?
S-posti yllä, jos siellä haluat kirjoitella.
- 👅-mies
- Anonyymi
👅 kivaa tarjolla 😋
- Anonyymi
Harmi kun niin kaukana...kaipaisin kovasti kielihoitoa...aivan kiimassa ollut jo pitkään ..
- Anonyymi
Hei sinä upea nainen! Jos olet sellaisen tarpeessa Uusimaalla niin täällä ehdokas..? 👅 m25 Helsinki ;)
- Anonyymi
Hhmm, missäpäin sä...josko kuitenkin 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hhmm, missäpäin sä...josko kuitenkin 😋
Kymenlaaksossa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kymenlaaksossa..
Hhmm, ok...aina silloin tällöin Kotkassa käyn, josko ohi ajaessa luonasi vierailisin😋
Millainen oot...jatketaanko s-postitse? Osoite ylempänä viestiketjussa.
👅-mies jkl - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hhmm, ok...aina silloin tällöin Kotkassa käyn, josko ohi ajaessa luonasi vierailisin😋
Millainen oot...jatketaanko s-postitse? Osoite ylempänä viestiketjussa.
👅-mies jklLaitoin postia..😍
Täällä olisi sporttinen fiksu sekä opiskeleva 23v miehenalku, jos joku nainen sattuisi kiihottumaan nuoren miehen innosta. :P
- Anonyymi
Intoile vaan kotonas tissiposki
- Anonyymi
Päijät-häme ja keski-suomi alueella hyvä nuolija!
Kiinnostaako ketään?- Anonyymi
No ei vitussa kiinnosta
- Anonyymi
Kielikivaa tarjolla Keski-suomen neidoille / Rouville 😋
- Anonyymi
Painu jo muualle ruikuttaan hupiukko
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108