Nyt niitä saa etuvetoisia swiftejä

Anonyymi

Nyt kannattaa ostaa niin kauan kuin uninen maahantuoja herää ja poistaa myyntilistalta. Etuvetoinen swift rokkaa.

10

62

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ihanaa, kun kerroit tämän provosi kaikille ilman minkäänlaisia linkkejä!

    • Anonyymi

      Niin saa, mutta vain automaattina. Varustelu paljon heikompi kuin 4wd hybridissä ja hinta vain pari tonnia vähemmän. Tulihan tuo mainos postilaatikkoon, Suzuki sähköistyy tule koeajamaan Swift ja Vitara KEVYThybridit.

      Itseä ei tuo kevythybridi oikein innosta. Käytännössä iso "starttimoottori" joka avustaa kiihdytyksissä, laskien hieman kulutusta ja päästöjä. Ite ajan tällä hetkellä uutena ostetulla Swift vm. 2012 ja kilometrejä 197 000, keskikulutus talvella 6,2 l/100km ja kesällä 5,8l/100km. Mihin tarvitsen kevythybridiä?

      Tuon automaatti Swiftin vois käydä koeajamassa, onhan tuota vaihdekeppiä jo kohta 40 vuotta liikutellu, automaatti hiukan alkanut kiinnostaan.

      • Anonyymi

        Minäkin oikein yllätyin kun Suzukilta tuli mainospostia. Hyvin harvinaista!
        Ehkäpä tämäkin tuli vain siksi että mulla oli joskus Suzuki mutta nykyään ajelen toisenmerkkisellä autolla joka ei ole edes myynnissä ko. monimerkkiliikkeessä josta mainos tuli.


    • Anonyymi

      CVT automaatti on tietysti portaattomana teoriassa mukava ajettava mutta CVT laatikon kestävyys pidemmän päälle arveluttaa.
      Myöntäisivät jo että Suzuki on sellainen perusauto jota nelivetoa ja automaattivaihteistoa kaipaava Premium -väki ei vilkaisekaan ja toisivat etuveto -Swiftin manuaalilootalla myyntiin, luotettava perusauto perusautoa kaipaavalle kansalle.

      • Anonyymi

        Olenko minä viisas ihminen kun en aja Suzukilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olenko minä viisas ihminen kun en aja Suzukilla.

        Tuskimpa se auto ihmistä viisaaksi tai tyhmäksi tekee. Tee älykkyystesti jos haluat viisauttasi määritellä.

        Kyllä viisaita ihmisiä muillakin autoilla ajaa kuin suzukilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskimpa se auto ihmistä viisaaksi tai tyhmäksi tekee. Tee älykkyystesti jos haluat viisauttasi määritellä.

        Kyllä viisaita ihmisiä muillakin autoilla ajaa kuin suzukilla.

        Minä ajan TSI DSG autolla. Hyvin toimii ja olenhan minä aika viisas ihminen 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ajan TSI DSG autolla. Hyvin toimii ja olenhan minä aika viisas ihminen 😀

        Mitä nyt vähän dsg nykii ja öljyä pittää aina lisätä mutta olinhan minäki joskus viisas.


    • Anonyymi

      Saisi olla neliveto-automaatti-hybrid samassa paketissa.
      Kyllä noi CVTvaihteistot on kestäneet ainakin Toyotassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2010
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1719
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1691
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1656
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1646
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1447
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe