Onko Tommi Pölhö-Kustaa?

Tommi on Tukkijoella-elokuvan Pölhö-Kustaan täydellinen stereotyyppi. Tommi kääntää onecoin some-palstojen tekstejä googlen kääntäjällä ja esittelee niitä ylpeänä "tiedonantoina". Voiko pölhömpää ihmistä maa enää päällään kantaa.

Tommi on juttujensa perusteella maailman ainoa ja oikea SATUSETÄ!!!

Sääli ettei Tommi kyennyt koskaan saattamaan koulujaan loppuun. Henkinen pääoma loppui kesken. Siksi miekkonen ei ole koskaan kyennyt hankkimaan itselleen mitään ammattiakaan.

MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAA

Poijjaat!! Taasen!

16

77

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tommi on pölhökustaa ja emävalehtelija

      • Anonyymi

        Tommi on paljon kierompi. MaanpakoloisKokkare Jyrki Käteinen on oikea Pölhö Kustaa, joka hoki: Nyt kiltti Merkkelin täti antaa Kustaallee hopiamarkan! Sitten Kustaa pääsee Sitran talooon OMAKSI pojaksi.
        Kunhan Suomi maksaa Kreikan velat Saksan pankeille.


    • Anonyymi

      Luulen että Tommilla kuitenkaan ei ole ollut pahat mielessä tuossa hommassa. (olen gaalaillassa Ignatovan kutsuttuna vieraana ja Ruotsin Carl Bilt on myös siellä)

      Hänen itsetuntoaan on hyväillyt se, että on "tärkeässä porukassa" hyväksyttynä jäsenenä ja (ainakin omasta mielestään) saa nopeammin ja enemmän sisäpiiritietoa, on enemmän kuin muut ja tekee tärkeää työtä. Ehkä hän koki myös saavansa arvostuksen tunnetta (ainakin pikkupaikkakuntien Erkeiltä ja Raimoilta) ja tunsi todella päässeensä sille kuuluisalle vihreälle oksalle. Kuitenkin kun katselee noita esiintymisiä youtubesta niin ne esiintymiset herättävät silti myötähäpeää. Ei voi mitään, näin se on.

      Mutta on nyt tainnut coinin negatiivinen leima iskostua otsaan todella lujasti, eikä ihan hevillä siitä liukene.

      Silti olen sitä mieltä että hänellä ei välttämättä ollut pahaa tarkoitusta alunperin. Toki se, että hän vielä jatkaa tuota esitystä, ei ole välttämättä kovin hyvä juttu.

      Ehkäpä on nyt peiliin katsomisen paikka ja vakavan itsetutkiskelun?

    • Anonyymi

      ...jatkoa:Hän siis saattaa olla uhri itsekin. Toki hevosmiesten tietotoimisto tietää kertoa myös järjestelmällisestä ja jopa varsin "perusteellisesta" tyylistä kerätä coin-sijoituksia.

      Silti näkisin että kaveri näki tilaisuutensa (ehkä aiemmin pettynyt samantapaisiin pyramidi-juttuihin) ja päätti että nyt kaikki likoon eikä alussa ollut aikeissa tarkoituksellisesti huijata ketään.

      Olisi silti mielenkiintoista tietää, missä vaiheessa (mikä vuosi) hänelle selvisi tosiasiassa kupletin juoni? Koska eihän mahdottoman tyhmältä vaikuta, luulisi että aika aikaisessa vaiheessa kävi ilmi, että kaikki ei ehkä olekaan kuten pitäisi. Vai olisiko usko sittenkin sokeuttanut herkän kaverin?

      • Anonyymi

        Jos tommin ryhmän huijatut tekee tutkinnan niin viranomaisten tehtävä selvittää tuokin tarkoituksellisuus tuomiota annettaessa, ei tällä palstalla tuomiota tule vaikka täältä löytyy toditeena linkit tommin edes ottamuksiin ja sanomisiin jotka on raskauttavia todisteita kun asiat sitten joskus etenee


      • Älkääs nyt!

        Lukekaa mitä bullshittiä miekkonen päästelee suljetulla facebook sivustoillaan. Keksii itse päästään faktoja ja laukoo niitä totuuksina jäsenistölle. Tää viimeisin on aika rankka: "yhtiö on Veskan ja Ignatovan suvun hallinnasssa". MUAHAHAMUAHAHAHAAA. Ignatovat häipyivät jo vuosia sitten kassan kanssa eikä heillä ole enää mitään tekemistä onecoinin kanssa.

        Miekkonen takuulla tietää puhuvansa itse keksimiään juttuja. Tommilla ei taatusti ole eikä ole koskaan ollutkaan mitään pääsyä koinismin sisäpiireihin. Korkeintaan on joskus ollut samoissa tiloissa kuin rutjake tms. Jopa Kari Wahlroos nöyryytti Tommia julkisesti Tampereen Yliopistolla pidetyssä värväystilaisuudessa. Tommi ei itse käsittänyt mitään.

        Miekkosella, joka on aina epäonnistunut elämässään, on nyt polttava tarve päteä edes joidenkin ihmisten edessä.

        Olisiko SATUSETÄ osuva nimitys ent. maajohtajalle? Tittelille jonka hän on itse keksinyt ja aikoinaan myöntänyt itselleen.

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!


      • Anonyymi
        Avotampio_ kirjoitti:

        Älkääs nyt!

        Lukekaa mitä bullshittiä miekkonen päästelee suljetulla facebook sivustoillaan. Keksii itse päästään faktoja ja laukoo niitä totuuksina jäsenistölle. Tää viimeisin on aika rankka: "yhtiö on Veskan ja Ignatovan suvun hallinnasssa". MUAHAHAMUAHAHAHAAA. Ignatovat häipyivät jo vuosia sitten kassan kanssa eikä heillä ole enää mitään tekemistä onecoinin kanssa.

        Miekkonen takuulla tietää puhuvansa itse keksimiään juttuja. Tommilla ei taatusti ole eikä ole koskaan ollutkaan mitään pääsyä koinismin sisäpiireihin. Korkeintaan on joskus ollut samoissa tiloissa kuin rutjake tms. Jopa Kari Wahlroos nöyryytti Tommia julkisesti Tampereen Yliopistolla pidetyssä värväystilaisuudessa. Tommi ei itse käsittänyt mitään.

        Miekkosella, joka on aina epäonnistunut elämässään, on nyt polttava tarve päteä edes joidenkin ihmisten edessä.

        Olisiko SATUSETÄ osuva nimitys ent. maajohtajalle? Tittelille jonka hän on itse keksinyt ja aikoinaan myöntänyt itselleen.

        MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAAAA

        Poijjaat!! Taasen!

        Eikös maajohtaja juurikin moittinut Järvistä satusedäksi, vaikka itse on pahimman luokan satuilija?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös maajohtaja juurikin moittinut Järvistä satusedäksi, vaikka itse on pahimman luokan satuilija?

        Jos Järvinen ei olisi alkanut mollausta, olis suomessa 1000000000 miljönääriä.

        Ei kaikkea voi vastustaa, eikä kannata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös maajohtaja juurikin moittinut Järvistä satusedäksi, vaikka itse on pahimman luokan satuilija?

        Jos Järvinen ei olisi alkanut mollausta, olis suomessa 1000000000 miljönääriä.

        Ei kaikkea voi vastustaa, eikä kannata


    • Anonyymi

      Satusetä Tommilla viiraa pahasti päästä. Satusetä ei tajua että juna meni jo. Satusetä jäi itse asemalle.

      • Anonyymi

        Voisiko kyse puhtaasti mielenterveyden ongelmasta?
        Kyllähän moni harhoista kärsivä tai pakkomielteisesti johonkin asiaan suhtautuva voi olla varsin uskottava asiassaan.

        Tai jopa fanaattinen.


    • Satusedallämme on pahoja antipatioita Petteri Järvistä vastaan, joka julkaisee uuden onecoinia koskevan kirjansa 26.2. ja Tommikin on kutsuttu mukaan. Hän kuitenkin kieltäytyy kutsusta?!? Outoa, viimeinkin hän saisi tilaisuuden argumentoida onecoinismin puolesta ja esittää FAKTOJA!

      Onecoinin suljetussa naamaryhmässä joku nimeltämainitsematon tivaa onko Petterillä FAKTOJA väitteidensä tueksi ja uhoaa menevänsä paikalle kyseenalaistamaan. Toivottavasti meneekin ja toivottavasti joku videoisi tilaisuuden!! Olisi mielenkiintoista kuulla millaisia FAKTOJA koinismin puolustajilla on esittää!

      Yksi "fakta" lienee että (ilmeisesti?) Bulgarian ja Saksan viranomaiset ovat jollain tavalla (?) todistaneet että onecoinilla on lohkoketju. Tästä olisi hienoa saada lisätietoa. Näyttää nimittäin siltä että coinistit itse ovat ainoa taho joilla on tietoa tästä "tutkimuksesta". Kukaan muu ei ole kuullut sellaisesta mitään.

      MUAHAHAMUAHAHAMUAHAHAHAHAAAAAA

      Poijjaat!! Taasen!

    • Anonyymi

      Tommin olisi nyt syytä mennä julkisesti puolustamaan kolikkoa. Ihme juttu kun hän kieltäytyy? Eikö lahkolaiset ihmettele yhtään?

      • Anonyymi

        Uskomaton heppu!
        Olisi kuvitellut että olisi edes HIUKAN selkärankaa mutta EI.

        Itse uskoin noita huuhaa juttuja (soimaan itseäni loppuelämäni tyhmyydestä) mutta myönnän että helppo raha houkutti.

        Lopputulos oli että kaikki meni ja nyt ei puhuta mistään muutamasta tonnista tai edes kymppitonnista. Sellaiset summat voikin ”hymyillen hävitä” koska meikäläinenkin tajuaa ihan pirun hyvin että sijoittamisessa on aina kuitenkin riski.
        Mutta nyt tuntuu että tämä ei ollut ”tavallinen riski” joka realisoitui vaan tietoinen huijaus.

        Ne ovat kaksi eri asiaa samperi sentään!


      • Anonyymi

        Ei huijarin kannata paikan päälle mennä valehtelemaan lisää, muuten koko pohja tippuu lopullisesti pelkkiin valheisiin perustuvasta suljetusta tommin ryhmältä!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei huijarin kannata paikan päälle mennä valehtelemaan lisää, muuten koko pohja tippuu lopullisesti pelkkiin valheisiin perustuvasta suljetusta tommin ryhmältä!

        Se on mysteeri tosiaan miksi kukaan lahkolainen ei reagoi vaikka johtaja esittää todellista antijohtajuutta?!?!?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      145
      1980
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      114
      1527
    3. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      92
      1350
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1282
    5. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      89
      1275
    6. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      207
      1121
    7. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      47
      1057
    8. Venäjä lähettää 480 tuhannen sotilaan armeijan Suomen rajalle

      Miten Suomessa vastataan Venäjän uhkaan sotilaallisesti
      Maailman menoa
      204
      1032
    9. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      98
      1027
    10. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      229
      861
    Aihe