Hienoa Pekonen, suunnittelemasi KOMissio siis pohtii alaasi kuuluvaa sosialistiturvaa siis yli 2 vuotta. Hyvä. Sosialistit voivat siis olla turvassa koko mahdollisen vaalikauden. ihan hetihän ei tietenkään tarvitse KOMissiota nimittää, ehtiihän sen syssymmälläkin. Tuo KOMissio ei vain tule koskaan saamaan mitään aikaan halutussa sosiaaliturvassa, koska sitä ei nimetä heti, eikä se ehdi tekemään sosiaaliturvan osalta 2 vuodessa yhtään mitään, vaalikausi loppuu ja Pekonen on pelastettu. ninnan nunnan. Lisää KOMissioita vasurit.
Hirviniemen kopio A-K Pekonen pykää Komission !
6
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin. Persuthan hoitaisivat koko soten perustamalla heti keskitysleirejä ideologiansa mukaisesti.
- Anonyymi
Pekonen on asettanut tavoitteeksi että on helpompi hakea tukea.
Joku voisi asettaa ainakin yhdeksi reunaehdoksi säästöt, mutta ei vassari.
Hän ei TV uutisten haastattelussa edes tiennyt oman vastuualueen budjettia. Yksi numero ja tärkein, eikä tiedä. Tyypillistä vasemmistolle, ei sillä väliä, kunhan vaan saa lisää rahaa jostakin.- Anonyymi
Miksi haukut ihmistä, joka ajaa sinun etujasi tässäkin asiassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun hän esitti KOMissionsa kuten esitti, niin pallivahan ja harjakaisen roolihahmojen kautta olisi jo edes joskus jossain. Nyt Vassaeiden kautta ei koskaan eikä missään = aika loppuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko sinä, että Pekonen oikeasti ajaa kaikkien sosiaaliturvan parannusta ? Lisäbudjetteja tehdään 1/2 vuosittain. Onko ehdotusta tulossa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei aja. Minun eikä kenenkään etuja ei aja ministeri, jolla ei ole kokonaisuushallinnassa. Enkä hauku vaan kyseenalaistan hänen ammattitaidon johtaa isoja kokonaisuuksia.
Systeemit ja järjestelmät tulee saada parempaan kuntoon, jotta voimme säästää valtion ja kuntien hallinnossa. Jotta jää rahaa oikeasti niille jotka sitä tarvitsevat.
Ison hankkeen, niin kuin sote, on tärkeää että tavoitteet on kirkkaasti mielessä.
Jos ministeri itse ei edes osannut yhtä numeroa eli kuinka paljon hänen tärkein budjetti numero euroina on vuodessa on mielestäni kykenemätön johtaja. Pelkään että päätöksentekoa ohjaa mielipiteet ja tunteet. Lopputulemana kustannukset karkaavat käsistä.
Voitko itse millään ymmärtää ettei raha kasva puussa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462912Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3672047- 401777
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii371742Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321421Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931221- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328965Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110948Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782