Feminismiin on sisään rakennettu turvajärjestelmä, joka deaktivoi virhetilan. Feministit eivät lisäänny, joten luonnon valinta korjaa elinkelvottoman perimän.
Luonnon itsesäätely
5
143
Vastaukset
- Anonyymi
"Feministit eivät lisäänny"
Miten niin?- Anonyymi
Feministi vihaa miestä, perhettä ja lasta. Jälkeläisten määrä on minimaalinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Feministi vihaa miestä, perhettä ja lasta. Jälkeläisten määrä on minimaalinen.
"Feministi vihaa miestä, perhettä ja lasta."
Miten niin?
- Anonyymi
Kaksi feministiä lisääntyy siinä missä homot ja lesbotkin. Eli monikertaisesti, heillä ei ole mitään rajoja eikä estoja.
"Feministit eivät lisäänny, joten luonnon valinta korjaa elinkelvottoman perimän."
Tämä ei välttämättä pidä paikkaansa.
Homouskin on lisääntymistä rajoittava tekijä, mutta homoja on.
Syy homouden säilymisessä darwinistisessä järjestelmässä on juuri löydetty.
Syy homouden säilymiselle on siinä, että vaikka homo ei itse lisääntyisikään, tämän sisarukset lisääntyvät keskimääräistä enemmän.
Ja saavat myös enemmän lisääntymiskykyisiä lapsenlapsia, kuin heteroiden lapset..
Näin homous, siltä osin kun se johtuu periytymisestä, säilyy populaatiossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815