Nyt kannattaa ostaa niin kauan kuin uninen maahantuoja herää ja poistaa myyntilistalta. Etuvetoinen swift rokkaa.
Nyt niitä saa etuvetoisia swiftejä
10
98
Vastaukset
- Anonyymi
Ihanaa, kun kerroit tämän provosi kaikille ilman minkäänlaisia linkkejä!
- Anonyymi
Et sä osaa käyttää nettiä. ???
https://www.autotie.fi/uudet-autot/suzuki/swift/1-2-dualjet-2wd-gl-cvt/226943
- Anonyymi
Niin saa, mutta vain automaattina. Varustelu paljon heikompi kuin 4wd hybridissä ja hinta vain pari tonnia vähemmän. Tulihan tuo mainos postilaatikkoon, Suzuki sähköistyy tule koeajamaan Swift ja Vitara KEVYThybridit.
Itseä ei tuo kevythybridi oikein innosta. Käytännössä iso "starttimoottori" joka avustaa kiihdytyksissä, laskien hieman kulutusta ja päästöjä. Ite ajan tällä hetkellä uutena ostetulla Swift vm. 2012 ja kilometrejä 197 000, keskikulutus talvella 6,2 l/100km ja kesällä 5,8l/100km. Mihin tarvitsen kevythybridiä?
Tuon automaatti Swiftin vois käydä koeajamassa, onhan tuota vaihdekeppiä jo kohta 40 vuotta liikutellu, automaatti hiukan alkanut kiinnostaan.- Anonyymi
Minäkin oikein yllätyin kun Suzukilta tuli mainospostia. Hyvin harvinaista!
Ehkäpä tämäkin tuli vain siksi että mulla oli joskus Suzuki mutta nykyään ajelen toisenmerkkisellä autolla joka ei ole edes myynnissä ko. monimerkkiliikkeessä josta mainos tuli.
- Anonyymi
CVT automaatti on tietysti portaattomana teoriassa mukava ajettava mutta CVT laatikon kestävyys pidemmän päälle arveluttaa.
Myöntäisivät jo että Suzuki on sellainen perusauto jota nelivetoa ja automaattivaihteistoa kaipaava Premium -väki ei vilkaisekaan ja toisivat etuveto -Swiftin manuaalilootalla myyntiin, luotettava perusauto perusautoa kaipaavalle kansalle.- Anonyymi
Olenko minä viisas ihminen kun en aja Suzukilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olenko minä viisas ihminen kun en aja Suzukilla.
Tuskimpa se auto ihmistä viisaaksi tai tyhmäksi tekee. Tee älykkyystesti jos haluat viisauttasi määritellä.
Kyllä viisaita ihmisiä muillakin autoilla ajaa kuin suzukilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskimpa se auto ihmistä viisaaksi tai tyhmäksi tekee. Tee älykkyystesti jos haluat viisauttasi määritellä.
Kyllä viisaita ihmisiä muillakin autoilla ajaa kuin suzukilla.Minä ajan TSI DSG autolla. Hyvin toimii ja olenhan minä aika viisas ihminen 😀
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä ajan TSI DSG autolla. Hyvin toimii ja olenhan minä aika viisas ihminen 😀
Mitä nyt vähän dsg nykii ja öljyä pittää aina lisätä mutta olinhan minäki joskus viisas.
- Anonyymi
Saisi olla neliveto-automaatti-hybrid samassa paketissa.
Kyllä noi CVTvaihteistot on kestäneet ainakin Toyotassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400004827140- 262551
- 2272548
- 1571844
- 1141728
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621138- 741133
IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka4112524h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?21055Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01054