Kielitaitoinen, 47v. 180/85 tumma, kokeilunhaluinen mies jkl:ssä viikonloppuna..
[email protected] osoitteessa odotan yhteydenottojanne 😋
Kielihoitoa Jyväskylän naisille
24
149
Vastaukset
- Anonyymi
Nuoletko b-rapun tarvittaessa?
- Anonyymi
Tottahan toki 😋
- Anonyymi
Kielitaitoinen, hiukan kinky mies odottelee neitojen / rouvien yhteydenottoja. 😋
- Anonyymi
Keski-suomen neitoja / Rouvia kuumaan kuusysiin? 😋
- Anonyymi
Oih...69 ois mun lempiasento, sä alkanut, kasvosi kiinni mun huulilla....😘
- Anonyymi
😋.
- Anonyymi
😋.
- Anonyymi
Kielikylpyjä tarjolla 😋
- Anonyymi
Edelleen 👅-mies jkl:ssä...
[email protected] osoitteessa odottelee kinky kokeilunhaluinen, vaitiolotaitoinen mies neitojen, Rouvien yhteydenottoja 😋- Anonyymi
Vieläkö mies taitavan kielen kanssa Jki:ssä? Varattu nainen olisi n. 50km päässä, täydellistä suuhoitoa vailla 💋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vieläkö mies taitavan kielen kanssa Jki:ssä? Varattu nainen olisi n. 50km päässä, täydellistä suuhoitoa vailla 💋
Mihinkäs minä, täällä olen😘
Millainen nainen siellä ja milloin haluaisit tavata?
S-posti yllä, jos siellä haluat kirjoitella.
- 👅-mies
- Anonyymi
👅 kivaa tarjolla 😋
- Anonyymi
Harmi kun niin kaukana...kaipaisin kovasti kielihoitoa...aivan kiimassa ollut jo pitkään ..
- Anonyymi
Hei sinä upea nainen! Jos olet sellaisen tarpeessa Uusimaalla niin täällä ehdokas..? 👅 m25 Helsinki ;)
- Anonyymi
Hhmm, missäpäin sä...josko kuitenkin 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hhmm, missäpäin sä...josko kuitenkin 😋
Kymenlaaksossa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kymenlaaksossa..
Hhmm, ok...aina silloin tällöin Kotkassa käyn, josko ohi ajaessa luonasi vierailisin😋
Millainen oot...jatketaanko s-postitse? Osoite ylempänä viestiketjussa.
👅-mies jkl - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hhmm, ok...aina silloin tällöin Kotkassa käyn, josko ohi ajaessa luonasi vierailisin😋
Millainen oot...jatketaanko s-postitse? Osoite ylempänä viestiketjussa.
👅-mies jklLaitoin postia..😍
Täällä olisi sporttinen fiksu sekä opiskeleva 23v miehenalku, jos joku nainen sattuisi kiihottumaan nuoren miehen innosta. :P
- Anonyymi
Intoile vaan kotonas tissiposki
- Anonyymi
Päijät-häme ja keski-suomi alueella hyvä nuolija!
Kiinnostaako ketään?- Anonyymi
No ei vitussa kiinnosta
- Anonyymi
Kielikivaa tarjolla Keski-suomen neidoille / Rouville 😋
- Anonyymi
Painu jo muualle ruikuttaan hupiukko
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️731604Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1151047YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä52882- 58831
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74776- 57760
Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli73740Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606027733Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.42716