Nyt niitä saa etuvetoisia swiftejä

Anonyymi

Nyt kannattaa ostaa niin kauan kuin uninen maahantuoja herää ja poistaa myyntilistalta. Etuvetoinen swift rokkaa.

10

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ihanaa, kun kerroit tämän provosi kaikille ilman minkäänlaisia linkkejä!

• Anonyymi

Niin saa, mutta vain automaattina. Varustelu paljon heikompi kuin 4wd hybridissä ja hinta vain pari tonnia vähemmän. Tulihan tuo mainos postilaatikkoon, Suzuki sähköistyy tule koeajamaan Swift ja Vitara KEVYThybridit.

Itseä ei tuo kevythybridi oikein innosta. Käytännössä iso "starttimoottori" joka avustaa kiihdytyksissä, laskien hieman kulutusta ja päästöjä. Ite ajan tällä hetkellä uutena ostetulla Swift vm. 2012 ja kilometrejä 197 000, keskikulutus talvella 6,2 l/100km ja kesällä 5,8l/100km. Mihin tarvitsen kevythybridiä?

Tuon automaatti Swiftin vois käydä koeajamassa, onhan tuota vaihdekeppiä jo kohta 40 vuotta liikutellu, automaatti hiukan alkanut kiinnostaan.

• Anonyymi

Minäkin oikein yllätyin kun Suzukilta tuli mainospostia. Hyvin harvinaista!
        Ehkäpä tämäkin tuli vain siksi että mulla oli joskus Suzuki mutta nykyään ajelen toisenmerkkisellä autolla joka ei ole edes myynnissä ko. monimerkkiliikkeessä josta mainos tuli.

• Anonyymi

CVT automaatti on tietysti portaattomana teoriassa mukava ajettava mutta CVT laatikon kestävyys pidemmän päälle arveluttaa.
      Myöntäisivät jo että Suzuki on sellainen perusauto jota nelivetoa ja automaattivaihteistoa kaipaava Premium -väki ei vilkaisekaan ja toisivat etuveto -Swiftin manuaalilootalla myyntiin, luotettava perusauto perusautoa kaipaavalle kansalle.

• Anonyymi

Olenko minä viisas ihminen kun en aja Suzukilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olenko minä viisas ihminen kun en aja Suzukilla.

Tuskimpa se auto ihmistä viisaaksi tai tyhmäksi tekee. Tee älykkyystesti jos haluat viisauttasi määritellä.

Kyllä viisaita ihmisiä muillakin autoilla ajaa kuin suzukilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuskimpa se auto ihmistä viisaaksi tai tyhmäksi tekee. Tee älykkyystesti jos haluat viisauttasi määritellä.

Kyllä viisaita ihmisiä muillakin autoilla ajaa kuin suzukilla.

Minä ajan TSI DSG autolla. Hyvin toimii ja olenhan minä aika viisas ihminen 😀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ajan TSI DSG autolla. Hyvin toimii ja olenhan minä aika viisas ihminen 😀

Mitä nyt vähän dsg nykii ja öljyä pittää aina lisätä mutta olinhan minäki joskus viisas.

• Anonyymi

Saisi olla neliveto-automaatti-hybrid samassa paketissa.
      Kyllä noi CVTvaihteistot on kestäneet ainakin Toyotassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 482
      7140
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2551
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      227
      2548
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      157
      1844
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1728
    6. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1138
    7. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1133
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1125
    9. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      2
      1055
    10. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1054
    Aihe