BMW aiheinen rallatus, mutta kenen biisi?
Entä jos oisi Juhiksen kanssa kihlatkin ostettu?
Entä jos liukkaria ei ois Apsille unohdettu?
Olisiko Baijerin nahkahousuille takapenkillä käyttöä, jos jonnet olisi pakoputkeen laittaneet parruu ja mälliä?
Yhtä auttaa vain Jumala, poista ylivoimainen Toyota.
Mut täällä pärjää ei kuin runkkaamalla, Bemarin muotoisen pilven alla
Sinä oot minun valon tuoja, kunnes armahtaa meidät Luoja
Ei täällä pärjää kuin miestä rakastamalla, Bemarin muotoisen pilven alla.
Kenen biisi?
7
143
Vastaukset
- Anonyymi
Hauska palsta tämä kateellisten mellastukenttä. Oletko kenties ahkera tietokonepelaaja, eikä siitä sitten tullutkaan uraa ja menestystä. Nyt on koulut käymättä ja työtä ei irtoa kuin jotain Postin varhaisjakelua 10 euroa tunnilta, eikä sillä unelmia lunasteta, kuten hienoa ja terhakkaa Bemaria tai vastaavaan. Mene kouluun jos vaan on vähääkään lukupäätä ja lykkää lapsena kerättyjä haaveita ja ala elämään realistista elämää. Sinusta voi tulla vaikka ihan kelvollinen ja yhteiskuntakelvollinen yksilö?
- Anonyymi
Terhakkaa pippeliä sinä olet Jonne vailla. 116i turbolla höystettynä odottaisi, kiipeätkö ratsaille prinssi uljas?
Max116iT - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terhakkaa pippeliä sinä olet Jonne vailla. 116i turbolla höystettynä odottaisi, kiipeätkö ratsaille prinssi uljas?
Max116iTJuuri tätä tarkoitin ja heti ilmoittautui ensimmäinen "pelipoika". Ryhdistäydy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri tätä tarkoitin ja heti ilmoittautui ensimmäinen "pelipoika". Ryhdistäydy!
Hei!! Älä vielä mee, mäkin tahdon mukaan <3
- Anonyymi
Onkos toi Lanttu Bimmermaisterin rallatuksia?
- Anonyymi
Mä luulin, että se oli pipoelin muotoisen pilven alla.
- Anonyymi
Mikä on pipoelin? Elimen pipo on kortsu, sen kyllä tiedän. Jotain bimmeristien kotkotuksia taas?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 76959
- 119724
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp81705Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm54686- 42671
- 90608
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante111563- 40513
- 41498
- 72473