Joku kaihailee pitkin ylöjärven kyliä vanhalla neliskanttisella autollaan, olisko ollut Volvo. Liukkaat kelit ni saa renkaat pyörimään tyhjää. Ampuu komeasti putkesta myös kovan pamahduksen. Järki käteen ennenku ajat jonkun ylitse, ei ole kiva maksaa loppuelämää korvauksia. Onko muut nähnyt samaa kaaharia? Mitä tällaiselle kaahailulle on tehtävissä kun poliisia ei tunnu kiinnostavan?
Nimimerkillä, kateellinen Skoda kuski
Kaahaileva auto
8
185
Vastaukset
- Anonyymi
Sama meno jatkunut Siukolantiellä,varsinkin viikonloppuisin.
- Anonyymi
Soppeenmäessä näkynyt myös sama kaahari. Ei taida tällaisille olla mitään tehtävissä.
- Anonyymi
Lieneekö sama auto pyörinyt myös Pirkkalassa.
- Anonyymi
Tänä päivänä tuntuu, että enemmän on Volvoja liikenteessä kaahaamassa, kun muutama vuosi sitten olivat Bemarit ja Audit. Onko jälkimmäisten merkkien hinnat nousseet niin, ettei teineillä ole varaa edes Sandartenilta lainata?
- Anonyymi
Myös neliskanttinen vanha mersu möyrästää usein siellä täällä
- Anonyymi
Laittamalla uretaania pakoputkeen ääni vaimenee olennaisesti joksikin aikaa.
- Anonyymi
Vähälle ajalle kaksi hurjjastelijaa Leijatiellä. Eräs oikaisi kävelytietä myöten omakotialueelle, pimeällä vauhdilla, onneksi ei ollut kukaan jalankulkija tai lastenvaunujen liikkeellä. Toinen ohitti edellä ajavan tosi kovaa. Lähellä seuranneena Leijatie on yleinen kiihdytys kaista, ilmeisesti Poliisit eivät tiedä kun ei ole näkynyt tutkaamassa. Sitten vasta kun rysähtää pahasti, sehän on käytäntö.
- Anonyymi
Taitaa tämä kaahailu keskittyä suurimmilta osin tuollaisiin vanhoihin volvoihin. Onko vanha volvo nykyään amisten suosiossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503834
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342791Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262438- 201869
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51799- 1851756
- 271477
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3861459Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91238