Ekalla kerralla vatsallaan?

Anonyymi

Mitä mieltä olette siitä, että ekalla kerralla tyttö olisi vatsallaan? Tyttöystävä on 16-vuotias ja neitsyt, itse olen 22-v . Emme ole siis olleet vielä yhdynnässä, mutta pari kertaa ollut tilanne, että olen kosketellut hänen pakaroita ja alapäätä siten, että hän makaa vatsallaan ja miettinyt, että jos etenisi siitä pidemmälle, vetäisi pyjamahousut ja pikkarit alas ja työntyisi sisään takaapäin. Onko tuo tytölle ihan ok asento ekalla kerralla?

8

784

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Painu saunan taakse daiju jos et ikäistäs seuraa löydä ällötys

• Anonyymi

Ei taida itselläsikään paljoa kokemusta olla, muuten tietäisit että ainoa joka voi tuohon vastata on tyttöystäväsi.

• Anonyymi

Juteltiin tyttöystävän kanssa asiasta, kysyin ihan suoraan, että onko hänelle väliä asennolla ekalla kerralla, vastasi vain että ei tiedä ja kun sanoin, että kokeillaanko vatsallaan niin siihen totesi vain että vaikka. Hänellä on siis nätti pylly ja itse mielelläni haluaisin takaapäin, mutta mietin vain, että voiko tuossa asennossa ekalla kerralla sattua enemmän kuin esim. lähetyssaarnaajassa?

T. Ap

• Anonyymi

Juu sattuu niin saatanasti. Helvetin torvi sinä olet etkä koskaan saa pillua... Urpo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu sattuu niin saatanasti. Helvetin torvi sinä olet etkä koskaan saa pillua... Urpo

Kuule Urpo kyllä muut saa vaikka sinä et.

• Anonyymi

Oma eka kerta oli lusikka -asennossa ja kyllä sattui, mutta olisihan se sattunut miten päin vain. Lisää piti kuitenkin saada... Kasvokkain näkisit tytön ilmeen ja olisi ehkä helpompi seurata hänen tuntemuksiaan, tärkeintä on kuitenkin että huomioit ne. Ja varmasti niin teetkin, et kai muuten täällä kyselisi neuvoja :)

• Anonyymi

Onks jo sul varsi jäykkänä

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      196
      3631
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2267
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      378
      2229
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2102
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1501
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      497
      1246
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1073
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      62
      1043
    Aihe