Nyt olisi aika sulkea palsta

Anonyymi

ja etsiä sen ja sun tilalle jotain muuta sisältöä. Rumastihan tämä päättyi, kun osasin yhdistää sun ilmeen tuolla ja sanat täällä toisiinsa. Mutta en osaa lähteä tästä, vieläkin elää se haave meistä. Ei siitä päivässä tai parissa eroon pääse. Voi mennä kuukausiakin. Vaikka tämä ruma loppu satuttaa ja suututtaa, en sulle osaa olla vihainen. Syytön sivullinen mun tunteissa, sitähän sä. Älä muista pahalla mua. Joku hullu joka osui reitillesi, harmiton sellainen.

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En.

      • Anonyymi

        Kiitos.


    • Anonyymi

      Kyllä sä omituisista asioista päätelmiä teet. Onko puhuminen mielestäsi yliarvostettua?

      • Anonyymi

        Ei suinkaan. Puhumiseen tarvitaan kaksi. Yksinpuhuminen on pelkkää höpötystä.


    • Anonyymi

      Olet mennyt sekaisin palstaillessa. Imet rumat anonyymit kirjoitukset täällä itseesi ja sekoitat irl ihmisiin. Ymmärrä, että kuvittelet kaiken.

      • Anonyymi

        Ihan kaikenko? Livessäkin kaiken? En ihan kaikkea.


    • Anonyymi

      "Osasin yhdistää ilmeen tuolla ja sanat täällä..."

      Yhdistää varmaan osaat, mutta varmaan on myös kaksi eri henkilöä kyseessä. Siis toinen, jonka ilmeen näit ja toinen, jonka sanat luit.

      Älä ihmeessä tee tuollaisia yhdistelyjä, ota nyt järki käteen. Ja tämä on ihan omaksi parhaaksesi. Mieti!

      • Anonyymi

        Mietin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mietin.

        Hyvä niin. Olet varmasti fiksu nainen, mutta ehkä herkkä ja taiteellinen luonne, jolla on rikas, värikäs ja monipuolinen henkinen maailma.

        Teet johtopäätöksiä joskus kenties liiankin heppoisin perustein. Jos asetat johtopäätöstesi tekemisen vakuudeksi nykyistä enemmän ihan konkreettisia todisteita, saattaisi se myös samalla selkiinnyttää havaintojesi tarkkuutta ja todistusvoimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä niin. Olet varmasti fiksu nainen, mutta ehkä herkkä ja taiteellinen luonne, jolla on rikas, värikäs ja monipuolinen henkinen maailma.

        Teet johtopäätöksiä joskus kenties liiankin heppoisin perustein. Jos asetat johtopäätöstesi tekemisen vakuudeksi nykyistä enemmän ihan konkreettisia todisteita, saattaisi se myös samalla selkiinnyttää havaintojesi tarkkuutta ja todistusvoimaa.

        Missä luki että ap on nainen? 🙄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä niin. Olet varmasti fiksu nainen, mutta ehkä herkkä ja taiteellinen luonne, jolla on rikas, värikäs ja monipuolinen henkinen maailma.

        Teet johtopäätöksiä joskus kenties liiankin heppoisin perustein. Jos asetat johtopäätöstesi tekemisen vakuudeksi nykyistä enemmän ihan konkreettisia todisteita, saattaisi se myös samalla selkiinnyttää havaintojesi tarkkuutta ja todistusvoimaa.

        Olet oikeassa. Kyllä mä sen tiedän että mun perustelut ei kestä päivänvaloa. Vähän niinkuin hosun kepillä sinne tänne ja päätän, että okei nyt osui. Luen sanasi huolella ja otan opikseni. Kiitos sulle:)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä niin. Olet varmasti fiksu nainen, mutta ehkä herkkä ja taiteellinen luonne, jolla on rikas, värikäs ja monipuolinen henkinen maailma.

        Teet johtopäätöksiä joskus kenties liiankin heppoisin perustein. Jos asetat johtopäätöstesi tekemisen vakuudeksi nykyistä enemmän ihan konkreettisia todisteita, saattaisi se myös samalla selkiinnyttää havaintojesi tarkkuutta ja todistusvoimaa.

        Ja vaikka olisikin nainen, niin sitä ei oltu mainittu ennen tuota sun kommenttia eli sun kommentin sisällöltä meni nyt vähän pohja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä luki että ap on nainen? 🙄

        Just samaa tulin kysymään häneltä, että mistä tiesi mun olevan nainen. Ap on nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vaikka olisikin nainen, niin sitä ei oltu mainittu ennen tuota sun kommenttia eli sun kommentin sisällöltä meni nyt vähän pohja.

        Ehkä hän sen arvasi jostain sanoista. Olen nainen ja ap, se on totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet oikeassa. Kyllä mä sen tiedän että mun perustelut ei kestä päivänvaloa. Vähän niinkuin hosun kepillä sinne tänne ja päätän, että okei nyt osui. Luen sanasi huolella ja otan opikseni. Kiitos sulle:)

        Eipä mitään, olemme kaikki tavallaan samassa veneessä. Ikävöijiä. Joskus mielikuvitus lähtee laukalle vähän liikaakin, kun joku kirjoitus vaikuttaa juuri kuin sen oman hänen laatimalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä mitään, olemme kaikki tavallaan samassa veneessä. Ikävöijiä. Joskus mielikuvitus lähtee laukalle vähän liikaakin, kun joku kirjoitus vaikuttaa juuri kuin sen oman hänen laatimalta.

        Niin tekee. Onneksi täällä on teitä järjen ääniäkin joukossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä hän sen arvasi jostain sanoista. Olen nainen ja ap, se on totta.

        Ihan sen tekstisi kokonaisarvion perusteella rohkenin olettaa, että lienet nainen.

        Olen lukenut niin paljon sekä nais- että mieskirjailijoiden ja myös laajemminkin laajan kirjon kirjoittajien teoksia ja tekstejä, joten kai siinä on oppinut jotakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tekee. Onneksi täällä on teitä järjen ääniäkin joukossa.

        No järki ja järki, sinulla järkeä voi hyvinkin olla enemmän kuin meillä muilla yhteensä, mutta kaikilla meillä on jokin sokea pisteemme jossakin suhteessa...


    • Anonyymi

      Olette kaikki oikeassa tavallaan. Yhdistelen väärin ja kuvittelen. Mutta ootte myös väärässä. Hän oli täällä palstalla. Ette usko, mutta hän tietää ja mä tiedän.

    • Anonyymi

      Tiedän. Maailma antoi ja otti. Historiankaan mukaan ei voi enää erehtyä.

      • Anonyymi

        Tätä en ihan ymmärrä. Historian mukaan? Selvennätkö?


    • Anonyymi

      Sopu rakoko? Tekijänoikeus on aina suojani. Etsi siis sovitus, sellainen, joka sopii ikuisiksi ajoiksi.

      • Anonyymi

        Mitä, nyt en ymmärrä mitä tarkoitat?


    • Anonyymi

      Jää töistäsi.

      • Anonyymi

        en tee jääveistoksia


    • Anonyymi

      Olin täällä palstalla joo, koska tiesin sinun täällä oleilevan.
      Asioista ei ole koskaan voitu keskustella, joten täältä kärjistettyä totuutta keskustelumme pohjaksi voimme ottaa. Ei tää tähän ja näin voi päättyä.

      • Anonyymi

        Ei voi munkaan mielestä päättyä näin. Kyllä kaiken pitäisi tapahtua siellä livessä eikä täällä. Alkuen ja loppujen. Tämä menee jo ihan järjettömäksi, kuten tässä aloituksessakin. Huoh, sanon mä. Järki ja tunteet samassa päässä, kumman vuoro tänään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1590
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1341
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1279
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1258
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1253
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1234
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe