Nyt niitä saa etuvetoisia swiftejä

Anonyymi

Nyt kannattaa ostaa niin kauan kuin uninen maahantuoja herää ja poistaa myyntilistalta. Etuvetoinen swift rokkaa.

10

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihanaa, kun kerroit tämän provosi kaikille ilman minkäänlaisia linkkejä!

• Anonyymi

Niin saa, mutta vain automaattina. Varustelu paljon heikompi kuin 4wd hybridissä ja hinta vain pari tonnia vähemmän. Tulihan tuo mainos postilaatikkoon, Suzuki sähköistyy tule koeajamaan Swift ja Vitara KEVYThybridit.

Itseä ei tuo kevythybridi oikein innosta. Käytännössä iso "starttimoottori" joka avustaa kiihdytyksissä, laskien hieman kulutusta ja päästöjä. Ite ajan tällä hetkellä uutena ostetulla Swift vm. 2012 ja kilometrejä 197 000, keskikulutus talvella 6,2 l/100km ja kesällä 5,8l/100km. Mihin tarvitsen kevythybridiä?

Tuon automaatti Swiftin vois käydä koeajamassa, onhan tuota vaihdekeppiä jo kohta 40 vuotta liikutellu, automaatti hiukan alkanut kiinnostaan.

• Anonyymi

Minäkin oikein yllätyin kun Suzukilta tuli mainospostia. Hyvin harvinaista!
        Ehkäpä tämäkin tuli vain siksi että mulla oli joskus Suzuki mutta nykyään ajelen toisenmerkkisellä autolla joka ei ole edes myynnissä ko. monimerkkiliikkeessä josta mainos tuli.

• Anonyymi

CVT automaatti on tietysti portaattomana teoriassa mukava ajettava mutta CVT laatikon kestävyys pidemmän päälle arveluttaa.
      Myöntäisivät jo että Suzuki on sellainen perusauto jota nelivetoa ja automaattivaihteistoa kaipaava Premium -väki ei vilkaisekaan ja toisivat etuveto -Swiftin manuaalilootalla myyntiin, luotettava perusauto perusautoa kaipaavalle kansalle.

• Anonyymi

Olenko minä viisas ihminen kun en aja Suzukilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenko minä viisas ihminen kun en aja Suzukilla.

Tuskimpa se auto ihmistä viisaaksi tai tyhmäksi tekee. Tee älykkyystesti jos haluat viisauttasi määritellä.

Kyllä viisaita ihmisiä muillakin autoilla ajaa kuin suzukilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskimpa se auto ihmistä viisaaksi tai tyhmäksi tekee. Tee älykkyystesti jos haluat viisauttasi määritellä.

Kyllä viisaita ihmisiä muillakin autoilla ajaa kuin suzukilla.

Minä ajan TSI DSG autolla. Hyvin toimii ja olenhan minä aika viisas ihminen 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ajan TSI DSG autolla. Hyvin toimii ja olenhan minä aika viisas ihminen 😀

Mitä nyt vähän dsg nykii ja öljyä pittää aina lisätä mutta olinhan minäki joskus viisas.

• Anonyymi

Saisi olla neliveto-automaatti-hybrid samassa paketissa.
      Kyllä noi CVTvaihteistot on kestäneet ainakin Toyotassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      90
      6352
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3803
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3170
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      370
      1726
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1398
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1330
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      959
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      956
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      880
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      859
    Aihe