”Sillä mitä se hyödyttää ihmistä, vaikka hän voittaisi omaksensa koko maailman, mutta saisi vahingon sielullensa?”
Mark 8:36
Mitä se hyödyttää?
27
417
Vastaukset
- Anonyymi
”Sillä mitä se auttaa ihmistä, jos hän kaiken maailman voittais, ja sielullensa sais vahingon? taikka mitä antaa ihminen sielunsa lunastukseksi?”
- Anonyymi
Kaikki romppeet ja kamat jää kuitenkin tänne kun me delataan.
Ihmisen maaillma olimistaminen ei hyödytä yhtään päin vaiston menettää kaiken ainakin ijankaikkisen elämän, jouduu ikuiseen eroon Jumalasta kadotuskessa paholaisen kanssa.
- Anonyymi
kotipaju2 kirjoitti:
Ihmisen maaillma olimistaminen ei hyödytä yhtään päin vaiston menettää kaiken ainakin ijankaikkisen elämän, jouduu ikuiseen eroon Jumalasta kadotuskessa paholaisen kanssa.
Aivan. En vaihtaisi osia Elon Muskin kanssa, varsinkaan, jos hän ei ole Jeesuksen oma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. En vaihtaisi osia Elon Muskin kanssa, varsinkaan, jos hän ei ole Jeesuksen oma.
Voihan sitä noinkin yrittää itseään pettää, kun tietää varmasti, ettei kukaan vähänkään järjissään oleva, vaihda huolista vapaata elämäänsä köyhyyteen ja kurjuuteen. Puhumattakaan, että siinä kaupassa pitäisi ottaa vielä uskonharhat riesakseen.🤣
- Anonyymi00035
Anonyymi kirjoitti:
Aivan. En vaihtaisi osia Elon Muskin kanssa, varsinkaan, jos hän ei ole Jeesuksen oma.
Niinpä! Elämme täällä vain pienen ajan rahtusen. Mitään emme vie mukana ikuisuuteen!
- Anonyymi
Jos omistaa koko maailman niin kenen kanssa sitä kävisi kauppaa että sen maailman markkina-arvo selviäisi.
Olette luoneet megahyperinflaation johon voi vastata vain Venezuelan sosialistihallinto.- Anonyymi
Omistaja voi tehdä omalleen mitä vain. Ja ihmisen elämä riippuu maan antimista. Jos koko maa on jonkun yksityistä omaisuutta hän voi kieltää muilta sen hyödyksikäytön.
Nyt kaikki maailman valtioit ovat velkaa valtavasti keskupankille jolla on velkaa vastaan pantit.
Ja jos valuutan arvo romahtaa se ei tarkoita että velkapantit mitätöityisivät. Se tekisi vain entistä mahdottomammaksi velan poismaksun
- Anonyymi
”Herran silmät tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän huutoansa.”
- Anonyymi
Ei niin mitään.
- Anonyymi
Ihminen luulee tarvitsevansa kaikenlaista, mutta ei oikeasti tarvitse kovinkaan paljoa.
- Anonyymi
Niinpä. Kaikista vähiten uskontoa.
Ne voisi valita vuoden turhakkeeksi.
- Anonyymi
Totta. En vaihtaisi osia Bill Gatesin kanssa, jos hän on jumalaton.
- Anonyymi
Aniharva vaihtaisi osaansa sinun, tai jonkun kaltaisesi kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aniharva vaihtaisi osaansa sinun, tai jonkun kaltaisesi kanssa.
Ymmärrän. Iankaikkinen elämä ei kiinnosta kaikkia. Ihmisen tarvitsee tulla Jumalan herättämäksi ensin. Sitä ennen ihminen ei käsitä hengellisiä asioita lainkaan.
Tapasin juuri hiljattain tällaisen ihmisen, joka oli vasta elämänsä ahdinkojen kautta päässyt ymmärtämään, mistä on kysymys. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän. Iankaikkinen elämä ei kiinnosta kaikkia. Ihmisen tarvitsee tulla Jumalan herättämäksi ensin. Sitä ennen ihminen ei käsitä hengellisiä asioita lainkaan.
Tapasin juuri hiljattain tällaisen ihmisen, joka oli vasta elämänsä ahdinkojen kautta päässyt ymmärtämään, mistä on kysymys.Jeesus on ihana Vapahtaja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän. Iankaikkinen elämä ei kiinnosta kaikkia. Ihmisen tarvitsee tulla Jumalan herättämäksi ensin. Sitä ennen ihminen ei käsitä hengellisiä asioita lainkaan.
Tapasin juuri hiljattain tällaisen ihmisen, joka oli vasta elämänsä ahdinkojen kautta päässyt ymmärtämään, mistä on kysymys.Niinpä niin, minä taas tapasin hiljattain useamman hengen seurueen, joka oli juuri selvnnyt uskonharhoistaan. Vaikuttivat hyvin elämäänsä tyytyväisiltä.
- Anonyymi
Paras on tyytyä vaatimattomaan elämään.
- Anonyymi
antaa papille rahansa niin korkeimman kruunun saa 🤣🤣🤣
- Anonyymi
Harva ymmärtää.
- Anonyymi
Silti ihmiset haalivat omaisuutta, minkä kerkiävät!
- Anonyymi
Mutta hyödyttääkö sekään, jos kärsii vaivaa ja köyhyyttä koko elämänsä ja saa vielä sielulleen vahingon?
- Anonyymi
Ei.
Katkeruus saa vallan ja menettää taivaspaikan.Näin on käynyt monille vaivaa ja köyhyyttä kärsineille.
- Anonyymi
Älä aloittaja jauha tekopyhää paskaa muistan nuorena miehenä kun rahat oli loppu ja nälkä kurni suolissa niin että taju lähti loppuviimein .
Kyllä nykyään kun on rahaa niin ettei tarvitse tiliä seurata sen kummemmin kuin vain korttia vinguttaa aina kun jotain haluaa tai tahtoo on elämä vähän toisenlaista .
Köyhyydestä ja nälästä sain vahingon trauman sielulleni josta meni kauan toeta ja selvitä vauraus ei ole koskaan aiheuttanut sielulleni pienintäkään vammaa tai vahinkoa. - Anonyymi
”Miehen mielestä on oikea monikin tie, joka lopulta on kuoleman tie.”
Sananlaskut 14:12 - Anonyymi
jos sinulla on niin paljon rahaa , että voit ostaa kaiken niin sinusta tulee sieluton eli et ajattele 🤣 elämän tarkoitus katoaa , kun ongelmista selviää aina rahalla.
- Anonyymi
Mitähän elämän tarkoitusta jonkun satukirjan juttujen hokeminen ihmiselle antaa???
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530