Feminismiin on sisään rakennettu turvajärjestelmä, joka deaktivoi virhetilan. Feministit eivät lisäänny, joten luonnon valinta korjaa elinkelvottoman perimän.
Luonnon itsesäätely
5
171
Vastaukset
- Anonyymi
"Feministit eivät lisäänny"
Miten niin?- Anonyymi
Feministi vihaa miestä, perhettä ja lasta. Jälkeläisten määrä on minimaalinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Feministi vihaa miestä, perhettä ja lasta. Jälkeläisten määrä on minimaalinen.
"Feministi vihaa miestä, perhettä ja lasta."
Miten niin?
- Anonyymi
Kaksi feministiä lisääntyy siinä missä homot ja lesbotkin. Eli monikertaisesti, heillä ei ole mitään rajoja eikä estoja.
"Feministit eivät lisäänny, joten luonnon valinta korjaa elinkelvottoman perimän."
Tämä ei välttämättä pidä paikkaansa.
Homouskin on lisääntymistä rajoittava tekijä, mutta homoja on.
Syy homouden säilymisessä darwinistisessä järjestelmässä on juuri löydetty.
Syy homouden säilymiselle on siinä, että vaikka homo ei itse lisääntyisikään, tämän sisarukset lisääntyvät keskimääräistä enemmän.
Ja saavat myös enemmän lisääntymiskykyisiä lapsenlapsia, kuin heteroiden lapset..
Näin homous, siltä osin kun se johtuu periytymisestä, säilyy populaatiossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411359
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289966- 43855
- 33641
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145633- 38597
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528528Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44511- 107498