Ettekö näe kuinka väärinvalinneet saavat rankaistuksen teoistaan?
https://yle.fi/uutiset/3-11209962
Haluatteko itse kokea saman?
Vieläkö ateistit kieltävät tosiasiat?
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olematon jumala ei uskonnollisia fanaatikkoja pelasta.
- Anonyymi
Nuohan ne vasta uskovaisia ovat tuolla leirillä en usko että yhtäkään ateistia joukossa.Uskovaisille sattuu ja tapahtuu parempi pysyä erossa kaikista näistä uskonkaheleista oli tämä fanaattisuus sitten mitä uskontoa tahansa
Logiikkasi ontuu pahasti. Esimerkiksi Helsinki on täysin lumeton ja julkijumalattomuus ja kaikenlainen synnnillinen rietastelu lisääntyy koko ajan. Logiikallasi Helsinki pitäisi haudata metrien lumikinosten alle.
- Anonyymi
Juuri näin. Ja pohjoisessa, missä lestadiolaisuus on voimissaan, pitäisi auringon paistaa ja kukkien kukkia.
- Anonyymi
Kreationismi, homojen ja muiden uskontojen vihaaminen eivät siis tehneet näitä ihmisiä immuuneiksi sääolosuhteille?
- Anonyymi
Mutta heillehän tuli siellä kodikkaat olot.
- Anonyymi
En kiellä sitä tosiasiaa, että olet vähäjärkinen.
- Anonyymi
Kyllä. Me ateistit kiellämme edelleen tosiasiat. Ottaako se päähän?
- Anonyymi
Te teistit tykkäätte teeskennellä ateistia. Ottaako teitä päähän totuus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Te teistit tykkäätte teeskennellä ateistia. Ottaako teitä päähän totuus?
Pannuun ottaa lähinnä todisteiden puute.
Usko?
Ei kiitos.
En usko.
En tiedä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pannuun ottaa lähinnä todisteiden puute.
Usko?
Ei kiitos.
En usko.
En tiedä.Kyllä teisti tietää!
Olevansa väärässä muttei tunnista.
- Anonyymi
Ateistejako tuolla leirillä onkin? Minä kun luulin, että nuo niitä uskovia oikein ovatkin. Sama Aabrahamin ja Iisakin Jumala, kuin kotoisilla hihhuleillakin, mutta paljon jämäkämpi ote uskonasioihin kuin täkäläisillä vellihousuilla.
Ei tuo rangaistus ole. Se on kasvattava koettelemus, jonka kärsittyään kruunu on paratiisissa entistä kirkkaampi. Kehottaisin suomalaisia hellareita ja muita totisessa uskossa olevia hankkimaan puolihoukkueteltan ja menevään lumiseen metsään totisesti harjoittamaan totista uskoa. Eikä sitten valmiiksi pikottuja puita mukaan. - Anonyymi
1 1= kvanttifluktuaationa olemattomasta tyhjästä syntynyt universumi!
Kyllä ateisti tietää!- Anonyymi
Eikös joku uskis ollut täällä niin tyhmä, että luuli kvanttifluktuaation olevan ateistien yleinen uskomus?
Todella ala-arvoinen avaus.
- Anonyymi
Litsit kiinni kommari, niin johan lähtee lämäri!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Litsit kiinni kommari, niin johan lähtee lämäri!
G4G:n viikonloppuraivarit taas.
- Anonyymi
Sitä se pään irti leikkuu teettää.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271326
- 1001023
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89954Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25937Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat300823- 98780
- 37683
- 109656
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.55633Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140603