Kajon nurin?

Anonyymi

Onko Kajon todella mennyt nurin!!

91

1863

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tarkoitat ? Mennyt nurin, kaatunut ?

      • Anonyymi

        konkurs u know.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        konkurs u know.

        Hakeutunut saneeraukseen. Pääseekö-ei vielä vahvistettu. Jos ei pääse niin konkurssi.


    • Anonyymi

      Konkurssi tulee ehkä saneeraus eka mutta sen jälkeen tulee myös

    • Anonyymi

      Mites se pörssiin menon kanssa?
      Ostohousut jalassa tässä, laitan eläkerahat kiinni Kajoniin heti kun tilaisuus tulee

    • Anonyymi

      Kajon Taksiliikenne Oy on ilmoittanut viime torstaina 13.2. patentti-ja rekisterihallitukselle, että osakepääoma on menetetty. Tokihan tuo nyt oli itsestäänselvyys, kun samainen firma on jättänyt velkasaneeraushakemuksen jo 31.1. Tämä firma EI OLE toimittanut vuoden 2017 tilinpäätöstään patentti- ja rekisterihallitukselle, vaikka prh sen on jo kohta kaksi kuukautta kehottanut toimittamaan.

      Kajon Oy ilmoitti osakepääomansa menettämisestä jo joulukuun alussa ja jätti velkasaneeraushakemuksen samoin 31.1.

      Kajon Kalustohallinta Oy ei ole ilmoittanut osakepääomansa menettämistä, mutta velkasaneeraushakemus on jätetty myös 31.1.

      Kajon-konsernin emoyhtiötä Kajon Group Oy:tä on prh:n toimesta kehotettu toimittamaan konsernitilinpäätökset vuodelta 2018. Kajon-konsernin lukuisia tytäryhtiöitä on prh:n toimesta pyydetty toimittamaan tilinpäätöksiä, osalta jopa vuoden 2016 tilinpäätöksiä.

      Eikö patentti- ja rekisterihallituksen kehotuksilla ja valvontakirjeillä ole mitään merkitystä? Onko ne semmosia "soo soo" -sormenheilutteluita?

      Ja kun täysin selkeää on, että koko Kajon-konserni on totaalisen perseauki eivätkä omista edes teippejä leasing-autojensa kyljissä, niin näinköhän ne silti jollakin keinolla itsensä vielä kuiville nostavat? Mitä luulette?

    • Anonyymi

      Tuntuisi että ei se tuosta enää nouse, mutta saneeraus kaiken muuttaa voi. Kyllähän sinne kassaan rahaa tulee tuosta ajamisesta. Eli jos velat lähtee isossa määrin niin voi olla että saa kannattavaksi. Saneerauksessahan voidaan määrätä muutakin kuin vain velkoja leikattavaksi.

      • Anonyymi

        Voi myös olla että valtio/kunta/joku bailouttaa koska sopimuskyydit pitää ajaa


    • Anonyymi

      Kajonin autot kadonneet Turun asemilta,juna- sekä l-a.Mikä tilanne pääkaupunkiseudulla ?Asiakkaille riittä autoja,vaikka yksi on joukosta poissa !Kajonin kuskit karmean vedätyksen kohteena,ei hyvältä näytä!

      • Anonyymi

        Vaikee ajaa, kun polttoainekortit ei toimi - toimii - ei toimi - toimii - ei toimi... Ite viitti bensoja kuitenkaan maksaa.


      • Anonyymi

        Toissailtana Pasilassa oli Bemari jonon hännillä.


    • Anonyymi

      Kai siellä ovet käy kokoajan. Eikä kukaan anna luottoa ja autot ei pyöri joten ei ole tuloja.

      • Anonyymi

        Näkyy niitä autoja ainakin Helsingissä aivan samaa tahtia kuin ennenkin.


    • Anonyymi

      Näyttää Kajon Oy:llä olevan yrityskiinnityksiä. Mitä luin prh n sivuilta niin koskee tavaramerkkiä yms. Eli voiko tästä ymmärtää sen että Kajon "brändi" siirtyy konkursissa velkojille. Yleensähän kait tehdään niin että konkan tehnyt yrittäjä ostaa logot jne ja perustaa vaan uuden yhtiön. Nyt ei onnistu ihan samalla tavalla vai?

      • Anonyymi

        Kajonin "brändi" on negatiivinen. Ei siitä kukaan täysjärkinen mitään maksa ja sitä riesakseen ota. Tai sillä nimellä uutta firmaa perusta. Kun Kajon aikanaan menee konkurssiin, niin se menee kyllä kokonaan, nimeä myöten.


    • Anonyymi

      Onkohan siitä velkasaneerauksesta kuulunut mitään?

      • Anonyymi

        En siitä tiedä mutta tänä aamuna osa Nesteen bensakorteista ei toimi kuljettajilla. Koska Shell bensakorttisopparikin jo päättynyt (kuulema omasta halusta ”yhdistää ja yksinkertaistaa” bensasopparoita) niin ei kai tässä auta kuin tankata omaan piikkiin jos löpö loppuu eikä kortti toimi?

        Toivottavasti saavat tämän tietoteknisen vian hoidettua äkkiä. Joku pessimisti tietty huutelisi että luotto evätty mutta en siihen meinaa uskoa.

        Kyllähän polttoainekorttien maksut on pakko taksifirman maksaa ajallaan, muuten on iso riski että talon omat palkatut kuljettajat eivät lähde ajamaan jos löpö pitää itse maksaa.

        Toki fränkkärit ajais siitä huolimatta koska he itse ovat ennenkin yrittäjinä hommanneet polttoaineet itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En siitä tiedä mutta tänä aamuna osa Nesteen bensakorteista ei toimi kuljettajilla. Koska Shell bensakorttisopparikin jo päättynyt (kuulema omasta halusta ”yhdistää ja yksinkertaistaa” bensasopparoita) niin ei kai tässä auta kuin tankata omaan piikkiin jos löpö loppuu eikä kortti toimi?

        Toivottavasti saavat tämän tietoteknisen vian hoidettua äkkiä. Joku pessimisti tietty huutelisi että luotto evätty mutta en siihen meinaa uskoa.

        Kyllähän polttoainekorttien maksut on pakko taksifirman maksaa ajallaan, muuten on iso riski että talon omat palkatut kuljettajat eivät lähde ajamaan jos löpö pitää itse maksaa.

        Toki fränkkärit ajais siitä huolimatta koska he itse ovat ennenkin yrittäjinä hommanneet polttoaineet itse.

        Ei kajon nuri mene minä ole yrittäjä kajon. Kaikki bensa sa kortilla . Minä maksa kajon mitä sovittu kajon maksa myös minulle. Minä tienaa tosi hyvä. Älkää valehtele täällä konkurssi ei pidä paikka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En siitä tiedä mutta tänä aamuna osa Nesteen bensakorteista ei toimi kuljettajilla. Koska Shell bensakorttisopparikin jo päättynyt (kuulema omasta halusta ”yhdistää ja yksinkertaistaa” bensasopparoita) niin ei kai tässä auta kuin tankata omaan piikkiin jos löpö loppuu eikä kortti toimi?

        Toivottavasti saavat tämän tietoteknisen vian hoidettua äkkiä. Joku pessimisti tietty huutelisi että luotto evätty mutta en siihen meinaa uskoa.

        Kyllähän polttoainekorttien maksut on pakko taksifirman maksaa ajallaan, muuten on iso riski että talon omat palkatut kuljettajat eivät lähde ajamaan jos löpö pitää itse maksaa.

        Toki fränkkärit ajais siitä huolimatta koska he itse ovat ennenkin yrittäjinä hommanneet polttoaineet itse.

        Älä nyt ihmeessä osta omista sitä löpöä! EiEiEi!!! Viet tallille auton jos ei löpöä saa ja pyydät palkan työpäivästä menetettynä työaikana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä nyt ihmeessä osta omista sitä löpöä! EiEiEi!!! Viet tallille auton jos ei löpöä saa ja pyydät palkan työpäivästä menetettynä työaikana.

        Kanjonillahan ne maksaa tekemättömästä työstä =D Eihän siellä meinaa saada palkkaa edes tehdystä työstä.


    • Anonyymi

      Toivottavast.
      Edessä kuitti, jossa km hinta vaivaiset 2,59 € / km.
      Jos tolla saa firmansa nurin niin rahat on piilotettu.

      Rekat liikkuu n. 1,1 € / km

      • Anonyymi

        Vanhoilla kartellitaksareilla on kusetus niin verissä, ettei ole ihme että alkaa hommat kaatumaan


      • Anonyymi

        Mitä merkitystä sillä on ,mihin hintaan rekat liikkuu?? Ääliö


      • Anonyymi

        Kuka rekkamies noin pienillä tuotolla pärjää?
        Taatusti on paskapuhetta.
        Jokin yksittäinen yrittäjä voi hetkenntoimia tuolla tuotolla, niitä kutsutaan vuoden yrittäjäksi.
        Meillä yksi taksi joka ajaa alle 1€/km tuotolla ja hyvin kattaa kulut kun on on vaan korkea käyttöaste.
        Meillä on myös pari kuorma-autoa joissa tuotto on 2-2,20€/km. Jos rekan kilsatuotto menee alle 1,50€ niin suosiolla lopettaisin hommat silloin koska yrittäjä on joko osaamaton tai sitten ei omalla markkina-alueella vaan töitä järkevään hintaan ole.


    • Anonyymi

      kyllä kaikki suomen taksit oli ennen uusistusta 100% rehelisiä jotka oli omistaneet taksinsa yli 2 vuotta oli niitäkin jotka sai 2 vuodessa asiat sekasin niin kun muulakin maailmassa avioero sairaus masennus ei jaksa yrittää on vastustusta. mutta jotka yrittäjät oli jossakin tasapainossa itsensä ja ympäristön kanssa niin 100 % rehelisia asinnsa hoitaneita.huijarit jäi jo 1970 luvulle niin kuin muukin ala. pimee työvoima tulee tosi kalliiksi pien yrittäjälle siitä piti jo taksimittarit huolen. se oli kunnia asia että vastuut hoituvat sen kyllä kollegat huomasi. ja elämän tapa. ettei voi käydä hyvin jos rokulipäivät jatkuu.

    • Anonyymi

      Kuulemma huomattavia kiristyksiä tapahtunut ja autoja ei saada enää korjattua. Ei vissiin luottoa enää heru?

      • Anonyymi

        Ei ole herunut enää aikoihin. Shell halusi korttinsa takaisin tammikuun puolivälissä. Nyt on polttoainetoimittajista jäljellä enää Neste, joka suostuu "yhteistyöhön" enää niin että limiitti maksetaan etukäteen, luottoa ei ole ollenkaan. Autokorjaamot korjaa enää käteisellä. Kesärenkaat taitaa olla Vianorilla kanissa, eivät vaihda enää edes käteisellä.

        Rahoitusyhtiöt hakee bemareita pois ympäri Suomen. Eiköhän Elisallakin mene kohta vati nurin rästien takia.

        Kajon Oy on malliesimerkki siitä, mitä tapahtuu kun yhden auton isännällä oli n. 20 vuotta sitten "visio" mutta ei vielä tänä päivänäkään osaamista tehdä juuri mitään kestävästi. Kun siihen lisätään vaikutusvaltaisia kavereita ajamaan hänen etujaan ja työtä vailla olevia kuskeja, joita pystyi palkkaamaan ja riistämään, saadaan nykyinen katastrofaalinen tilanne, jossa rahaa ei enää ole, vaikutusvaltaiset kaverit on kaikonneet ja kuskeilla on taksilain vapautuksen myötä runsaasti paikkoja, joista valita ja joista saa ihan palkkaakin tehdystä työstä.

        Jos Kajon tuosta vielä jotenkin nousee (turha pelko, ei nouse), se tekee sen riistämällä frankkarit kuiviin. Itse en ymmärrä ainuttakaan ihmistä, joka näkee Kajonin frankkarikuvion kannattavana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole herunut enää aikoihin. Shell halusi korttinsa takaisin tammikuun puolivälissä. Nyt on polttoainetoimittajista jäljellä enää Neste, joka suostuu "yhteistyöhön" enää niin että limiitti maksetaan etukäteen, luottoa ei ole ollenkaan. Autokorjaamot korjaa enää käteisellä. Kesärenkaat taitaa olla Vianorilla kanissa, eivät vaihda enää edes käteisellä.

        Rahoitusyhtiöt hakee bemareita pois ympäri Suomen. Eiköhän Elisallakin mene kohta vati nurin rästien takia.

        Kajon Oy on malliesimerkki siitä, mitä tapahtuu kun yhden auton isännällä oli n. 20 vuotta sitten "visio" mutta ei vielä tänä päivänäkään osaamista tehdä juuri mitään kestävästi. Kun siihen lisätään vaikutusvaltaisia kavereita ajamaan hänen etujaan ja työtä vailla olevia kuskeja, joita pystyi palkkaamaan ja riistämään, saadaan nykyinen katastrofaalinen tilanne, jossa rahaa ei enää ole, vaikutusvaltaiset kaverit on kaikonneet ja kuskeilla on taksilain vapautuksen myötä runsaasti paikkoja, joista valita ja joista saa ihan palkkaakin tehdystä työstä.

        Jos Kajon tuosta vielä jotenkin nousee (turha pelko, ei nouse), se tekee sen riistämällä frankkarit kuiviin. Itse en ymmärrä ainuttakaan ihmistä, joka näkee Kajonin frankkarikuvion kannattavana.

        Ajokeskuskin oli hetken ilman numeroa! Nyt joku väliaikainen puhelinliittymä nyt käytössä. Ei vaikuta kovin hyvältä kun jatkuvasti bensakorteissa ei myyntilupaa ja ajojohdon puhelinnumerokin vaihtunut ilman ennakkovaroitusta.

        Kyllä tuhkasta ylösnouseminen tuntuu joka viikko epätodennäköisemmältä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ajokeskuskin oli hetken ilman numeroa! Nyt joku väliaikainen puhelinliittymä nyt käytössä. Ei vaikuta kovin hyvältä kun jatkuvasti bensakorteissa ei myyntilupaa ja ajojohdon puhelinnumerokin vaihtunut ilman ennakkovaroitusta.

        Kyllä tuhkasta ylösnouseminen tuntuu joka viikko epätodennäköisemmältä.

        Kauheeta ! Ajojohdon vanha numero toimii.


      • Anonyymi

        Mitä huomattavia kiristyksiä tapahtunut ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä huomattavia kiristyksiä tapahtunut ?

        Lainan ei saa enää. Tai luottoa kai lähinnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainan ei saa enää. Tai luottoa kai lähinnä.

        Lainan ei saa enää. Tai luottoa kai lähinnä .

        Mitä spede kirjoittelee ? Lainan ei saa ? Luottoa kai ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainan ei saa enää. Tai luottoa kai lähinnä .

        Mitä spede kirjoittelee ? Lainan ei saa ? Luottoa kai ?

        Toimistolta kantautuneiden huhujen mukaan on mennyt autokaupat pieleen, kun lainahanat on lyöty kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toimistolta kantautuneiden huhujen mukaan on mennyt autokaupat pieleen, kun lainahanat on lyöty kiinni.

        Tuottoa kai, jos lainan saa, on se, hyvä asija.


    • Anonyymi

      Kajon Oy on perustanut koko olemassaolonsa kahteen seikkaan: kuskiensa riistämiseen ja yhteiskunnan ajoihin. Nykyään kuskien ei tarvitse olla riistettävänä, muitakin paikkoja on. Eikä Kajon voi osallistua uusiin yhteiskunnan maksamien ajojen kilpailutuksiin, koska on verovelkoja ja muita rästejä. Tilaajavastuulaki tulee vastaan

      Mitä jää jäljelle?

      • Anonyymi

        Pää siihen vetävään käteen.


      • Anonyymi

        Voisitko kertoa miten minua on riistetty ?


    • Anonyymi

      Kajon-konsernin seuraava tytäryhtiö kyykkää rytinällä, nimeltään Taksitaikuri Oy. Eka velkomustuomio jo viime vuonna, n. 5000 e, velkojana Secto automotive Oy (autojen leasing-yritys). Samalta yritykseltä on nyt toinen protestilistamerkintä, summa myös n. 5000 e. Lisäksi verottajalta merkintöjä protestilistalla 5 kpl, yhteissummaltaan n. 13 000 e.

      • Anonyymi

        Saattaapi olla näitä alihankkijoita jotka lähtenyt yrittämään asenteella > suoraan huipulle. Alle uusi sprintteri tms nahkoilla, vimpan päälle stereot subeilla yms.


    • Anonyymi

      Eihän tuo näytä hyvältä lähti täältä Lappeenrannasta eilen autot pois. En tiedä veikö rahoitusyhtiö vai mitä kävi mutta ei ole mitään millä ajaa.

    • Anonyymi

      Mites Kajonin hoitamat koulukyydit toimii ?

      • Anonyymi

        Hyvin töitä on muutenkin tullut vaan lisää. Nyt olen ajanut vuoden minun bemarilla kajonin väreissä. Kilometrejä on tullut yli 150000. Kaikki tilitykset on tullut ajoissa. Että se siitä konkurssista kateelliset th/lt kuskit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin töitä on muutenkin tullut vaan lisää. Nyt olen ajanut vuoden minun bemarilla kajonin väreissä. Kilometrejä on tullut yli 150000. Kaikki tilitykset on tullut ajoissa. Että se siitä konkurssista kateelliset th/lt kuskit.

        Luulet vaan. Toivossa on hyvä elää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin töitä on muutenkin tullut vaan lisää. Nyt olen ajanut vuoden minun bemarilla kajonin väreissä. Kilometrejä on tullut yli 150000. Kaikki tilitykset on tullut ajoissa. Että se siitä konkurssista kateelliset th/lt kuskit.

        Herää.


    • Anonyymi

      hyvin olet pärjänny siitä jää jo palkkakin jopa 2500e netto.

      • Anonyymi

        sanos muuta


    • Anonyymi

      Kajonin takseja huoltava nyrkkipaja myös myynnissä hannuksenpellossa, hintaa viisinkertaisesti yli reaaliarvon;)

      • Anonyymi

        Mikä nyrkkipaja ? Ihan samanlainen huoltoyritys kuin monet muut. Taitaa sun firmalla olla paskat housussa kun ei ole arvoa edes reaaliarvoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä nyrkkipaja ? Ihan samanlainen huoltoyritys kuin monet muut. Taitaa sun firmalla olla paskat housussa kun ei ole arvoa edes reaaliarvoa.

        Tulos miinuksella, taksiromut menee konkkaan , eli ei asiakkaita.
        Siitä reaaliarvo muodostuu, ei paskanhajusta, paskanhaju housussa saa pään sekaisin ja kuvittelemaan liikoja nyrkkipajan arvosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulos miinuksella, taksiromut menee konkkaan , eli ei asiakkaita.
        Siitä reaaliarvo muodostuu, ei paskanhajusta, paskanhaju housussa saa pään sekaisin ja kuvittelemaan liikoja nyrkkipajan arvosta.

        Joo se on hauska, kun Kajon on suurin (ainoa ?) asiakas tuolla korjaamolla niin miten käy kuten Kajon menee nurin? No korjaamo menee nurin.


    • Anonyymi

      Viime syksynä Kuljetuspalvelut Kiireinen Oy ja Pirssarit Oy ajettiin Kajonin toimesta konkurssiin. Pystyyn yhteiskunnan maksettavaksi jäi veroja ja muuta, mitä nyt "henkilöstövuokrausfirmalta" voi jäädä. Kyseessä oli siis firmat, joilla Kajon Oy:n kuskit olivat töissä.

      Vähän ennen noita konkursseja kuskien työsopimukset siirrettiin Suomen taksiliikenteen henkilöstöpalvelut oy:lle. Kyseinen firma on alunperin vuonna 2007 perustettu Kimppataksi Otaniemi Oy, joka vaihtoi nimensä vuonna 2011 Suomen taksiliikenteen henkilöstöpalvelut oy:ksi ja jäi pöytälaatikkoon odottamaan oikeaa hetkeä aktivoimista varten ja se hetki oli siis viime syksynä.

      No ei näytä olevan pitkäaikainen ratkaisu tuokaan. Helmikuun puolivälin jälkeen ko. firman päättäjätiedot on virallisista rekistereistä "poistettu" päättäjien itsensä toimesta. Ko. yhtiöllä ei ole enää virallisesti päättäjiä eikä osakeyhtiölain mukaista hallitusta. Verovelkarekisteri huutaa punaista, verot on taas pystyssä ja yhteiskunnan piikki kasvaa.

      Joko teille Kajonin kuskeille on ehdotettu uutta työsopimusta uuteen firmaan? Mitäs jos vaatisitte sopimusta ihan emofirmaan itseensä, joka ne palkatkin kuitenkin tosiasiallisesti maksaa?

    • Anonyymi

      Onko Kajonilla enää autoja? On kuulemma viety pois (rahoitusyhtiö?) 40-50 autoa ainakin. Montako niitä ylipäänsä on ollut. Varmaan fränkkejä vielä jokunen on liikenteessä.

      • Anonyymi

        Ainakin vähintään 200 autoa viety. Ehkä enemmän, minne lie, ehkä Menevälle ?


    • Anonyymi

      Väki vähenee jatkuvasti. Kokoajan lähtee porukkaa eikä lisää tule. Näyttää muutamat sissit upota laivan mukana kokonaan eikä jätä asemapaikkaansa millään. MAmu kuskit ei ymmärrä tilannetta joten ne ei tajua lähteä

      • Anonyymi

        Mamukuskit nyt eivät ole palkan takia töissä. Niillä on ihan muut syyt olla Kajonilla kuin Kajonilta saatava palkka. Enemmän ihmettelen yhtään kantista, joka tuolla vielä "töissä" on.


    • Anonyymi

      Viitien minuutia sitten ajoi kajonin taksi talomme ohi vantaalla-

      • Anonyymi

        Onneksi ajoi ohi eikä päin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ajoi ohi eikä päin

        Heh, kyllä sieltä löytyy myös ajotaidottomiakin kuljettajia, joten onnea oli mukana.


      • Anonyymi

        Tarjositko kaakkaota ja keksejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarjositko kaakkaota ja keksejä?

        En vaan pullaa ja pil…….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ajoi ohi eikä päin

        Kasu pohjaan allah ohjaa.


    • Anonyymi

      Ufo tarjosi sulle kaakaon.

    • Anonyymi

      Turussa edessäni ajoi musta BMW sedan,,kupu katolla ,menevä tekstillä.Muuten auto oli teippaamaton,oli varmaan kajonin teipit poistettu,menevän teippejä odotellessa.Taksi kuitenkin liikenteessä,joten kyllä täälläkin takseja riittävästi näin nousukautta odotellessa !

      • Anonyymi

        Juu. Ihan varmasti oli teipit poistettu. Eihän kellään muulla bemareita ole.


      • Anonyymi

        >Tosta ikkunan alta meni kans just auto, teippaamaton, eli satavarmasti Kajonin vanha.


    • Anonyymi

      On.

    • Anonyymi

      Onko Menevän mustat Priima BMW:t entisiä Kajonin fränkkäreitä? :D

      • Anonyymi

        Kyllä on. Suurin osa lähtenyt ja sai autot mukaan


    • Anonyymi

      kyllä kajonin Johto on elänny monta vuotta harhoissa ei mitään taloustietoa pitikö niiden ottaa 1000 taksia kun johto 2 vuotta sitten hehkutti. lehtien sivuilla kiuka saadaan taksat alas. ja virkamiehet yhtä harhasia että uskoo tämmösiä jehuja.berneristä puhumattakaan kun kaveri kovanen sai heti myytyä aytöt ruotsin alle perkele.

      • Anonyymi

        Kuis kajber jakselee?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuis kajber jakselee?

        Sitä ei ikinä oikeasti edes lanseerattu. Kuopattu jo hyvä tovi sitten, kaikessa hiljaisuudessa.


    • Anonyymi

      Kajon on näköjään vähentänyt auto määrää radikaalisti ja samalla on lähtenyt fränkkäreitä iso liuta. Ilmeisesti omistaja on vihdoinkin tajunnut, että bisnessmalli ei toimi, jos ei ole suurta määrää rahaa taustalla. Määrän vähentäminen voi vielä pelastaa yhtiön, jos yrityssaneeraus myönnetään, koska on edes mahdollista saada käyttöasteet ylös.

      Ennen autoilla ajettiin vain vähän, kun kuskit ei riittänyt. Myöskään automäärän takia huonoja kuskeja ei voinut irtisanoa vaan kuskit ajeli autoilla pääosin omia ajoja.

      Toki muitakin kuluja on pakko painaa alaspäin ja en ole varma onnistuuko yhtiö siinä.

      • Anonyymi

        Onko näkynyt kajonin romuja liikenteessä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko näkynyt kajonin romuja liikenteessä?

        Mikkelissä näkyi tänään yksi vessa.


    • Anonyymi

      Ainakin yksi Kajon oli eilen nurin. Nimittäin volkkari katollaan ojassa. Sitäkö aloittaja tarkoitti? :D

    • Anonyymi

      Viime viikolla piti tulla palkka mutta siirrettiin tälle viikolle. No nyt tiedon mukaan ei tule nytkään. Kiva homma.

      • Anonyymi

        Saako toimitusjohtaja, joka firmaa ajanut alas, jättipalkkansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saako toimitusjohtaja, joka firmaa ajanut alas, jättipalkkansa?

        Tottakai. Miksi ei saisi?


      • Anonyymi

        Missä asemassa oot kajonilla? Itelle tuli palkka ihan normaalisti perjantaina ja muille kuskeille kans ketä oon nähny.


    • Anonyymi

      Mitä?Mitä?Ei voi olla totta?Ei ole ???

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Joutaapa tuollainen roska kuollakkin ...
      https://seura.fi/asiat/tutkivat/taksijatti-kajonin-uusimmat-bisnessotkut/

    • Anonyymi

      Hah syyttää virusta vaikka neljä yhtiötä on konkurssissa ja kolme hakenut yrityssaneeraukseen. Kova yritys muuttaa tarinaa,,, ei mene läpi

    • Anonyymi

      Ei ole, Ajoja riittää todella hyvin korona viruksesta huolimatta. Kajon on paras. Kateelliset olkaa hiljaa.

    • Anonyymi

      Mutsis meni nurin kun faijas oli siihen kajon-nut!

    • Anonyymi

      kovat ajat menossa. nyt tuli lopulta yhtiön johtokin esiin asian kanssa. merkkejä kaatumisesta ollut jo pidemmän aikaa. siltikin tuntuu jollain tapaa yllätykseltä. vielä pari kuukautta sitten oli tilauksia ja hyvä meininki päällä. kohta muisto enää?
      mikä tässä meni pieleen? miksi mm Kovanen näyttää selviävän kyrönä kriisinkin ohi? onko todella niin hyvin hoidettu yritys? kertokaa Kovasen kuskit millaista olla töissä???

      • Anonyymi

        Minä voin kertoa millaista on olla töissä.

        - vuoron alussa mennään hakemaan auto
        - tarkistetaan että auto on kunnossa
        - laitetaan ajovälitys päälle
        - ajetaan lähimmälle tolpalle
        - odotetaan ajotarjousta
        - saadaan ajotorjous
        - ajetaan asiakkaan luokse
        - viedään asiakas minne asiakas haluaa
        - rahastetaan asiakas
        . ajetaan tolpalle
        - odotetaan ajotarjousta
        - saadaan ajotarjous
        - jne.
        - vuoron lopuksi pestään auto sisältä ja ulkoa
        - tehdään tilitykset
        - lähdetään pois töistä

        Sellaista se on olla töisä Kovasella. Yllätyitkö?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä voin kertoa millaista on olla töissä.

        - vuoron alussa mennään hakemaan auto
        - tarkistetaan että auto on kunnossa
        - laitetaan ajovälitys päälle
        - ajetaan lähimmälle tolpalle
        - odotetaan ajotarjousta
        - saadaan ajotorjous
        - ajetaan asiakkaan luokse
        - viedään asiakas minne asiakas haluaa
        - rahastetaan asiakas
        . ajetaan tolpalle
        - odotetaan ajotarjousta
        - saadaan ajotarjous
        - jne.
        - vuoron lopuksi pestään auto sisältä ja ulkoa
        - tehdään tilitykset
        - lähdetään pois töistä

        Sellaista se on olla töisä Kovasella. Yllätyitkö?

        No tuohan vaikuttaa olevan aika selkeäta ja tarkkaan miettityä, pitkälle tuotteistettua palvelua. Ainoastaan siinä että asiakas viedään sinne minne hän haluaa, saattaa tulla jotain poikkeuksia mitkä ei oikein istu lean malliin.


    • Anonyymi

      Nurin meni,😀😀😀😀😀😀😀

      • Anonyymi

        Nurin meni ja hyvä niin...
        Jotku hullut sielä vielä ajaa, se herranpelko!!!
        Eikö eräs reppana kehunut ettei tarvitse rahaa, tämä on pelkkä harrastus ja lun tulin aikoinani taloon lupasin omistajalle, että tulin töihin hänelle 😂😂😂
        Enää ei puutu kuin oikein v mäinen pesänselvittäjä.


      • Anonyymi

        Sitä saa mitä tilaa.....


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      154
      2646
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1996
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1991
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1786
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1540
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1306
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1198
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1171
    Aihe