Mitä se hyödyttää?

Anonyymi

”Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi vahingon sielullensa?”
Mark 8:36

27

417

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ”Sillä mitä se auttaa ihmistä, jos hän kaiken maailman voittais, ja sielullensa sais vahingon? taikka mitä antaa ihminen sielunsa lunastukseksi?”

      • Anonyymi

        Kaikki romppeet ja kamat jää kuitenkin tänne kun me delataan.


      • kotipaju2

        Ihmisen maaillma olimistaminen ei hyödytä yhtään päin vaiston menettää kaiken ainakin ijankaikkisen elämän, jouduu ikuiseen eroon Jumalasta kadotuskessa paholaisen kanssa.


      • Anonyymi
        kotipaju2 kirjoitti:

        Ihmisen maaillma olimistaminen ei hyödytä yhtään päin vaiston menettää kaiken ainakin ijankaikkisen elämän, jouduu ikuiseen eroon Jumalasta kadotuskessa paholaisen kanssa.

        Aivan. En vaihtaisi osia Elon Muskin kanssa, varsinkaan, jos hän ei ole Jeesuksen oma.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. En vaihtaisi osia Elon Muskin kanssa, varsinkaan, jos hän ei ole Jeesuksen oma.

        Voihan sitä noinkin yrittää itseään pettää, kun tietää varmasti, ettei kukaan vähänkään järjissään oleva, vaihda huolista vapaata elämäänsä köyhyyteen ja kurjuuteen. Puhumattakaan, että siinä kaupassa pitäisi ottaa vielä uskonharhat riesakseen.🤣


      • Anonyymi00035
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. En vaihtaisi osia Elon Muskin kanssa, varsinkaan, jos hän ei ole Jeesuksen oma.

        Niinpä! Elämme täällä vain pienen ajan rahtusen. Mitään emme vie mukana ikuisuuteen!


    • Anonyymi

      Jos omistaa koko maailman niin kenen kanssa sitä kävisi kauppaa että sen maailman markkina-arvo selviäisi.
      Olette luoneet megahyperinflaation johon voi vastata vain Venezuelan sosialistihallinto.

      • Anonyymi

        Omistaja voi tehdä omalleen mitä vain. Ja ihmisen elämä riippuu maan antimista. Jos koko maa on jonkun yksityistä omaisuutta hän voi kieltää muilta sen hyödyksikäytön.
        Nyt kaikki maailman valtioit ovat velkaa valtavasti keskupankille jolla on velkaa vastaan pantit.
        Ja jos valuutan arvo romahtaa se ei tarkoita että velkapantit mitätöityisivät. Se tekisi vain entistä mahdottomammaksi velan poismaksun


    • Anonyymi

      ”Herran silmät tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän huutoansa.”

    • Anonyymi

      Ei niin mitään.

    • Anonyymi

      Ihminen luulee tarvitsevansa kaikenlaista, mutta ei oikeasti tarvitse kovinkaan paljoa.

      • Anonyymi

        Niinpä. Kaikista vähiten uskontoa.
        Ne voisi valita vuoden turhakkeeksi.


    • Anonyymi

      Totta. En vaihtaisi osia Bill Gatesin kanssa, jos hän on jumalaton.

      • Anonyymi

        Aniharva vaihtaisi osaansa sinun, tai jonkun kaltaisesi kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aniharva vaihtaisi osaansa sinun, tai jonkun kaltaisesi kanssa.

        Ymmärrän. Iankaikkinen elämä ei kiinnosta kaikkia. Ihmisen tarvitsee tulla Jumalan herättämäksi ensin. Sitä ennen ihminen ei käsitä hengellisiä asioita lainkaan.
        Tapasin juuri hiljattain tällaisen ihmisen, joka oli vasta elämänsä ahdinkojen kautta päässyt ymmärtämään, mistä on kysymys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Iankaikkinen elämä ei kiinnosta kaikkia. Ihmisen tarvitsee tulla Jumalan herättämäksi ensin. Sitä ennen ihminen ei käsitä hengellisiä asioita lainkaan.
        Tapasin juuri hiljattain tällaisen ihmisen, joka oli vasta elämänsä ahdinkojen kautta päässyt ymmärtämään, mistä on kysymys.

        Jeesus on ihana Vapahtaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän. Iankaikkinen elämä ei kiinnosta kaikkia. Ihmisen tarvitsee tulla Jumalan herättämäksi ensin. Sitä ennen ihminen ei käsitä hengellisiä asioita lainkaan.
        Tapasin juuri hiljattain tällaisen ihmisen, joka oli vasta elämänsä ahdinkojen kautta päässyt ymmärtämään, mistä on kysymys.

        Niinpä niin, minä taas tapasin hiljattain useamman hengen seurueen, joka oli juuri selvnnyt uskonharhoistaan. Vaikuttivat hyvin elämäänsä tyytyväisiltä.


    • Anonyymi

      Paras on tyytyä vaatimattomaan elämään.

      • Anonyymi

        antaa papille rahansa niin korkeimman kruunun saa 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Harva ymmärtää.

    • Anonyymi

      Silti ihmiset haalivat omaisuutta, minkä kerkiävät!

    • Anonyymi

      Mutta hyödyttääkö sekään, jos kärsii vaivaa ja köyhyyttä koko elämänsä ja saa vielä sielulleen vahingon?

      • Anonyymi

        Ei.
        Katkeruus saa vallan ja menettää taivaspaikan.Näin on käynyt monille vaivaa ja köyhyyttä kärsineille.


    • Anonyymi

      Älä aloittaja jauha tekopyhää paskaa muistan nuorena miehenä kun rahat oli loppu ja nälkä kurni suolissa niin että taju lähti loppuviimein .

      Kyllä nykyään kun on rahaa niin ettei tarvitse tiliä seurata sen kummemmin kuin vain korttia vinguttaa aina kun jotain haluaa tai tahtoo on elämä vähän toisenlaista .

      Köyhyydestä ja nälästä sain vahingon trauman sielulleni josta meni kauan toeta ja selvitä vauraus ei ole koskaan aiheuttanut sielulleni pienintäkään vammaa tai vahinkoa.

    • Anonyymi

      ”Miehen mielestä on oikea monikin tie, joka lopulta on kuoleman tie.”
      Sananlaskut 14:12

    • Anonyymi

      jos sinulla on niin paljon rahaa , että voit ostaa kaiken niin sinusta tulee sieluton eli et ajattele 🤣 elämän tarkoitus katoaa , kun ongelmista selviää aina rahalla.

      • Anonyymi

        Mitähän elämän tarkoitusta jonkun satukirjan juttujen hokeminen ihmiselle antaa???


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe